Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vampie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vampie

    Carbon cover BMW F800R S ST

    Aangeboden een carbon cover voor de airbox ( dummytank) voor een BMW F800r Past ook op een BMW F800 S of ST Het is een originele cover die professioneel is overtrokken met een echte laag carbon mbv vacuum. wegens overcompleet. Foto is gemaakt toen hij nog gemonteerd zat Standaard...
  2. Vampie

    MF gerapporteerde aanvalssite

    Google Transparency Report ik kreeg deze melding via Firefox geen idee of ik me zorgen moet maken, wilde het wel even onder de aandacht brengen browse nu via IE en kan er gewoon op.
  3. Vampie

    NU met autorijbewijs op scooter...niet zo blij mee

    http://www.blikopnieuws.nl/bericht/86405 de Mp3 van piaggio mag nu bestuurd worden door automobilisten. :/ want dat betekent dat er nu misschien wel een hoop koekblikkers gaan overstappen op zo'n ding. Want ze mogen nu ook tussen de file door en hebben geen rijervaring op de motor...
  4. Vampie

    Let op GLAD bocht A4 ---> A5 richting Alkmaar

    Daar ligt namelijk een diesel/oliespoor, schrok me wild. B| Is de bocht thv Hoofddorp, die is normaal al een beetje glad. Het spoor is te volgen over de hele A5 op de rechterbaan, ongeveer een meter breed. ben niet gevallen maar was wel glibberig. Mischien ligt hij ook al op de...
  5. Vampie

    1 aprilgrap? motorkledingcenter.nl/

    http://www.motorkledingcenter.nl/ Durf jij te komen? n.a.v. een grote advertentie in het witte weekblad even op de site gaan kijken. Het ziet er allemaal veelbelovend uit dealer van Shark, Suomy, Caberg, Uvex, Abus en andere merken. 1 en 2 april groot openeningsspektakel. Motorkledingcenter...
  6. Vampie

    Het Honda NX 250 topic

    Als een kind zo blij met mijn NX-je. Aangezien er geen topic over is maar een geopend... Met een vraagje: Mijn achterschokdemper is erg slap.... staan ze ook bekend om, net als de NX 650. Ik zou graag willen weten wat de veerweg is achter, ik heb wel al kunnen vinden dat voor 200 mm is...
  7. Vampie

    reply op de nieuwe pagina..

    Als er in een topic een reply geplaatst wordt, en deze begint bovenaan een nieuwe pagina , is deze pas te zien nadat er een tweede post gepost wordt.... De reply is wel al te zien in de lijst van het forum, de naam van de post-er verschijnt als je met de muis op het topic gaat staan. Als je...
  8. Vampie

    Veiling 200 motorfietsen

    Weet iemand van welke motorzaak deze motoren vandaan komen? (als het van een motorzaak is) Er worden ook nieuwe helmen, en leren kleding e.d. verkocht. Gewoon uit nieuwschierigheid, en ter info. Stond vandaag in de Telegraaf:
  9. Vampie

    Hulp gevraagd bij opsporen R1 !!

    Bij mijn motordealer is van de week een proefritje gemaakt op een nieuwe R1. Kleur zwart/grijs Alleen is deze niet meer teruggebracht.... :( Nu zou het fijn zijn als de motor-forummmers zouden willen helpen met het terugvinden van deze motor. Tevens is het ook een waarschuwing dat als deze...
  10. Vampie

    Net proefgreden op een TW 125 :r

    Ik ben al een tijdje in de rondte aan het kijken voor een nieuwe pekelfiets. Nu rij ik op een 18 jaar oude motorscootah honda lead 125, als er sneeuw ligt e.d.. Maar de wordt nu toch wel echt slecht. Zo'n Yamaha TW125 heb ik altijd al een leuk ding gevonden (om te zien dan), en zag dat mijn...
  11. Vampie

    Iemand ervaring met vallen met een NAT leren pak?

    Ik rij het hele jaar door met een leren combi. Dit vind ik zelf prettiger zitten als een textiel pak.(vangt minder wind) Nu wil het wel eens voorkomen dat ik ook in de regen rij. Het stukje woon/werk (20 Km) is net kort genoeg om droog over te komen in een regenbui. Het pak is dan wel een stuk...
  12. Vampie

    Speling in achterwiel.....

    Vanmorgen merkte ik dat mijn motor raar deed..... In de bochten een beetje "wiebelig" Ik dacht dat het een beetje door de gladheid zou komen. Vanmiddag echter nog steeds dat rare gevoel... Thuisgekomen even aan mijn achterwiel gevoeld: behoorlijke speling! (denk 1 mm) Is dit af te stellen? Als...
  13. Vampie

    benzineverklikkerlampje SV 2004 , knippert ook?

    het benzineverklikkerlampje ( mooi scrabbelwoord :9 ) van het eerste model SV gaat eerst branden bij drie liter over en bij een liter gaat hij knipperen. Bij mijn huidige SV (2004) gaat hij branden bij 4,2 liter volgens het instructie boekje maar ze hebben het niet meer over het knipperen...
  14. Vampie

    ontploffende koppeling? (filmpje)

    Net een filmpje bekeken op kladblog.com : klik Een dragsterbike wil optrekken en er ontploft iets waardoor (zo lijkt het) zijn hele hand wegschiet. Iemand enig idee wat er op die plaats zou kunnen ontploffen? Of dit al eens ergens ander (op TV ofzo) heeft gezien :?
  15. Vampie

    rijder SBK assen oveleden?

    Ik hoorde vandaag over een ongeval op assen bij het SBK, waar een rijder overleden zou zijn. Ik kan hier alleen niks over terugvinden op internet, op TV heb ik er niks over gehoord/gezien Weet iemand mij hier meer over te vetellen? ik ben erg benieuwd. Wat een laatste ronden trouwens, chris...
  16. Vampie

    Nieuwe motor na valpratij: SV 650

    Na mijn slippertje met mijn nieuwe achterband, www.motor-forum.nl/forum/topic/63475 lag de motor toch meer in elkaar dan ik in eerste instantie dacht en met de hulp van de verzekering, maar een nieuwe uitgezocht. Dit is toch wel meer mijn type motor. Na twee SV's gehad te hebben op een hornet...
  17. Vampie

    Highsider met nieuwe achterband

    ;( vorige week nog gezegd aan de koffie tafel dat ik nog nooit ben gevallen zolang ik al motor rijd (7 jaar, alleen vergeten af te kloppen) Vandaag nieuwe achterband laten monteren ( BT020) jaja de eerste 100 KM rustig aan, dat deed ik ook , maar na 200 meter bocht naar rechts licht gas erop en...
  18. Vampie

    hallo allemaal

    Hoi ik ben Tom en ik rij dagelijks woon/werk op m'n CB600f(2003,van de zaak) :) Ik ben begonnen op een kawa Zl600 (eliminator) Daarna SV650 (heerlijke motor, beetje heimwee) En nu dus op de hornet Als er echt een dik pak sneeuw :( ligt pak ik de (motor)scooter Honda lead 125 :] Ik lees al...
Terug
Bovenaan Onderaan