Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dannytukker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dannytukker

    CBR1000F clan: after eight "Like a Hurricane"

    Eindelijk kunnen we doorlullen over 'the mighty DD!'
  2. Dannytukker

    Te koop origineel zadel Honda cbr1000f sc21 '88

    Hierbij biedt ik mijn originele zadel aan met skai bekleding, hij gaat weg wegens een nieuwe. Het bouwjaar is waarschijnlijk 1988 en is gebruikt en er zitten een paar kleine scheurtjes in. Doe een bod en hij is van jou, verzendkosten zijn voor de koper.
  3. Dannytukker

    Bags Connection Engage XL Tanktas met Quick Lock

    Ik heb een tanktasje over, helaas krijg ik `m niet op mijn motor omdat ik geen boutgaten in mijn tankdop heb voor het Quick Lock systeem. De tankring is niet inbegrepen en is merk en type afhankelijk, maar wel te bestellen via diverse website`s. Tasje ziet er goed uit, stevig maar niet de...
  4. Dannytukker

    Uitlaat(set) Honda CBR1000F SC21

    Ik ben op zoek na een goede uitlaat voor mijn CBR, heb helaas een aantal lekjes in mijne en de dempers hebben glijschade van een vorig leven. Het liefst een complete set of anders delen mag ook, schreeuw maar raak voor een knaak. Ik hoor het wel als je iets hebt.
  5. Dannytukker

    Kennis gevraagd over Kawa Z500 `80

    Hoi luitjes, Ik heb afgelopen weekend een leuke opknapper op de kop getikt, een Kawa Z500 uit 1980. Het fietsje is nog in bijzonder goede staat, maar ik kan er zo weinig informatie over vinden. Volgens mijn info zijn ze maar 2 jaar gemaakt, weet iemand of dat echt zo is? Weet ook iemand...
  6. Dannytukker

    Even voorstellen

    Mijn naam is Danny, 28 jaar jong en woonachtig in het Twentse Goor. Sinds maart 2012 in het bezit van mijn motorrijbewijs, en sinds augustus trotse eigenaar van een Honda CBR1000F SC21 uit `88. Hoofdzakelijk heb ik mijn rijbewijs gehaald voor woon-werk verkeer maar rij denk ik meer voor het...
Terug
Bovenaan Onderaan