Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Roancr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Roancr

    Honda cr 250 Krukas defect

    Hallo mijn naam is Roan, Mijn Honda cr 250 uit 2001 is kapot gelopen. De oorzaak zit hem in de krukas, er is namelijk iets afgebroken van een krukas wang... Mijn vraag: Hoe heeft dit kunnen gebeuren? en waar dient het onderdeel voor wat om de krukas wangen heen zit? Is dit te repareren...
  2. Roancr

    GESTOLEN Honda cr 250 1996

    Gestolen Honda cr 250 1996 Hallo allemaal, Mijn naam is Roan, ik heb voor een jaar geleden een Honda cr 250 1996 gekocht. Daarna heb ik alles v/d motor mooi en netjes gemaak. en hier en daar wat onderdelen vervangen. vanmorgen kwam ik in de garage en kwam er tot mijn grote verbazing...
  3. Roancr

    GESTOLEN Honda cr 250 1996

    Gestolen Honda cr 250 1996 Hallo allemaal, Mijn naam is Roan, ik heb voor een jaar geleden een Honda cr 250 1996 gekocht. Daarna heb ik alles v/d motor mooi en netjes gemaak. en hier en daar wat onderdelen vervangen. vanmorgen kwam ik in de garage en kwam er tot mijn grote verbazing...
  4. Roancr

    Gestolen in Stadskanaal: Honda cr 250 1996

    Gestolen Honda cr 250 1996 Hallo allemaal, Mijn naam is Roan, ik heb voor een jaar geleden een Honda cr 250 1996 gekocht. Daarna heb ik alles v/d motor mooi en netjes gemaak. en hier en daar wat onderdelen vervangen. vanmorgen kwam ik in de garage en kwam er tot mijn grote verbazing...
Terug
Bovenaan Onderaan