Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: michaelaxe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. michaelaxe

    te koop topkuip linker en rechter zijpaneel *beschadigd*

    Ben paar maanden geleden gevallen helaas daarbij zijn me kappen beschadigd en aangezien ik niet technisch genoeg ben om ze repareren en ik nieuwe kappen heb bied ik ze te koop aan Topkuip is links bovenin gebarsten op 2 plekken en aan rechterkant zit een scheurtje. rechterzij paneel is...
  2. michaelaxe

    hotel/camping zwarte woud

    hoi iedereen, :W wij willen graag met een groepje naar het zwarte woud in duitsland. hebben allemaal onze rijbewijzen net dus dit word onze eerste vakantie, :] we hadden een mooi hotel gevonden: Home - Hotel Landgasthof Adler maar word denk toch een beetje duur voor ons met de benzine...
  3. michaelaxe

    gevallen met zx6r uit 2003

    hoi allemaal :W ben beginnend motor rijder en ben laats lullig onder uitgegaan door grind in de weg (25km per uur) en gelukkig in het gras gevallen, maar nu is me topkuip recht's gebarsten (boven het licht) en zoek ik een nieuwe kap, heb best veel op internet gezocht en bijna niks gevonden...
  4. michaelaxe

    kawasaki zx6r op 25kw

    hoi allemaal ik heb sinds 5 december 2012 eindelijk me rijbewijs :D en na tijdje zoeken en test ritjes word het een kawasaki zx6r 2003 (groene) ik ga hem volgende week vrijdag ophalen en zaterdag breng ik hem naar de dealer om op 25kw te zetten. heb hier een vraagje over heb tuurlijk...
Terug
Bovenaan Onderaan