Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vailos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vailos

    Trip in Normandie / Hotel in Amiens gezocht

    Ik vertrek eind volgende week naar Normandie voor een meerdaagse trip . Weet er iemand een motorvriendelijk hotel of B&B in de buurt van Amiens ? Voor de eerste nacht gaan we op hotel maar de rest van de week slaan we ons kamp op in de buurt van Cabourg . Alvast bedankt , Erik
  2. Vailos

    Honda Pan. of Deauville

    Ik zou me graag een fiets aanschaffen voor woon/werkverkeer en om af en toe een langere trip te maken ( al dan niet met de wederhelft achterop ...) Vroeger had ik een Yam super tenneree 750 maar die bleef meer op stal staan omdat ik hem te log vond om zo maar even mee naar de bakker te rijden...
  3. Vailos

    Retro motorkleding

    Ik ben op zoek naar die goeie ouwe wax jassen en broeken van Belstaff type Trailmaster. De jassen zijn nog nieuw te koop maar de broeken vind ik nergens meer . Iemand een idee waar deze nog te vinden zijn of een mooi alternatief ?? Alvast bedankt , Erik
  4. Vailos

    Weer nen Belg erbij

    Hoi Iedereen hier , Na de volle 50 bladzijden van dit topic uigepluisd te hebben O-) , ben ik gisteren overgegaan tot de aankoop van een Freewind *O* *O* Hij ( of zij ) is van 2001 en heeft 23500 km op de teller staan :] :] De fiets ziet er als nieuw uit , altijd binnen gestaan :P...
  5. Vailos

    Nieuw hier

    Hoi iedereen hier op dit leuke forum , Heb me net een Freewind uit 2001 aangeschaft *O* *O* Na het lezen van de 50 bladzijden die er over deze fiets te vinden zijn hier |( O-) , was ik eindelijk overtuigd om de knoop tussen een TA uit 1997 en de Freewind door te hakken :+ :+ !!! ( Ja...
Terug
Bovenaan Onderaan