Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -Twilight
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Gestolen: Aprilia SMV 750 ABS Amsterdam

    Helaas mag de mijne ook aan het rijtje toegevoegd worden: Een Aprilia SMV 750 ABS Dorsoduro, afgelopen nacht gejat in de Pijp -O-
  2. T

    Benzine op wegdek! Amstelveen/ Amsterdam

    Hoi, Op de route beneluxbaan - van Boszhuizenstraat - Europaboulevard te Amstelveen/ Amsterdam ligt op sommige plekken (bij stoplichten) hele plassen met benzine/ diesel / whatever, soms bijna even breed als het wegdek. En op de route zelf elke 40-50 cm een plas ter grootte van een voetbal...
  3. T

    Harley rempomp etc

    Hoi, Nadat m'n Harley Sportster '02 afgelopen zondag de berijdster op een zeer onvriendelijke manier verzocht om af te stappen tijdens de rit, is de voorrem finaal afgebroken. Heeft een gedeelte van de rempomp meegenomen. -O- Heeft iemand er nog ééntje liggen toevallig, of een...
  4. T

    1-0 voor Amerikaans staal

    Net een enerverend ritje achter de rug.. Kom terug van m'n werk, en wil via de S110 richting RAI rijden. Voor rechtdoor stond een hele rij, die wilde net gaan optrekken omdat het groen werd. De baan naar links waar ik op reed was helemaal leeg. Da's best wel een situatie waarbij er allemaal...
  5. T

    Ben benieuwd..

    Nieuwsgierig als ik ben, kan ik niet helpen me af te vragen wat hetgene dat helemaal onderaan de pagina staat betekend: Neem aan dat het iets met het databasegebruik ofzo te maken heeft :?
  6. T

    Wat zal 't worden?

    Stond net voor het stoplicht om naar links te gaan. 10 meter verderop (op de weg waar ik in wilde) is het opengebroken, en word je de busbaan op gedirrigeerd. Had niet zo'n zin om éérst de normale rijbaan op te gaan, dan over een drempel om dan weer een rare slalom te maken om de busbaan op te...
  7. T

    LED op!

    Heb een nieuw pimp LED achterlicht gekocht met ingebouwde knippers.. Heb nu alleen een probleempje met inbouwen: er zitten maar 5 draden aan. 3 die aan elkaar gebonden zijn en 2 losse. 't Lijkt me dat er minimaal 7 draden aan zouden moeten zitten, +,- en aarde voor het achterlicht en + en - voor...
  8. T

    :j

    Sinds wanneer komt er als ik :j intik deze smiley :j tevoorschijn? -O- Dit druist tegen elk principe van de toetsencombinatie :j in :N
  9. T

    Waarschuwingslampje

    Sorry....'t Gaat over een auto -O- Kreeg het volgende mailtje binnen: Even langswippen om te kijken wat het is is helaas geen optie omdat ze zich op dit moment in Azië bevindt -O- Na enig aandringen wel wat meer informatie ontvangen: Het is een Honda, type: rood. Iemand een idee?
  10. T

    Het grote ZXR400 topic Deel 2!

    Foto: © JRO of Clyde Deel 2 alweer van het topic over de beste 400 aller tijden: De ZXR400! Voor deel 1: Het grote ZXR400 topic! De gelukkigen: - Rootje - Superkris ZXR 400tje een beetje opleuken! en Mijn ZXR400 De wederopbouw!!! we're going senna!!! - Highlander - Alxndr -...
  11. T

    Ik baal...:(

    Ben vorig jaar een keertje onderuit gegaan, sindsdien zat er een behoorlijke deuk in m'n tank. Best wel een tijd terug had ik gedacht het zelf te gaan repareren, en sindsdien lag m'n motor dus zo'n beetje uit elkaar. Deuk repareren ging goed, eigenlijk alles verder behalve het spuiten van de...
  12. T

    2 Bekeuringen, 1 foto?

    Vandaag een bekeuring mogen ontvangen -O- Op die datum was ik even een stukje gaan rijden met m'n pa, en na hem gebeld te hebben bleek dat 'ie vandaag precies dezelfde bekeuring in de bus heeft gekregen. Exact dezelfde snelheid, en wat nog vreemder is: exact hetzelfde fotofilmnummer. Nu...
  13. T

    Vlieg op met je MF! 07-09-05 ff melden of je wilt

    Er zijn nog een aantal plaatsen over!! 7 September is nu de definitieve datum *O* , met de mogelijkheid het een week te verzetten naar 14 September als het weer die dag slecht blijkt te zijn Willen degene die meewillen op 7 september vanaf vliegveld Lelystad dit doormailen naar ? Graag ook...
  14. T

    Tanksticker/ embleem Harley

    Ben wat aan het klussen met de Sportster, er komt een ander kleurtje op. Nu ging ik alleen naar de dealer om tankstickers te halen, heel boekwerk vol hadden ze. Na wat geblader: Doe die maar. "Da's dan € 89,-." Ik: HAHAHA. Dachut nie.. Voor een stickertje? "Per stuk." Ik: B| Nu ga ik dus...
  15. T

    Pure fun x 2

    'k Heb er een ZXR400 bij :) De bedoeling was eigenlijk er voor de winter een goedkope motor bij te nemen, zodat de Harley z'n winterslaap kon houden. Helaas had ik hierbij de fout gemaakt een paar van die boekjes met tweede-hands motoren erin te kopen.. Hierin zag ik dus de Kawasaki ZXR400...
  16. T

    Wie kent een rijschool in Best?

    M'n zus gaat met lessen beginnen :} Alhoewel, dat is de bedoeling. Ze wil alleen graag lessen in Best, bij haar werk in de buurt (Philips). TFSU is een beetje lastig, omdat elke rijschool zo'n beetje het woordje "best" erin heeft staan blijkbaar. Dus vandaar mijn vraag: wie heeft er gelest...
  17. T

    Bekeuring kentekenplaatverlichting?

    Ik zit dus met het volgende: deze alinea kan je overslaan als je de clou wil wetenDe standaard knipperlichten vond ik dus niet echt mooi, vandaar dat ik die dus veranderd heb. Probleem alleen dat de kentekenplaat ze nu een beetje blokkeerde. Ik dacht handig te zijn, en heb een paar extra gaten...
  18. T

    Wat was de beste verandering aan je motor?

    Zoals de topictitel al doet vermoeden: Welke verandering die je aan je motor hebt gedaan is tot nu toe het beste bevallen? Misschien brengt het anderen op ideeën :) Wat ik zelf wel goed gelukt vind zijn de knipperlichten achter; die standaard bollen zagen er echt níet uit. Zal vanmiddag na...
  19. T

    Is een Dynokit voor een Sportster zinvol?

    M.A.W. Is het zinvol om er €450,- voor neer te leggen? Er komt dan ook een ander luchtfilter in, en hij wordt dan afgeregeld op de Dynobank. Er werd mij gezegd dat dat zo'n 8 PK scheelt, maar dat vind ik toch wat veel, da's bijna 20% van het huidige vermogen. Iemand ervaring met een Dynokitje...
  20. T

    Net op "Koekblik op de Weg" ..

    ...achtervolgden ze iemand die geen richting aangaf. Stuk of 12 keer hadden ze geteld, klopte ook wel, maar er was er ook een bij waar dit bord bij stond (ze telden toen:tweee...). Ze volgde dus gewoon de voorrangsweg. Hier hoef je toch geen richting aan te geven als je de voorrangsweg gewoon...
  21. T

    Nieuwe knipperlichten werken niet

    Hoi, ik heb nieuwe knipperlichten gemonteerd op m'n HD Sportster, maar het probleem is nu dat ze nu niet meer knipperen als ze aanstaan. Dat komt de funktie van een knipperlicht niet ten goede. Nu zijn er van Harley van die modules die je in kunt bouwen waardoor ie wel weer gaat knipperen, maar...
  22. T

    tip omg. Amsterdam

    Hoi, op het moment is de weg van Oudekerk a/d Amstel tot Uithoorn (dijkweggetje langs de Amstel) voor een gedeelte opengebroken. Op een niet al te grote motor kan je nét langs dat opengebroken gedeelte heen, en is het de rest van de weg doodstil. Lekker stukkie :] even daar voor zo lang het...
  23. T

    Vraagje over stoppies/wheelies, burnouts etc

    Kan je daar een bekeuring voor krijgen zolang je de maximum snelheid niet passeerd? Niet dat het überhaupt mogelijk is met m'n motor maar na het zien van een ghost rider filmpje begon ik me dat toch af te vragen.
  24. T

    Ervaring met een Aprilia RS250?

    Hoi, ik wil naast mijn huidige motor (HD Sportster) een lichte fiets erbij hebben, voor dagelijks rijden zonder me zorgen te hoeven maken over pekel/beschadigingen etc. Nu heb ik mijn oog een beetje laten vallen op een Aprilia RS 250, zijn er (voormalige) eigenaren van zo'n motor die hun...
Terug
Bovenaan Onderaan