Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Masters
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Masters

    Cagiva Mito 350

    Ik heb vroeger op mijn 18e een Cagiva mito eddy lawson gehad. Die heb ik 2 jaar gereden waarna ik eindelijk vol vermogen mocht (in die tijd). Ik vond die motor altijd geweldig, alleen was het allemaal niet echt betrouwbaar. Ik had een best nette motor, maar heb volgens mij in 2 jaar en 12k km 3...
  2. Masters

    MSL assen 13 augustus

    Nog mensen die 13 augustus naar assen gaan? Heb net ff zitten tellen maar ben er al 10 jaar niet meer geweest :X Erg veel zin in iig
  3. Masters

    MSL Cup 11 Juli

    Zo, maar ff een topic aan gemaakt. Ik ben er iig weer bij. Heb me stiekem weer in groep 3 ingeschreven want wil nu wel eens een beker winnen. Nou hopen dat ze me niet weer naar groep 4 zetten :9
  4. Masters

    TT assen 2014 info?

    Ik ga zoals altijd ook dit jaar weer naar assen eind juni. Wij gaan altijd op de europa camping staan vanaf donderdag ochtend. Ik wilde graag ff wat info checken. Je weet maar nooit of die camping er ook dit jaar weer is en of de 'huisregels' nog het hetzelfde zijn mbt de...
  5. Masters

    Gopro gebruiken bij MSL

    Lees op de site dat je geen camera mag gebruiken bij motorsportlifestyle. Iemand ervaring of ze hier streng op controleren? Zou wel jammer zijn als ik mijn gopro niet mag gebruiken
  6. Masters

    TT camping topic, aggregaten, geluidsinstallaties enz

    Wie durft er dit jaar weer boxen aggregaten en motorblokken mee te nemen naar de tt. In 2006 hadden we nog van alles mee voor een goed stukkie muziek :P Vorig jaar hebben we het niet mee genomen omdat er in het nieuws was dat de politie alles in beslag zou nemen ivm overlast. Maar in...
  7. Masters

    spanningregelaar fireblade weer kapot?!? Oplossing?

    Volgens mij is mijn dynamo of spanningregelaar weer gesneuveld. Heb ze vorig jaar al vervangen (6000km terug). Gaat om een fireblade 929 uit 2001. Heb weinig zin om nu gewoon de handel weer te vervangen en dan over een paar maanden weer te staan. Zit er nu aan te denken om op mijn regelaar...
  8. Masters

    kleurcode zwart met grove metallic

    Weet iemand een kleurcode van een zwarte lak met grof metallic. Wil een motor zelf gaan spuiten, maar die auto metallics zijn veels te fijn. Voorbeeld yamaha FZ1, kawa er6.
  9. Masters

    traject controle a12 woerden uigeschakeld?

    Sinds een week valt me op dat die kastjes die dat mooie paarse licht geven als je er onderdoor rijd weg gehaald zijn. Aan het einde zijn ze weg en bij de start hangen ze nog maar lijken ze uitgeschakeld te zijn. Iedereen rijd ook harder op het moment. Ben er gister maar ff voor de fun met...
  10. Masters

    klepspeling zxr400

    ik heb een kawa zxr400 uit 92, nu wil ik graag zelf ff de kleppen stellen, alleen weet ik niet wat de klepspeling hoort te zijn. iemand enig idee?
  11. Masters

    Ik is nieuw hier

    XXXXXXX
Terug
Bovenaan Onderaan