Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FreekT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FreekT

    Gas blijft hangen

    1000km en twee maanden geleden heb ik een grote beurt laten uitvoeren op mijn Suzuki SV650 uit 2006. Hierbij zijn onder andere de bougies geïnspecteerd en de kleppen gesteld. Na deze beurt liep de motor een beetje laag stationair, maar dit nam ik voor lief en ging verder. De laatste dagen merkte...
  2. FreekT

    Lekkende radiateur

    Ik heb al een tijd last van een lekkende radiateur op m'n SV. Ik weet alleen niet waar het lek zit. Het kan de radiateur zelf zijn of een slang die lekt, maar op het oog kan ik er niet achter komen. Is er een manier om te controleren waar het lek zit?
  3. FreekT

    Drift HD Ghost-S

    Hierbij aangeboden mijn Drift HD Ghost-S camera. Gekocht in 2014 om de Carbage run naar Oekraïne te filmen, daarna nog een aantal gebruikt op de motor en om filmpjes te maken voor stage. In totaal ongeveer 20 keer gebruikt. Ben er achter gekomen dat het filmen op de motor niet een van mijn...
  4. FreekT

    Nieuw of tweedehands motor?

    Ik heb gezocht maar ik kon niet vinden of deze vraag al eens gesteld is. Ik ben in januari geslaagd voor m`n motor rijbewijs en ben op zoek naar m`n eerste motor. Ik ben van plan om er elke dag op te rijden en de afstand die ik moet overbruggen is ongeveer 50km heen en terug. Aangezien ik...
  5. FreekT

    Voorstellen

    Mijn naam is Freek ik ben 19 jaar oud en druk op zoek naar een motor :) Na een lange tijd rond gekeken te hebben op het forum zonder account heb ik me nu toch maar aangemeld omdat ik sinds vrijdag m`n rijbewijs heb gehaald, gelukkig net op tijd voordat de nieuwe regels ingaan.
Terug
Bovenaan Onderaan