Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Mrs Stinkname

    Hebben jullie er last van? Drankje kopen in de file..

    Ik zat net het nieuws te kijken en zag iets belachelijks over dat er sinds kort 6 motorscooters door de file heen rijden om mensen met een sticker een energy drankje te geven voor 2,50. Zie er meer over in dit artikel De eerste vraag die in mij opkwam, zijn er al mensen die er last van...
  2. Mrs Stinkname

    Suzuki GSX400e 1987

    Ik heb een Suzuki GSX400e uit 1987 staan die weg mag. Ik heb inmiddels al een iets nieuwere motor gekocht dus vandaar dat deze te koop staat. Motor heeft me nog nooit laten staan, verbruikt geen olie en ik heb er netjes mee gereden. Toen ik hem kocht anderhalf jaar geleden had de vorige...
  3. Mrs Stinkname

    Pinksterweekend naar de eiffel met VCZ (9 t/m 12 Mei)

    Wie heeft zich al ingeschreven en gaat dat nog doen? Macreal en ik zijn er zeker bij, ik had ook begrepen dat er zich al een paar Mfers hadden ingeschreven, inmiddels zijn er 10 inschrijvingen en dus nog 30 plaatsen over. Wie gaan dr mee: 1. Corine-vg (Honda CB600F Hornet) 2. Macreal...
  4. Mrs Stinkname

    Vlag 2,00 x 1,60 Yamaha R6 2003 grijs

    Ik heb nog een vlag van een grijze R6 uit 2003 liggen die ik niet meer wil ophangen, het is mijn merk niet. Hij is 2 bij 1,6 meter groot en zo goed als nieuw. Gaat weg voor het hoogste bod.
  5. Mrs Stinkname

    Alle onderdelen Honda VTR250 VTR 250 bj. 1988

    k heb mijn VTR 250 gesloopt omdat het blok in elkaar gelopen was. Daarom bied ik alle onderdelen te koop aan voor deze motorfiets. Van het motorblok is alleen de krukas kapot, de rest van het blok is nog in goede staat. Ik kan natuurlijk een lijst maken van wat ik allemaal wel heb maar die lijst...
  6. Mrs Stinkname

    Gezocht motorblok VTR250

    Ik ben op zoek naar een goed motorblok van een VTR250(1988). Naja er mag wel wat aan kapot wezen zolang de krukas maar goed is. Laat het me weten als je iets hebt liggen: corine-vg@zonnet.nl Mvg Corine
  7. Mrs Stinkname

    Motorcommunicatieset 2 motoren bij Conrad 99 euri

    Ik ben geabboneerd op de Conrad(electronica postorderbedrijf) nieuwsbrief. En dit keer staat er in de nieuwsbrief een Motorcommunicatieset voor 2 motoren voor maar 99 euri. Uit ervaring weet ik dat dit zeer goedkoop is. En weet ook uit ervaring dat spullen van Conrad gewoon goed zijn. Ik heb...
  8. Mrs Stinkname

    Voorvork VTR250 (oud model)

    Hallo, Ik ben op zoek naar een voorvork van een VTR250. Deze moet van een oud type zijn(schijf zit in de velg), mijn vtr is van 1988 maar andere bouwjaren maakt denk ik geen verschil. Eigenlijk alleen de linker(vanaf als je erop zit gezien). Het is belangrijk dat de poot recht is. Heb eigenlijk...
  9. Mrs Stinkname

    Ik durf niet meer :(

    Hieronder staat het oorspronkelijke bericht maar vanaf pagina 10 durf ik weer :P Ben weer begonnen met motorijlessen en het gaat heel erg goed :D
  10. Mrs Stinkname

    motorgoedkoop.nl / Motorcentrum Kruisinga

    Ik wil even wat misverstanden uit de wereld helpen. Motorgoedkoop.nl en Motorcentrum Kruisinga in Gouda hebben NIETS met elkaar te maken. De man van motorgoedkoop.nl is de oude eigenaar van Kruisinga. Maar het is geen onderdeel van Motorcentrum Kruisinga. Het heeft echt NIETS met elkaar te...
  11. Mrs Stinkname

    Hoe begrens ik mijn gpz600r?

    Mijn Kawasaki gpz600r kan niet begrenst worden op de legale manier. Nu zoek ik een andere manier om hem te begrenzen, heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen? Of dat er ergens in duitsland afvoer setjes te krijgen zijn? Ter ilustratie: Mijn fiets en ik.
Terug
Bovenaan Onderaan