Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gerard2969
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gerard2969

    Gevraagd, motorfiets folders

    Gevraagd voor mijn verzameling. motorfiets en bromfietsfolders van alle merken, het liefst partijen of verzamelingen. Groeten, Gerard
  2. Gerard2969

    Voorspatbord FZS 600 Fazer 2002 gratis wordt niet verzonden

    Prima bruikbaar voorspatbord (kleur zwart) voor een Yamaha Fazer FZS 600 uit 2002 / 2003. Geen schade / scheuren. Deze mag gratis worden opgehaald, niet vragen of deze ook opgestuurd kan worden want daar heb ik geen zin in / tijd voor. Is op te halen in Hoorn (NH).
  3. Gerard2969

    Gevraagd Triumph Speed Triple

    Mijn Fazer is de deur uit en heb nu mijn zinnen gezet op een Triumph Speed Triple. Ik ben rustig op zoek naar een exemplaar van bouwjaar 2000 tot ong. 2003. Kilometers niet meer dan 45000 en beslist geen zwarte, ik zoek juist een mooie opvallende originele kleur zoals roulette green of blauw...
  4. Gerard2969

    Originele spatlap Honda CB400F

    Wie o wie heeft er nog een knappe originele spatlap liggen van een Honda CB400F. Groeten, Gerard
  5. Gerard2969

    Honda CB400F 1977 hulp bij kleppen stellen

    Goedemiddag allen, Vandaag ben ik bezig geweest met kleppen stellen van mijn Honda CB400F uit 1977 en ik zit nu met een probleempje.. van cilinder 1 is de in en uitgaande speling gesteld, van cilinder 2 de uitgaande en nu is het de beurt om de ingaande speling te stellen van cilinder 3. Van...
  6. Gerard2969

    nokkenas ketting spannen CB400 Four

    Goedenavond allen, ik ben in het bezit van een Honda CB400F uit 1977 waarvan de motor mooi en zonder rare bijgeluiden loopt. Op de teller staat een vrij maagdelijke originele kilometerstand van ruim 32000 km. Mijn vraag is, wanneer moet de nokkenasketting worden gesteld? Moet ik wachten tot...
  7. Gerard2969

    Lak laat los van tank

    Goedenavond allen, Vandaag wilde ik met mijn motor gaan rijden en toen zag ik dat de lak van mijn tank boven mijn benzinekraan helemaal aan het loslaten is, dit terwijl de tank een half jaar geleden helemaal is gespoten. Ik zie nergens lekkage, ook heb ik een half jaar terug de pakkingen van...
  8. Gerard2969

    Passagiersbeugel Yamaha SR250 gevraagd

    Gevraagd voor mijn Yamaha SR250 de chromen passagiersbeugel. Groeten, Gerard
  9. Gerard2969

    Knipperlichten knipperen sneller naarmate snelheid vordert

    Goedenavond, Kort geleden heb ik een Yamaha SR250 gekocht met het volgende probleem: Met snelheden tot ongeveer 80 km p/u knipperen de knipperlichten op een normaal tempo, naarmate de snelheid hoger wordt gaan ze steeds sneller knipperen, is de snelheid boven de 100 dan branden de...
  10. Gerard2969

    Yamaha SR250 (Exciter) 1981

    Hallo allemaal, ik heb gisteren een Yamaha SR250 (Exciter) gekocht voor erbij. Ik kwam hem tegen op Speurders en ik vond het wel een grappig model met die spaakwielen :) Als het uitkomt haal ik hem van de week op en dan wil ik hem een beetje gaan opknappen. In tegenstelling tot vele...
  11. Gerard2969

    aankooptips Yamaha XJ650 Turbo

    Goedenavond allen, 23 jaar geleden was ik kort (8 maanden) in het bezit van een Yamaha XJ650 Turbo uit 1982, vaak denk ik hier nog aan terug. Nu kan ik er 1 overnemen van iemand en dat zie ik op zich wel zitten maar......... kan iemand mij vertellen hoe het met de verkrijgbaarheid zit van...
  12. Gerard2969

    Yamaha FZS600 Fazer 2002 / 2003 koplamp

    Te koop, Yamaha Fazer 600 koplamp. Geschikt voor de jaren 2002 / 2003. Werk aan 3 ophangpunten, doe maar een bod.
  13. Gerard2969

    Yamaha FZS600 Fazer 2002 / 2003 Topkuip 35 Euro

    Te koop, Topkuip voor een Yamaha FZS600 Fazer 2002 / 2003. De kuip heeft wel wat werk maar er is zeker nog wat van te maken. Inclusief knippers.
  14. Gerard2969

    Yamaha FZS600 Fazer 2002 Tank 20 Euro

    Te koop, Benzinetank voor een Yamaha FZS600 Fazer uit 2002. De tank heeft wat lichte deukjes en wat roestplekjes (zie foto). Liefst ophalen. De tank is inclusief dop met sleutel en vlotter/niveaumeter. Groeten, Gerard
  15. Gerard2969

    Slachtfeest !!! Yamaha Fazer 600 2002

    Goedenavond allen, Ik heb een Yamaha Fazer uit 2002 staan die gesloopt wordt. Wat is er niet meer aanwezig: Remdelen inclusief schijven, inlaatrubbers, olietemperatuur meter, koelsysteem, wielen, schokbreker achterbrug en valblokken. De Fazer heeft er een blok onder zitten waarvan de...
  16. Gerard2969

    Benzinemeter FZS600 Fazer '99

    Goedemiddag, Ik heb laatst een Fazer 600 uit '99 gekocht waarvan de benzinemeter het helaas niet deed. Ik heb via internet een vlotter aangeschaft en deze zonder te installeren op de stekker aangesloten en de vlotter omhoog bewogen, de meter zelf ging toen ook de hoogte in. Conclusie...
  17. Gerard2969

    Givi Monolock alu joint set verwijderen van arm

    Goedenavond, Tot een paar dagen geleden was ik in het bezit van een GSX600F. Hier heb ik het kofferrek voor de verkoop afgehaald om (met andere armen weliswaar) de boel te monteren op mijn Fazer. Maar nu mijn vraag......... hoe krijg je de ronde alu gevallen van de armen af zodat ik deze...
  18. Gerard2969

    Gevraagd donkere flip-up ruit FZS600 (Fazer) '99

    Gezocht voor mijn Fazer, donkere flip-up ruit (hoger dan standaard) voor mijn Yamaha Fazer 600 uit '99.
  19. Gerard2969

    Yamaha Fazer FZS600 achterspatbord gevraagd

    Goedenavond, Ik ben op zoek naar een achterspatbord (het deel tussen de knipperlichten waar ook de kentekenplaat aan bevestigd zit). voor mijn Yamaha Fazer 600 uit 1999.
  20. Gerard2969

    Suzuki GSX600F '98-'02 uitlaatdemper gezocht

    Omdat mijn uitlaatdemper helaas gescheurd is zoek ik voor mijn Suzuki GSX600F uit '00 een knappe demper. Mag origineel zijn of een imitatie (bijv. Bos). Het liefst in de buurt van Hoorn maar wellicht dat er ook verstuurd kan worden.
  21. Gerard2969

    Trillende cockpit GSX600f '00

    Goedenavond, Sinds deze week ben ik in het bezit van een Suzuki GSX600F uit '00. Deze heeft vaak dat als ik voor het stoplicht sta dat de cockpit resoneert wat een hinderlijk geluid geeft. Is dit een probleem wat vaker voorkomt met deze fietsen? Zo ja, wat is hier aan te doen? Alvast...
  22. Gerard2969

    kofferrekje evt. met topkoffer Kawasaki GPZ550

    Wie o wie heeft er een kofferrekje voor een GPZ550 eventueel met een topkoffer liggen en wil hier graag vanaf. Het gaat om een rekje voor een GPZ550 Unitrak uit 1985.
  23. Gerard2969

    Gevraagd Kawasaki GPZ550 unitrak

    Gevraagd, Kawasaki GPZ550 Unitrak. Moet er wel netjes uitzien, motorische staat niet zo belangrijk. Max. 300 Euro.
  24. Gerard2969

    GPZ400 komt niet meer boven de 6000 toeren

    Goedenavond, Heb ik weer........ Mijn carburateurs hebben lekke vlotterbakpakkingen en ben van plan om dit morgen (proberen) te repareren dus ik haalde vandaag mijn GPZ op en op de weg naar huis was er de eerste 20 km. nog niets aan de hand en ineens zakte de snelheid naar zo'n 80 a 90km en...
  25. Gerard2969

    Gezocht gaaf rood linker zijkapje van GPZ400

    Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een puntgaaf rood linker zijdeksel met gave bestickering voor mijn Kawasaki GPZ400. Voor voorbeeld zie foto hieronder. Groeten, Gerard
Terug
Bovenaan Onderaan