Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pilot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pilot

    In de "achtertuin"

    Ben er (helaas) niet zelf bij maar dit filmpje is hier vlakbij op het eiland gemaakt. Toch een leuk ritje zo! :]
  2. Pilot

    MFers in het buitenland?

    Pure nieuwsgierigheid... Zijn er nou veel MFers die buiten Nederland en België wonen en rijden? Zelf woon ik in Griekenland. 300 dagen per jaar mooi weer en volop heerlijke bergwegen.
  3. Pilot

    Barrel doorverkopen?

    Je leest van tijd tot tijd verhalen van mensen die een motor hebben waar werkelijk helemaal niets van wil kloppen. Dan dit stuk, dan dat. Kapitalen aan reparaties en het blijft huilen met de pet op. Vaak eindigt zo'n verhaal met de opmerking dat de motor toch nog voor een leuke prijs...
  4. Pilot

    Nog maar een navigatievraag: dekking Griekenland

    Weet er iemand of er een navigatiesysteem is dat een goede dekking geeft van het wegennet in Griekenland? En voor iedereen me naar Waypoint gaat verwijzen: volgens die jongens hebben noch TomTom noch Garmin daar dekking behalve een beetje bij Athene. :N :N
  5. Pilot

    En wat denken we van zoiets?

    Hoax of toekomst? http://cmgonline.com/20080430535/Canadian/Short-bike-made-in-Canada Mij lijkt het wel leuk! :Y :Y
  6. Pilot

    Een ander op jouw motor?

    Naar aanleiding van een opmerking die in een ander topic voorbijkwam: Zou jij iemand anders op je motor laten rijden? En, zo ja, laat je hem/haar dan alleen even de straat op en neer rijden of geef je rustig je motor de hele middag mee. Meteen maar even voor mezelf: niet dus! Misschien...
  7. Pilot

    Pilot's bike

    Toch hier maar een plaatje neerzetten. Tenslotte valt dit ook onder de choppers. Of beter: Tenslotte valt dit ook onder customizen. Eigen modificaties: Tassen eraan Rekje achterop Andere knippers achter Spiegels met ingebouwde LED knippers Screamin' Eagle (!) pijpen eraf en...
  8. Pilot

    Die idiote wet in Italië - ervaringen?

    Een tijdje geleden was er een hoop herrie over die wet die in Italië aangenomen was waardoor de politie je motor in beslag kon nemen als je reed met maar één hand aan het stuur. -O- -O- Dat zou zo ver gaan dat zelfs je vizier omhoog of omlaag doen -of je benzinekraan op reserve zetten of...
Terug
Bovenaan Onderaan