Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maartuh1989
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Gas gas 450

    Hallo mede forum leden Zelf heb ik een leuke gas gas fce 450 uit 2006 kunnen kopen. Nu wil ik naast het crossen hier ook mee lekker kunnen rijden als een supermotard. Echter, moet hiervoor een slipper clutch erin? Of kan dit met een normale koppeling? Gr
  2. M

    Uitdaging electro dr500

    Beste, Ik ben in het bezit van een dr500 uit 1983, nu wil ik graag de koplamp, achterlicht met remlicht en de motor laten draaien zonder dat er een accu in de motor zit. Wie wil mij hiermee helpen en vertellen hoe ik het aan moet sluiten, ik zie dat er uit de ontsteking een wit/rode en een...
  3. M

    Dainese tattoo lady maat 44 dames zgan

    Bij deze verkopen we het lederen overal van mijn Vrouw. Zo goed als nieuw en in maat 44. Weinig Gedragen aangezien ze ook nog een textiel pak heeft. Waarom nieuw kopen als deze als nieuw is!?
  4. M

    Monster 696 speling op balhoofd, afstellen?

    Beste mede MF'ers! Bij de monster 696 van mijn vrouw zit er speling op het balhoofd, nu weet ik dat er komische lagers inzitten. Iemand ervaring met het afstellen hiervan? Alvast bedankt! Gr. Maarten
  5. M

    Rukka Gore-tex Athos Jas + Broek Maat 56

    Ik heb een Rukka gore-tex motorpak over, hier ben ik namelijk uit gegroeid. De jas en broek heb ik maximaal 10x aan gehad en is echt nog als nieuw! Setje heeft meer dan 1000,- gekost!!Het betreft de zwarte uitvoering en is voorzien van de originele reflectoren! Rukka motorkleding staat...
Terug
Bovenaan Onderaan