Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fendo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Foto van Givi koffer slotveertje gevraagd

    Wie kan mij helpen aan een foto van het veertje in het slot van een Givi topkoffer. Ik hb deze gekregen (de koffer, niet het veertje hoor). Maar het spiraalveertje wat het slot naar buiten drukt is verbogen en zit niet goed. Nu is het een crime om hem open te krijgen omdat ik nu met mijn...
  2. F

    Topkofferrek Diversion 600

    Heeft iemand een bagagerek en Givi grondplaat (voor een grote topkoffer, 42 liter) over voor een Div 600 uit 1993 (4BR)? Of desnoods 1 van de 2.
  3. F

    Knippers voor doen het niet meer, achter wel

    Hallo, Ik heb een Yamaha 600 Diversion uit 1993. Vorige week deed mijn linkervoorknipper het niet meer. Ik heb het lampje eruit gehaald maar die is nog goed. (Doorgemeten). Ik heb de fitting en de gloeilamp schoongemaakt van corrosie en opnieuw erin gezet. Linksvoor deed het nog steeds niet en...
  4. F

    Suzuki Madura

    Wie rijdt (of heeft) deze Power-cruiser nog meer? Ik ben toch niet de enige?
  5. F

    hoe groot moet mijn rugzakje zijn?

    Ik zoek een rugtas (uiteraard waterdicht) waar mijn textiel jas en broek inpassen en ook mijn systeemhelm. Ik heb nu een roltas van 90 liter die is ruim voldoende (te groot) maar heb op mijn andere motor GPX 600R geen bagagehaken (zijn er door de vorige eigenaar afgehaald).eIk kan dus de...
  6. F

    Honda NX650 Dominator vraagje

    Hallo, ik kan een NX650 Dominator kopen met een miles teller, dus waarschijnlijk import. De motor heeft echter achter een trommelrem. Die heb ik nog nooit gezien. Weet iemand hier meer van? Hij is van 1989. Kost E 999,00 maar de kettingset moet vernieuwd worden, voorband zit er tzt ook aan...
  7. F

    Claxon vervangen

    Hallo, Mijn claxon klinkt zo zacht dat ik hem als berijder zelf nauwelijks hoor. Heb deze motor nog niet zo lang. Is een occassion. Kan ik hier een willekeurige andere claxon opzetten? Het gaat om een Kawa GPX 600 R Ninja. Ik heb in het verleden een BMW K serie gehad die had een claxon als...
  8. F

    Wanneer is een motor een brik/klassieker?

    Hallo, Wanneer valt volgens de forumleden een motor onder de brikken en klassiekers? Ik heb een Kawa GPX 600 uit 1991. Is dit een brik/klassieker of nog steeds een sportmotor?
  9. F

    GPX 600R

    Hoi, Om dit topic even een nieuw leven in te blazen: ik ben sinds vandaag in bezit van een 1991 GPX 600R Ninja. Volgens mij de USA uitvoering want hij heeft een mijlenteller en alarmlichten. De rest moet ik nog even nazoeken. Zal eens kijken om een foto toe te voegen (als tie gepoetst...
  10. F

    Beslagen bril

    Hallo, Weet iemand hoe je beslagen brillenglazen voorkomt in een helm? Ik heb voor de helm een pinlock maar voor brillen is nog geen pinlock uitgevonden :-) Van de opticien heb ik een zakje met een tissue die je over de glazen moet wrijven. Dit helpt wel maar tast de coating van de glazen...
  11. F

    Linker voetsteun voor passagier Aprilia Pegaso 3 (Cube)

    Wie kan mij hieraan helpen? Nieuw gaan ze alleen per paar voor E 65,00 excl. BTW.
  12. F

    Linker voetsteun voor passagier Aprilia Pegaso 3 (Cube)

    Kan iemand mij hieraan helpen? Deze wordt alleen als paar geleverd (links en rechts) voor E 65,00 excl BTW.
  13. F

    Trillen linkerspiegel

    Ik heb de afgelopen jaren veel verschillende motoren gereden. Wat mij opgevallen is is dat de linkerspiegel altijd meer trilt dan de rechter. Wie kan mijn nieuwsgierigheid bevredigen en uitleggen waardoor dit komt?
  14. F

    even voorstellen bij de R1100RS

    verkeerde groep. sorry
  15. F

    Beslagen brillenglazen

    Nieuw topic. Wie heeft er ervaring met artikelen die het beslaan van brillenglazen voorkomen. Ikzelf heb tot voor kort gebruik gemaakt van Plizzo. Dit werd, tot nutoe verkocht door Hans Anders. Het beslaan van brillen vind ik heel irritant en zoek dus een middel om dit gedurende een...
  16. F

    Aanpassing vering?

    Sorry, onderstaand moet in het topic AN 400 Burgman, maar ik weet niet hoe ik dat daar krijg. Hallo, Ik heb al een half jaar tot volle tevredenheid een AN 400 K7. Ik ben enige tijd geleden verhuisd en rij nu regelmatig de A15 Spijkenisse - Rotterdam. Wat mij nu opvalt is het...
  17. F

    Ff voorstellen bij een nieuwe groep

    Hallo, Ik ben Fendo en krijg (lees: koop) zaterdag mijn 400 Burgman. Ik stap over van een Honda 900 Fireblade. Totaal iets anders maar deze is niets voor mij. Het framenummer van de Suzuki weet ik nog niet, alleen het kenteken en meldcode wat voorlopig voldoende is. Als ik nu zoek op...
  18. F

    Hoe test ik een Spyball alarm?

    Hallo, Ik heb een motor gekocht met een Spyball Royal SCM/TNO alarm. Hoe kan ik testen of het alarm het goed doet? Als ik probeer te starten met het alarm ingeschakeld gaat deze af. Dus dat is goed. Maar moet ik de motor heenen weer schudden om te kijken of dat het ook doet? Of gewoon ff...
  19. F

    Welke motor?

    Hallo, Ik ben in bezit van een Yamaha XVS 1100 Dragstar. 1,5 jaar geleden leek dit mij leuk om toertochtjes op te maken en dat is ook zo. Nu heb ik echter werk als landelijk verkeersregelaar en gebruik dus de motor voor woon/werk verkeer. Vaak 100-130 km heen en dan ook terug. Om op een XVS...
  20. F

    Oliepeil controle

    Als ik mijn oliepeil wil controleren moet ik er iemand bij hebben die mijn XVS rechtop houd.Dan is het nog (haast niet te zien omdat mijn glaasje en olie donker zijn. Weet iemand of er een soort peilstok bestaat voor de XVS 1100?
  21. F

    Gevalletje valschade

    Jammer, even een paar dagen niet rijden. Normaal haal ik eerst het kettingslot van de motor en de boom. Dan de spullen in de zijtas en dan mijn helm op. Woensdag had ik de volgorde omgedraaid met het gevolg dat ik vergat de ketting van de boom los te halen. Als je dan weg probeert te rijden...
  22. F

    Honda, Suzuki of Yamaha

    Hallo, Ik wil begin mei een cruiser/chopper kopen. Mijn budget is ong. € 5.000,00. Ik twijfel tussen Yamaha 650 Dragstar (Classic), Honda 750 Shadow en Suzuki M800 Intruder. Wil wel cardan. Ik gebruik hem voornamelijk om in de stad, Rotterdam, wat boodschappen te doen en de weekenden ong...
Terug
Bovenaan Onderaan