Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: yana
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Y

    TK: Falco Airforce Lady schoenen mt 41 zgan

    TK: Falco Airforce Lady schoenen mt 41 zgan Misschien 5x gedragen. E75
  2. Y

    KTM RC en Duke 390/200/125

    Ik heb gezocht op het forum maar zag nog geen onderwerp over deze KTMs in Sport. Terwijl het superfijne motoren zijn! Licht, wendbaar, heerlijk geluid.. Bij deze mijn RC390. Maar het topic is open voor zowel de RC als de Duke in 390, 200 (weet niet of die geleverd is in NL) en de 125. In 2013...
  3. Y

    slipcursus motor- waar?

    Wie geeft nog motor slipcursussen tegenwoordig? Je weet wel, met die dingen met zijwieltjes.. :Y Heb al gezocht maar kom alleen bedrijven tegen die dat (viavia) altijd bij Motorcentrum Friesland oid doen. Ik heb ooit een cursus gehad maar dat was veel dichterbij, ergens centraal NL ofzo, of in...
  4. Y

    ABS achteraf inbouwen?

    Iemand ervaring met het achteraf inbouwen van ABS? En dan bedoel ik niet ABS dat wel op dat type geleverd is als optie maar toevallig niet op die motor. Ik bedoel echt een motor uit 1999 waar het nooit op heeft gezeten. Waar begin je? Wat zijn de opties? Valkuilen? Ik zoek GEEN discussie over...
  5. Y

    motor importeren vanuit UK naar NL

    Iemand ervaring hiermee? Heb zelf wel ervaring met import vanuit Belgie maar dat is toch andere koek. Dat was net over de grens dus niet eens ver weg van huis. Ik zou graag dichtbij huis kopen maar dat model is zwz erg zeldzaam en in NL e.o nagenoeg onvindbaar. Hoe krijg je de motor hierheen...
  6. Y

    Goede taxateur ( liefst regio zholland/zeeland/brabant)

    Ik zoek een goede taxateur om de brommers te laten taxeren ivm verzekering. (NIET ivm schade maar ivm wa+). Ivm (voor) reiskosten liefst regio Zeeland Zuidholland of Noord Brabant. Iemand goede ervaringen met een taxateur?
  7. Y

    Accu of oplader of motor probleem?

    Ik heb een 2019 accu. 2 mnd geleden ofzo erin gezet. Keer of 10 mee gestart afgelopen week, leeg. Ok dat is normaal. Heb ook een nieuwe Optimate 3 lader. Eraan gehangen. Uur of 6. Betreft kleine 9A accu. Laatste LED, de 4e brandde groen. Accu weer in de motor gezet, starter ging niet eens rond...
  8. Y

    oortjes voor helm of telefoon houder voor clipons

    Ik wil graag Flitsmeister horen óf zien op de motor. Liefst met een telefoonhouder op mn clipons maar heb al gegoogled en kan niks vinden voor clipons alleen voor gewone sturen. Een oorje in mn helm is ook een optie. Wat hebben jullie?/raden jullie aan kwa telefoonhouder of oortjes? Verder dan...
  9. Y

    Ervaringen hevelpomp voor benzine gevraagd

    Heeft iemand ervaringen met handmatige hevelpompen? Welke is goed? Ik zie er zat veelal voor een prikkie.. Géén hevelpomp met luchtaansluiting maar gewoon handpomp. Evt electrische pomp op batterijen als dat veilig is icm benzine Zou zijn om benzine over te pompen van en naar jerrycan
  10. Y

    Band preventief vervangen na x jaar?

    Vervangen jullie de banden preventief na x jaar? Ookal heeft deze nog geen droogtescheurtjes ofwat ook? Banden gaan bij mij eeuwig mee kwa slijtage. Maak weinig kms met de 2t al hoewel ik regelmatig rij (2t rijden is ergvermoeiend). Brommers staan wel binnen altijd. Nu ook verwarmd. Kwa...
  11. Y

    Endoscoop

    Ik overweeg aanschaf van een endoscoop. Om te kunnen kijken naar de zuiger door het bougiegat ( van 1 cil 2 takt). Geen professioneel spul maar iets rond de €150 nw. Iemand aanbevelingen en/of tips?
  12. Y

    off-topic forum bestaat niet op de iphone

    Als ik MF bekijk op de iphone, dan staat Offtopic forum niet in de forumlijst
  13. Y

    TK: MQP Jerez laarzen mt 41

    In hele mooie staat. Meer fotos beschikbaar. Voor mij zijn ze net te klein Ik heb er E35 voor betaald incluus verzenden dat wil ik er ook voor terug Reacties graag via Pb omdat ik niet vaak online ben
  14. Y

    Welke grote motorkledingzaken zijn er?

    Termaat ken ik maar zijn er meer winkels met grote motorkleding collectie?
  15. Y

    Circuit lelystad vragen

    http://motorcircuittraining.nl/kalender-2016 Wat is verschil tussen Midland circuit en Politie circuit? Is Lelystad circuit training ook geschikt voor A1/A2 motoren? (125cc 2t)
  16. Y

    motrax lovehandles

    Iemand op sportieve motor ervaring hiermee? Snap dat het bij optrekken beter is maar bij hard remmen lijkt het me helemaal niks. Nu zet ik me af tegen de tank, met zo'n gordel komt alle gewicht op de bestuurder, toch? Bij de ZXR kan ik helaas slecht bij de tank (te laag) dus we zoeken iets...
  17. Y

    motor simulator?

    Bestaat er vd motor ook een simulator net als vd auto? Niet die race dingen, maar wat ze voor rijles gebruiken?
  18. Y

    smoke achterlicht toegestaan?

    Is een smoke achterlicht (smoke reflector dus) toegestaan in nl voor de openbare weg?
  19. Y

    betrouwbare hand/voetpomp?

    Weet iemand een betrouwbare hand/voetpomp? Heb er nu 1 vd plaatselijke automaterialenzaak (voetpomp, 2 cilinders, kostte ong E15) maar ivm de waardes van benzine station pomp wijkt die 0.6?! af.. Dat schiet natuurlijk niet op.. Elke keer als ik die aan de motorband hang, geeft die dus amper...
  20. Y

    Verheul motorhoes

    TK: Verheul motorhoes Sport-Supersport Was voor mij ex Fireblade E50 incl verzenden. Igst, beetje stoffig (maar daar was hij ook voor he)
  21. Y

    nut slangeklem?

    Ik heb de benzineslang vervangen naar de carb. Origineel zat daar zo'n draad slangeklem op. Dus zoeen die je samenknijpt met de hand of tang dan gatie open, laat je los, dan klemt hij. Ik krijg deze echter met geen mogelijkheid er meer op. Simpelweg geen plek tussen de nieuwe slang en de carb...
  22. Y

    ervaringen oberon footpegs?

    Iemand ervaring met Oberon footpegs? Op een sportmotor. Hoe zijn ze kwa grip? Originele pegs op mijne zien eruit als die van Oberon racing maar ik glij er vaak vanaf..:( Hebben de verschillende versies ook nog verschillende houding zegmaar?
  23. Y

    VFR800 Vtec vs BMW R1100S

    Iemand rij ervaring met beide? Graag hoor ik de pro's en con's van beide modellen. Welke stuurt het lichtst? Welke motor heeft meeste potentieel? (ik hou wel van wat snelheid..) Wegligging?
  24. Y

    accubooster/starthulp, ervaringen?

    Iemand ervaringen met accuboosters/ starthulpen?(geen géén acculaders) Ik zoek geen professioneel spul a E300+ maargewoon een starthulp voor in nood en na lang stilstaan. Want met 9A kun je niet bíjster veel starten ookal istie vol opgeladen. _O- Liefst voor motor én auto geschikt.
  25. Y

    mentale training voor motorrijders

    Iemand meer info hierover? Zijn er goeie boeken over ofzo?
Terug
Bovenaan Onderaan