Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Kapot Carbon spatbord

    Gevraagd een kapot carbon spatbord , voor een probeersel, dus goedkoop
  2. S

    Ducati Hypermotard 698 Mono

    Op 2 november 2023 heeft Ducati na 30 jaar zijn weer een mono geïntroduceerd. De Hypermotard 698 Mono maakt gebruik van het nieuwe Superquadro Mono motorblok, gebaseerd op het Panigale 1299 blok: Vermogen: 77,5 pk@9750 rpm (met race uitlaat 85pk) Koppel: 63 Nm@8000 rpm Max. toerental...
  3. S

    Nippel frando remklauw

    Ik heb een andere remklauw gekocht voor mijn Vespa Ziet er goed uit maar het nippeltje voor de remleiding is er niet bij De nippel van de oude klauw heeft dezelfde diameter maar hij gaat er moeilijk in dus ben ik er maar mee gestopt om het verder te proberen Ik dacht dat dat soort nippels...
  4. S

    Dakar

    Zo grappig eerste keer dat ik mason klein zag was in deze video En nu op kop in de Dakar , hoop dat hij het lang volhoud Zo’n jongen heeft het verdient , beetje les geven om geld te verdienen , en dan gelijk er staan
  5. S

    Roland sands super hooligans

    Grappige serie in de VS staat op YouTube Daar racen ze met nakeds Beetje allegaartje met KTM 890 , indian, BMW ( boxer) en Ducati hypermotard
  6. S

    Bpm motoren

    Ik was vandaag bij een Ducati dealer om te kijken wat een nieuwe motor zou kosten Blijkt ie op 1 oktober door een verhoging van de BPM opeens 500€ duurder zijn geworden En dat is voor een instap modelletje , een beetje multistrada was opeens 1000€ duurder Vreemd dat ik daar nergens wat over...
  7. S

    Nieuwkuijk race

  8. S

    Caferacerdag Achterveld

    Weet iemand of dat die doorgaat op 4 juli
  9. S

    Het filmen van ritjes en de gevolgen

    Er staat een artikel in de krant over een erg ongeluk waarbij een motorrijder tegen een man op een scootmobiel is aan gereden Maar ik wil het niet over dit verschrikkelijke ongeval hebben Maar over dat het openbaar ministerie de beelden van de gopro gebruikt als bewijs voor een hoop...
  10. S

    Hoe zet je die k#t sneeuw uit

    Zoals titel
  11. S

    Airpod pro en helm

    Ik draag meestal een inear als ik motor rij De laatste jaren een beats x en dat werkt best goed Maar de beats x ging van de week kapot Nu de nieuwe jabra gekocht , zijn oordopjes die je oor redelijk goed afsluiten maar in combinatie met een helm is het geen succes Vroeg me af of iemand de airpod...
  12. S

    Stuurkuip gezocht

    Ik zoek zo’n kuipje , iemand een idee waar het van is of het merk
  13. S

    Ulster GP

    Nu op de BBC Waarom hebben we zoiets niet in Nederland Dit is echt racen
  14. S

    Accu kapot

    Ik heb een maand of 3 geleden een accu gekocht bij Louis Was een oldskool dus eentje die je moet vullen met zuur Maar hij was goedkoop dus ik dacht ik probeer het Wilde zaterdag een ritje maken ( had ik vrijdag ook gedaan ) Maar hij starte niet , komt wel meer voor bij een ouwe Harley Dus aan...
  15. S

    Fxr /Dyna clubstyledag

    Mike organiseert 20 april een clubstyle dag Boksheuvelstraat 12a. Den Bosch
  16. S

    Controle geluid Tilburg

    Zat net een artikeltje te lezen op de app van het brabantsdagblad Ging over aanpakken van motor/quad rijders Stond in dat ze bekeurd worden als ze onnodig veel lawaai maken Er stond ook dat het geluid niet werd gemeten maar beoordeeld door motoragenten Als ze het te hard vonden volgt een...
  17. S

    Downdraft keihin fcr op een harley

    Zit er over te denken om een 41 mm downdraft keihin fcr op mij harley te zetten Het is een 93" S&S shovelhead hc Onder welke hoek moet zo'n carburateur gemonteerd worden Is er een voordeel aan het feit dat het een downdraft is of is dat een ruimte kwestie
  18. S

    Motor expo Assen

    Is dat wat ? Of slap aftreksel van motor beurs ? ( die niet zo geweldig vind)
  19. S

    Zwevende schijf beetje aandrukken

    Ik heb pas een gebruikte zwevende schijfrem gekocht Nu vind ik dat er wat veel speling op zit Dacht er over om de busjes met een hydraulische pers een tikie aan te drukken Weet dat er nogal overspannen gedaan wordt over remmen Maar dit is de achter rem en hij is van mijn harley en ik...
  20. S

    Voorvork lek

    Mijn voorvork lekt een beetje olie Dacht eerst dat zal wel een kering zijn maar het komt onderaan uit mijn voorvorkpoot Het is een Showa van een 996 Nu heb ik in het onderdelen boek gevonden dat er een ringetje zit bij het stelschroefje dat onder in de poot zit Dat ringetje zal wel...
  21. S

    Nieuwe lag blanke lak

    Ik heb een tank waar je aan kunt zien dat hij al wat langer in gebruik is Hij is een beetje dof geworden Zou dat verbeteren als ik er een paar lagen blanke lak op kunnen spuiten En moet ik hem dan eerst op schuren?
  22. S

    Magnesium deksels vastzetten

    Ik ben van plan om magnesium carterdeksels op mijn duc tezetten Met wat voor boutjes zou ik die het beste kunnen vast zetten Is een beetje moeilijk spul dat magnesium
  23. S

    brik zonder kenteken: makkelijk kenteken voor te krijgen?

    Ik was net op Vehikel en daar stond iemand met een standje die nog een morini tekoop had in onderdelen maar zonder kenteken Is het gemakkelijk om daar een kenteken op tekrijgen of word dat moeilijk
  24. S

    Shell advance Ultra

    Hoi Ik heb een gesloten 4 liter verpakking Shell advance ultra 10w40 tekoop 50€
  25. S

    Achterveld cafe racers

Terug
Bovenaan Onderaan