Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Warme douche voor Wim ter Braake motoren

    Hierbij even een warme douche voor Wim Ter Braake Motoren uit Nijeveen. Afgelopen donderdag was ik met een paar vrienden onderweg naar de Eifel voor een mooi weekendje sturen. Op nog geen drie kwartier van huis begint de motor te zwabberen tijdens het inhalen van een vrachtauto. Een vriend...
  2. M

    Motortrailer voor twee of drie motoren. Super degelijk!

    Te koop aangeboden deze super degelijke motortrailer. In 2012 heb ik deze trailer omgebouwd op basis van een Westfalia trailer. De trailer heeft volledig onafhankelijke wielophanging met schokbrekers en ligt, mede door de lange wielbasis, super stabiel achter de auto. Tijdens deze ombouw is...
  3. M

    Bmw system 6 evo mt 58/59

    Te koop aangeboden deze zeer nette helm. Bmw system 6 evo. -Maat 58/59. -Mat zwart -uitwasbare binnenvoering -ingebouwd zonnevizier -pinlock vizier (anti-condens) -helmtas -originele handleiding en aankoopbewijs Voorzien van cradle voor scala rider g4 intercom met stereo oortjes en...
  4. M

    Hoi, ik ben otto

    Nieuw op dit forum dus hallo aan allen. Momenteel rijdt ik nog een '96 cbr600, maar die gaat in de loop van het jaar ruimte maken voor een andere fiets. Welke weet ik nog niet, maar wellicht kunnen jullie daar, op termijn, mee helpen. Actueel punt van aandacht is de motortrailer die ik...
Terug
Bovenaan Onderaan