Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rikkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rikkie

    Wat doet air switch valve op zx6r?

    mijn zx6r '97 loopt een tijdje niet lekker meer, carbs bij de dealer laten doen nadat ik stil ben komen te staan. Hier zijn de stationair sproeiers en vlotternaalden gedaan. Nu loopt hij wel start beter alleen in bepaalde toerengebieden hikt hij wat om dan weer verder te gaan. Vooral vanaf een...
  2. rikkie

    TK: linkpijp voor ZX6R '05-'06

    Te koop: linkpijp voor een ZX6R '05-'06. Prijs €50,- excl. verzendkosten.
  3. rikkie

    uitlaatdemper voor een ZX6R '95-97

    Te koop: uitlaatdemper voor een ZX6R '95-97 Prijs: €50,=
  4. rikkie

    TK racekuip compleet incl. tank ZX6R '95-'97

    Te koop: circuitkuip compleet met tank voor een ZX6R '95-97. Kuipdelen hebben lichte grindschade, geen scheuren of gaten. Prijs €300,- (wordt niet verzonden).
  5. rikkie

    TK regenwielen incl banden ZX6R '95-'97

    Te koop: regenwielen incl. regenbanden, 0 km gereden. 120/160 Prijs €275,- excl. verzendkosten.
  6. rikkie

    Het grote Akermaat circuit topic deel 2

    Zooo deel 1 zit aardig vol dus is het tijd voor deel 2!! :W Buuk Nicolay Rikkie TimVis blub blub :j Camiel Hugo Matrex-Online
  7. rikkie

    Het grote Akermaat circuit topic deel 1

    Daar er steeds meer mensen uit deze regio meerendeels circuit rijden. Dacht ik maar eens een topicje te starten. Met dank aan Buuk voor het bedenken van een titel. Dus mag hij de eerste startpost opsieren
  8. rikkie

    Nieuwste telg van onze familie

    Zo kon de verleiding niet weerstaan, moest een motor voor me werkgever ophalen vandaag maar hij vond het toch teveel werk en heeft geen rijbewijs, dus dacht hij hem verder te laten weg rotten op de zaak. Aangezien het de vorige eigenaar aanhet hart ging hem weg te doen heb ik hem maar mee naar...
  9. rikkie

    kettingen

    aloha alles wetende motor-forum leden :} :} ben op zoek naar informatie over kettingen voor het vrouwtje, ze rijd zo een 600km per week aan woonwerk verkeer het hele jaar door. nou ben ik dus opzoek naar info wat de beste ketting is de o-ring/z-ring/x-ring en waarom en natuurlijk welk merk...
  10. rikkie

    last minute winter meeting Breukelen

    wegens te weinig animo gaan we terug naar het orginele plan de mac Hooddorp dus
  11. rikkie

    last minute avond meeting

    Zoals de titel al zegt vanavond meeting op de Akermaat langs de A9 ter hoogte van Heemskerk vanaf 20.00u we nemen een verwarming mee voor de echte kou kleumpjes :+
  12. rikkie

    Noord Hollandse BBQ

    Oke, na lang wachten eindelijk een topic geopend :} Omdat veel mensen toch wel zin hadden in een NH-bbq hebben we besloten om er één te laten komen ook... En dat wel op zaterdag 4 september bij het Twiske. De bbq zal rond 6 uur branden! Om alles betaalbaar te maken hebben we besloten om de...
  13. rikkie

    nacht meeting NU!

    aangezien we(rikkie en jessy) een nieuwe cam hebben en ons vreselijk vervelen.......heb we zin om ons cammetje effe te testen dus wie gaat op pad zometeen uhm afspreekplek akermaat ????
  14. rikkie

    remzuigers blijven hangen

    zijn bezig met motor rijklaar maken, nou zit alles er op maar de voorremmen werken niet. Zitten nieuwe remblokken in en alles is ontlucht. zuigers blijven hangen hellup!!!!!!!
  15. rikkie

    aloha

    Na de halve winter aan de motor van mijn vriendin te werken nu toch maar lid geworden zij was al lid ik dus nu ook. ik kom uit Haarlem en moet me rijbewijs nog steeds is gaan halen maar hopelijk kan ik dit jaar gaan beginnen.
Terug
Bovenaan Onderaan