Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ducstile
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ducstile

    Project Ducati panigale - R b.j 2016

    Vorig jaar in 2023 heb ik mijn Ducati 1098S Tricolore ingeruild tegen een Ducati Panigale-R van bj 2016. Dit betreft de 2e generatie Panigale-R waar het motorblok van de exclusieve Panigale 1199 Superleggera uit 2014 standaard in gemonteerd is door Ducati. De 1e generatie Panigale 1199 R van...
  2. Ducstile

    Action cam op een maximaal getunede Ducati 1098 S Tricclore

    Ik heb wat opnames gemaakt met een actioncam op mijn 1098 S Tricolore . Deze opname is gemaakt met een bijzonder goed en realistisch geluid zonder hinderlijk windgeruis . Perfect waarneembaar is het aanzuig geluid uit de 30% grotere EVR carbon airbox en de lage tonen van het 2 cilinder blok...
  3. Ducstile

    gevraagt . zij standaard Ducati 848 / 1098 / 1198

    Heeft iemand nog een onbeschadigde zij standaard liggen voor een 848/1098/1198 . Ik zoek het model met artikel.nr 556.3.042.2A Artikel nr is ingegoten op de steel van de standaard
  4. Ducstile

    Te koop , Ohlins voorvork Ducati 1098 S/R --- 1198 S/SP

    Te koop aangeboden , een Ohlins voorvork zoals standaard gemonteerd is op de Ducati 1098 S . Zonder kroonplaat / T stuk , dus enkel de linker en rechter vorkpoten . Past zonder verdere aanpassingen op de 1098 S / 1098 R / 1198 S / 1198 SP Diameter poten t.p.v. het Tstuk is 56 mm , diameter...
  5. Ducstile

    Oppoetsen van RVS uitlaat bochten

    Welk merk of soort poetsmiddel kan ik het beste gebruiken om mijn RVS uitlaatbochten op te poetsen zodat ze weer een mooie glans krijgen ? De bochten beginnen nu echt te verkleuren . Het is een Termignoni 70mm systeem voor de Ducati 1098 Is misschien commandant 4 ook een goede optie , die...
  6. Ducstile

    Carbon spiegel behuizingen Ducati 848/1098/1198

    Na mij eerst aan jullie voorgesteld te hebben , klik op de link hieronder . Ducstile stelt zich voor Ik ben hier namelijk nieuw op het forum , dus eerst even voorstellen via het bedoelde topic hiervoor is wel zo netjes . Dan nu mijn vraag aan jullie . Ik wil op mijn 1098 S...
  7. Ducstile

    Ducstile stelt zich voor

    Hallo mede forum gebruikers . Ik ben hier nieuw sinds vandaag en zal mij even voorstellen aan jullie . Mijn naam is Edwin , als gebruikersnaam heb ik Ducstile bedacht . Ik rij sinds mijn 18 e motor . Heb alleen Ducati's gehad , ben inmiddels toe aan mijn 5e . Mijn huidige Ducati...
Terug
Bovenaan Onderaan