Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. thedutchbeast

    Compleet, goed lopend ZX7R blok

    Gezocht, compleet goed lopend zx7r blok, of een ander blok ( zx9r ) wat in mijn zx7r past. Heb je wat tegen een leuke prijs, stuur me een berichtje op thedutchbeast@live.nl
  2. thedutchbeast

    190/50/17 band gezocht

    Gezocht 190/50/17 band, hoeft niet nieuw te zijn wel goed profiel. Wie heeft er wat voor een schappelijke prijs liggen? Mvg, Dave
  3. thedutchbeast

    Diversion valt weg bij gas geven

    Beste mf´ers. Mijn opa heeft recentelijk een rode Yamaha Diversion XJ600 gekocht, die een paar jaar stilstond. Starten en lopen doet hij goed, echter als je de choke uitzet valt hij soms uit, ookal is hij warm. Ook bij gasgeven is het accuut uitvallen. na 10 min lopen wilt hij soms in...
  4. thedutchbeast

    FZR 600 dynamo

    Gezocht fzr 600 dynamo met pickup coil in goed werkende staat. Heb je wat, stuur me een berichtje!
  5. thedutchbeast

    Gezocht ; FZR 600 Genesis " Pickup-Coil"

    Volgens de motor zaak is mijn Pickup coil kapot, jullie weten vast beter dan mij wat dat is, dus ik ben op zoek naar dit onderdeel. Het betreft een FZR 600 GENESIS UIT 92. Heb je wat leuks, let me know :)
  6. thedutchbeast

    K100 RS Spiegels en achterlicht glaasje

    Ik ben vandaag ongelukkig gevallen met mijn k100 nu is mijn spiegel kapot aan de linker kant en mijn achterlicht glaasje. Wie heeft spiegels en een achterlicht liggen voor een schappelijke prijs? Mvg, Dave
  7. thedutchbeast

    Haynes Manuals van FZR en BMW k100/K75

    Hanes manuals in goede complete staat. Yamaha FZR600,750,1000 '87 tot '96 BMW K100 '83-'92 BMW K75 '85 - '96 Vraagprijs 15 p/s Verzenden 6.75 ophalem mag altijd *D
  8. thedutchbeast

    FZR 600 Genesis Bobine of andere passende bobine

    Zoals de titel zegt ben op zoek naar twee bobines voor een FZR 600 Genesis, of een ander model dat past. Mvg, Dave
  9. thedutchbeast

    Zwart/Rode short handels ZXR750

    Ik heb een setje Zwart/Rode shorty's over na de verkoop van mijn ZXR, liggen er al maanden, zijn zo goed als nieuw. Het betreffen de zwarte kleine handels met een rood verstelbaar kliksysteempje erop. Wie kan ik er blij mee maken? 15 euro leek me een mooie prijs Mvg, Dave
  10. thedutchbeast

    DB Killer voor custom uitlaat

    Ben op zoek naar een db killer voor mijn custom uitlaat. Buitenste rand is rond de 49mm Wie kan me blij maken voor een normale prijs. Zie hier de uitlaat:
  11. thedutchbeast

    GSXR K4 Zwarte kuipruit en hendels

    Te koop aangeboden wegens andere kleuren. ZGAN Zwarte kuipruit, double bubble, geen krasjes of schade. Originele koppeling en ram-hendels Mogen t.e.a.b. weg Mvg, Dave
  12. thedutchbeast

    GSXR k4 demper

    Nette demper gezocht voor een k4, NIET de originele Heb je wat moois, pm me Mvg, Dave
  13. thedutchbeast

    Pla-Pla-Plastidiiiiip! 3 bussen over

    Hallo allemaal. Ik heb vandaga mijn ZXR zwart gespoten in de plastidip, maar ik heb weer eens een inschatfout gemaakt dus ik heb 3 bussen over. Niet geopend en nieuw dus! Het bonnetje zit erbij, voor degene die dit willen. het betreft matzwart, en ik kan een filmpje plaatsen van het...
  14. thedutchbeast

    ZXR 750 1992 CDI

    ZOals de titel zegt, heb je er een pm me :)!
  15. thedutchbeast

    ZXR750 topkuip GROEN en zwarte radiateurkapjes

    Gezocht, groene voorkuip waar de lampen in zitten. En de zwarte radiateurkapjes die in deze kap vallen en de ondekruip. Mvg, Dave
  16. thedutchbeast

    Diversion 600 Benzinekraan?

    Ben bezig hier met een diversion, heb de tank etc losgehaald en benzinekraan, heb nu echter geen idee meer welke slang waar op moet, iemand enig idee waar ik hier een exploded view kan vinden van benzinekraan + tank met info erbij? Mvg, Dave
  17. thedutchbeast

    Kawasaki ZXR750 1992 achterrremschijf

    Zoals de titel zegt, ben op zoek naar een achterremschijf. Mocht iemand deze over hebben gelieve even contact op te nemen en de prijs te vermelden inclusief de verzendkosten. Bij voorbaat dank Mvg, Dave!
  18. thedutchbeast

    Yamaha FZR1000 Genesis remblokken VOOR nieuw

    Heb een setje nieuw in de verpakking remblokken over aangezien ik heeb FZR meer heb mogen deze weg en kan ik er wellicht iemand anders mee blij maken. Passen op de VOORschijven van een FZR1000 GENESIS Vraagprijs betreft 15 euro, zit een bonnetje bij, is hier in Breda gekocht bij de...
  19. thedutchbeast

    HUSQVARNA 610TE KAPPENSET

    Te koop aangeboden, een ontstickerde Husqvarna te610 kappenset. In zeer nette staat, eigenlijk gewoon spuitklaar. Wordt nog even opgepoetst voordat de set wordt verzonden, hebben geen scheuren etc. Mag tegen elk aannemelijk bod weg, ik heb geen husqy meer dus wil er iemand anders mee blij...
  20. thedutchbeast

    Universeel kuipruitje / streetfighter ruitje

    Heb dit kapje over van een streetfighter project die gedemonteerd is. Is vrij groot en sterk van materiaal, kan tegen veel wind en een stootje. Ideaal voor een streetfighter of een uitbreiding op een normale motor. Mag weg voor 7.50. mvg, Dave
  21. thedutchbeast

    CEMOTO Crosser/Enduro/Supermotard handkappen zwart

    Heb een setje van deze handkappen over, in goede staat hebben wat kleine krasjes. Mogen tegen elk aannemelijk bod weg aangezien ik er niets mee doe en iemand anders blij mee wil maken. Verzenden kan en kost 6.75. Compleet met bevestiging aan de handlebar Wie kan ik blij maken :D ?
  22. thedutchbeast

    Gilera runner probleem

    Ik heb vandaag voor een klant een nieuwe kappenset gemonterd, runner startte en liep perfect. na het monteren wou ik hem aanzetten echter toen hoorde ik iets klappen en deed niets het meer, een zekering dus. Nu alle zekeringen vervangen, zover ik ze zie zitten en steeds als ik nu de plus op de...
  23. thedutchbeast

    ZXR 750 uitlaatmount klemmen

    Ik zoek er eentje, zie onderstaande foto WIe kan me blij maken?
  24. thedutchbeast

    ZXR750 koppeling olie lek

    SInds vandaag zit er allemaal remolie/koppeling druk olie op mijn kappen, dus ik keek en het komt hier uit : Iemand enig idee waar ik zo een setje kan halen voor een normale prijs? Thanks in advance! Dave :}
  25. thedutchbeast

    KLR650 ketting tijd. Kleppenstellen etc

    Ik ben hier bezig met een KLR650 blok en die is compleet van tijd af, er zijn nieuwe kleppen etc gezet en nu moet hij weer op tijd worden gezet via de ketting en tandwielen. Kan echter totaal geen manual vinden waar dat instaat. iemand hier enige kennis of een goed manual ? Mvg, Dave
Terug
Bovenaan Onderaan