Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kinky
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kinky

    R1 2011` met traction contlol en ohlins ttx enz

    Mijn yamaha R1 circuitmotor. Een hele nette 100% in orde zijnde racer met GRIPONE TRACTION CONTROL. .!!!! Is voorzien van SPIKSPLINTERNIEUWE ohlins ttx achterschokdemper en ohlins ombouw vd voorvork.. Zijn zeer recent door Rooske Tynaarlo geleverd Vork is door Rooske omgebouwd met...
  2. Kinky

    gezocht, racekuipset panigale 1199

    Hallo motorvrienden. Ik ben op zoek naar een racekuipset ( komplete kuip en kont) voor ewen 1199 panigale. Het liefst een goede gebruikte maar mocht je een ongebruikte over hebben dan mag dat uiteraard ook. groet, Kinky.
  3. Kinky

    Gezocht. racekuipset kawa ninja 300 r

    Hallo luitjes. Ik ben op zoek naar een leverancier die racekuipsets levert voor de nieuwe kawasaki ninja 300R Het liefs in nederland. ..
  4. Kinky

    Gezocht Demper 60mm aansluiting

    Wegens een valpartijtje afgelopen zaterdag stekkenwal van een kennis van me. Een STILLE (cup) uitlaatdemper gezocht. Er zit nu een akrapovic op met volgens mij een 60mm aansluiting. wie heeft er iets liggen. mag een akra zijn maar ook een maxtreme of iets anders. krasje, deukje geen...
  5. Kinky

    set PVM wielen compleet R1 07 tm 14 incl motomaster flame

    Te koop. In hele nette staat verkerende PVM wielenset met motomaster flame race remschijven voor yamaha R1 van 2007 tm 2014. Het zijn de superlichte MGM wielen. 100% recht. Incl tandwieldrager en tandwiel. De motomaster schijven zijn full floating 310 mm doorsnee en 5,5 mm dik. Dus het is de...
  6. Kinky

    gsx600r model 2001 te koop

    Na een aantal jaar in m,n bezit te zijn geweest mag hij nu in de verkoop.! Suzuki GSX600R model 2001. prima fietsje die het altijd doet voorzien van: Frixion wave schijven. 6 zuiger klauwen. radiale brembo rempomp. omgebouwde voorvork, in en uitg verstelbaar. mupo achtershock...
  7. Kinky

    gezocht, koppeling gsxr1000 k8

    Hallo luitjes. ivm een ingeslagen koppelingshuis ben ik op zoek naar een goede binnen en buiten koppelingskorf voor een suzuki gsx1000r 2008. contact mag ook via whatsapp, 06-29036145 Groet, Henk.
  8. Kinky

    Gezocht, R1M

    Ik ben voor een kennis op zoek naar een yamaha R1M. Het liefst een met kenteken of de mogelijkheid daartoe. Maar een racer mag eventueel ook. Ik heb een gezien op racing4fun.de maar die is schrikbarend duur. info mag ook via 06-29036145 Groet, Henk.
  9. Kinky

    Gezocht. voorwiel cbr600rr 07-12

    Wie heeft of weet er een voorwiel te koop voor een cbr 600 rr model 2011. volgens mij het model van 07 tm12. hoeft niet mooi te zijn maar uiteraard wel recht. schijven erbij zijn niet nodig. Contact mag via watsapp 06-29036145 Groet,Henk.
  10. Kinky

    enig idee welke uitlaat dit is?

    ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik probeer voor en kennis iets uit te zoeken. Het gaat om een z1000 uitlaat. hij had hem vroeger onder z,n ,motor en is daarna vervangen. Maar nu zoekt hij weer net een als toen. op de foto,s staat de uitlaatdemper die gezocht wordt Excusses voor de...
  11. Kinky

    Akrapovic Titanium demper NIEUW.!!

    Te koop wegens overcompleet. Nieuwe ongebruikte Akrapovic demper. Titanium. Lengte demper = 40 cm Binnendiameter aansluiting + 51 mm. incl ophangbeugel en veren. Incl verzenden €399,-- Groet, Henk.
  12. Kinky

    leuke E keur dempertjes te koop

    Ik heb wegens overkompleet 2 ovale einddempers te koop. Leuk voor een projectje oid. lengte totaal 410 mm Hoogte 130mm dikte 100mm aansluitdiameter 54mm. incl db killer ophangbeugel, veren. €160,-- incl verzenden per stuk.
  13. Kinky

    Te koop Ex onk R6

    Te koop.een 2001 R6 die super loopt en stuurt. voorzien van : Ohlins shock Raceombouw voorvork ( smits SBS?) laser full uitlaatsysteem. Grote race radiateur. Stuurdemper. Slotloze kabelboom. ontstekngsversteller. Clippons. Alu voor subframe. Valter moto rem/schakelset. Dynojetkit...
  14. Kinky

    gezocht, Linker koplamp fazer 600 1998-2000

    Ik ben op zoek naar een nette linker koplamp voor een yamaha fazer 600 eerste model Wie o wie heeft of weet er eentje? groet, Henk,
  15. Kinky

    in de aanbieding.!!

    Te koop wegens overkompleet. motorblok R1 2004 2005 2006. voorzien van nw krukas en drijfstanglagers. versnellingsbak en koppeling zijn ook gelijk even gecontroleerd en zijn 100%. Blok heeft dunne Yec kop en voetpakking en is verder standaard. Prijs €900,-- contact graag...
  16. Kinky

    Gezocht, Tank R6 2001

    Hallo jongens en meisjes. Wie heeft er nog een tank van een R6 "01 over? Hoeft niet mooi te zijn, beschadigingen of klein deukje is geen bezwaar. Wie heeft er iets?? Groet, Henk.
  17. Kinky

    kleurenschema gear indicator

    Hallo Jongens en Meisjes. Ik denk dat mijn google vaardigheden niet voldoende zijn want ik kan niet vinden wat ik zoek. :) Een vriend van me is een gear indicator aan het over zetten en zoekt het lijstje van de datatool digi gear indicator dat normaal bij het doosje in zit. Daarop...
  18. Kinky

    gezocht. regenwielen Daytona 675 triumph

    Gezocht, een setje wielen voor een triumph daytona 675. mogen gerust beschadigt zijn omdat ze als regensetje gebruikt gaan worden. Het liefst met schijven maar zonder mag ook. Groet, Henk.
  19. Kinky

    Gezocht. voorspatbordje RN22 R1 09 14

    Wie heeft er nog een voospatbordje voor m,n R1 liggen. RN22 R1 van 09 tm 14. kleur of lichte beschadiging maakt me niet uit, Groet, Henk.
  20. Kinky

    budgetracer srad 600

    voor een kennis van me hier te koop. Een prima motor voor een beginnende circuitrijder En voor een leuk prijsje. suzuki gsx 600 r srad bj 1997. motor loopt, rijdt, stuurt en remt prima. leuk om op te beginnen of om als regenfiets er bij te hebben. Vraagprijs €900,-- bij interesse...
  21. Kinky

    testbank gezocht, dynostar, tovami, dynojet oid

    beste dames en heren. Omdat het me voor m,n zaak erg handig lijkt ben ik op zoek naar een vermogenstestbank voor diagnose en afstelwerk.. Het liefst een totaalpakketje van iemand die er mee ophoudt. Wie weet er iets? Groet, Henk.
  22. Kinky

    wp stuurdemper R1 04 tot ??

    te koop. prima en zeer nette suurdemper WP komt van m,n R1 2005 en past dus zeker op 04 05 en 06 maar vast ook op latere modellen. Is inclusief vorkbeugel. vraagprijs : € 225,--
  23. Kinky

    R1 2012 met traction controle en maar 1119 km !!!!!!

    R1 2012 te koop. MET MAAR 1119 KM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dit is m,n reservefiets maar hij mag wel weg.1 leuke zeer netjes opgebouwde R1 met: Factory traction control. PP rem schakelset PP snelgas Acra dempers incl db killers. HK ombouw achterschokdemper Braking wave schijven...
  24. Kinky

    Dunlop slicks 200/55-17

    Ik heb nog een paar dunlop slicks liggen. nieuw en ongebruikt. Gp 211 200/55-17 Dot 2012 5 stuks M en 5 stuks E. prijs per stuk 140,-- opsturen is mogelijk. eventueel heb ik er voorbandjes bij dot 14 voor 140,-- per stuk. Groet,Henk. AANBIEDING prijs aangepast
  25. Kinky

    GEZOCHT. blok Yamaha R1 04, 05, 06

    Ik ben op zoek voor m,n R1 uit 2005 naar een goed blok. Omdat m,n eerste drijfstanglager stuk is gelopen en daardoor ook m,n krukas beschadigt is. Mag dus ook een blok zijn met defekte versnellingsbak of iets dergelijks zijn. Groet, henk
Terug
Bovenaan Onderaan