Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JaapM31
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JaapM31

    Nieuwe (aftermarket) stuurschakelaar aansluiten

    Oké, ik heb wat vraagtekens bij het aansluitschema van mijn aftermarket stuurschakelaar. Dit is de tekening die er bij zat: Wat zich vertaalt naar een tekening als deze: (Links de stuurschakelaar, rechts de draden die ik moet aansluiten) En als we het schema moeten geloven, sluiten...
  2. JaapM31

    Elektra vraagstukken

    Alright, ik ben bezig met een nieuwe kabelboom voor een Suzuki GS550L ('80) en stuit op het volgende: Ten eerste, dit is mijn nieuwe schema: Nu heb ik twee vragen (voorlopig): 1. Hoe laad de accu bij als de motor loopt? Dit gebeurt toch via de dynamo/alternator die stroom geeft aan de...
  3. JaapM31

    Knipperlichten willen niet knipperen

    De boel is als volgt aangesloten: Nu is mijn relay maar 2-polig, dus één pool is een plus van de accu via Zekeringkast en de andere is stroom richting stuurschakelaar (?). Als ik de schakelaar naar links doe, blijven de linkerknipperlichten branden. Wel hoor ik het relay 1x schakelen...
  4. JaapM31

    Korte Powerfilters?

    Ik ben op zoek naar powerfilters van 52mm met een maximale hoogte (incl alles!) van 55mm. Nu kwam ik deze tegen maar helemaal niemand kan mij de totale hoogte vertellen B| En dan is de vraag natuurlijk of hij daar wel lekker op loopt, op zo'n korte/kleine filter? Weet of heeft er...
  5. JaapM31

    Het 11kw Rijders Topic (III) - Met de Motor op het Fietspad!

    Welkom in het 11kw Rijders Topic III! Voorgaande onderwerpen: 1. Het 11kw Rijders Topic 2. Het 11kw Rijders Topic Deel 2 - Niet A1 maar AM zwaar! 3. Het 11kw Rijders Topic (III) - Met de Motor op het Fietspad! 4. ... Stel je voor, post je motor en post erop los 8-) Wil...
  6. JaapM31

    Uitlaatbochten GS550L

    Ik ben op zoek naar enkel de uitlaatbochten + bevestigingsstukken van een GS550L. Ze hoeven niet in topconditie te zijn, maar ook niet al te roestig en natuurlijk al helemaal niet rot :+
  7. JaapM31

    's ochtends geen tijd

    Aangezien ik vroeg op mijn werk moet zijn en ongeveer zo'n drie kwartier reistijd heb, heb ik 's ochtends geen tijd om mijn ontbijt te eten. Wat ik nu doe is alles voorbereiden, ik eet gewoon boterhammen, 4 stuks, en eet ik deze onderweg naar mijn werk op. Ik rij een 125cc/11Kw, dus...
  8. JaapM31

    GS550 Benzinetank

    Gekocht voor mijn G550L Project met de veronderstelling dat deze wel op het frame zou passen, maar helaas is de normale GS550 tank aan de onderkant iets smaller, . . Mag weg voor 75 incl. Verzendkosten!
  9. JaapM31

    Lotus Motorcycles - Lotus C-01

    Lotus komt met een motor, de C-01!
  10. JaapM31

    GS550/750/1000 Tank

    Hallo luitjes, Ik ben op zoek naar een deuk- en roestvrije tank welke nog dicht is voor mijn project GS550L. Goede staat dus maar de staat van het lakwerk maakt me niks uit. Zoek de grotere GS550 tank. De GS550L heeft een slankere vorm en dat is nu net wat ik niet zoek :P Dit is het...
  11. JaapM31

    Suzuki GS550L 'Tracker'

    Hoihoi :W Aangezien ik pas over 1 a 2 jaar A2 kan halen, heb ik dus ruim een jaar tijd om wat leuks te knutselen :Y Basis is een Suzuki GS550L uit 1980 met 74.000 op de teller. Zal me voornamelijk baseren op de Trackers. Wat het moet worden zit in mijn hoofd :+ Maar het kleurenschema zal...
  12. JaapM31

    Ongeloveloos..

    Oké, ik zal een lang verhaal zo kort mogelijk proberen te vertellen. Ik toef verplicht rond op mijn YBR125 vanwege het A1 rijbewijs. Nu is mijn YBR waarschijnlijk ook begrenst omdat de top met wind mee/windstil zo rond de 90 ligt en met wind tegen nog maar 70. :') Abergut, houdt mij er...
  13. JaapM31

    2 bekeuringen in een halfuur!

    Hallo Mede MF'ers! Vandaag op weg naar mijn werk met de YBR125, het is immers heerlijk weer! Het is ongeveer een klein halfuurtje rijden naar mijn werk. :] Nu was ik nog geen 5 minuten onderweg en werd ik staande gehouden door een politieagent. Hij vertelde mij dat ik met mijn brommer...
  14. JaapM31

    Oldtimer opknapper

    Beste MF'ers! Ik ben op zoek naar een oldtimertje, welke wel eens opgeknapt mag worden. Ik ben niet specifiek op zoek naar een merk of model, maar ik heb wel een paar vereisten :) 1. Motorisch in goede (lees: perfecte) staat. Het blok hoeft er optisch niet prachtig uit te zien, maar wel...
  15. JaapM31

    Jonge Zeeuw!

    Hee MF'ers, Lurk al een tijdje rond maar dacht dat het misschien toch wel netjes was om mijzelf even voor te stellen. 21 jaartjes jong en helaas de 14e gezakt dankzij een bloksnor van een Examinator en ga nu dus op voor mijn 11Kw motorbrommer bewijs. Woon gelukkig in Zeeland met genoeg...
  16. JaapM31

    Yamaha YBR125 (11Kw)

    Beste MF'ers. Na de enorme teleurstelling van het niet slagen voor mijn AVD op de 14e besloten om motorrijden compleet op te geven en wellicht ergens verder in de toekomst weer eens te kijken. Nu bedacht ik mij dat ik dan weer op moest voor mijn AVB én theorie-examen en dat mijn investeringen...
  17. JaapM31

    Scorpion EXO-750, Rev'it Brighton Jas & City Handschoenen

    Beste MF'ers. Helaas vandaag gezakt voor mijn AVD en heb dus helaas niet voor de nieuwe regeling mijn motorrijbewijs (onbeperkt) kunnen halen. Ben 21 dus zou in de 11Kw categorie vallen wat ik zelf persoonlijk nergens op vind slaan. Had helaas ook niet de meeste vrolijke examinator en dat...
  18. JaapM31

    Hoe groot (lees; klein) is een MT-03?

    Speciaal geregistreerd voor deze vraag! Ik zal vast ook wel blijven plakken als ik straks ook zelf rond rij :) Anyway, ik hoop nog voor de nieuwe regeling van 19 jan mijn onbeperkte motorrijbewijs te halen. (12 dec AVB, AVD moet nog gepland worden, heb al 2 jaar mijn autorijbewijs dus...
Terug
Bovenaan Onderaan