Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tripler42
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tripler42

    Winterdijk tribune kaarten TT-Assen

    Toch weer te koop: 2 kaarten te koop voor de Winterdijk tribune voor de TT. Kaarten voor de zondag. Vak GW, rij 15, stoel 1 en 2. Vraagprijs €202 euro. Uitzicht op videoscherm, plaatsen ter hoogte van ingang pitstraat en prima zicht op GT-bocht. Kaarten af te halen in Deventer of eventueel...
  2. Tripler42

    Winterdijk tribune TT-Assen

    Toch weer te koop: 2 kaarten te koop voor de Winterdijk tribune voor de TT. Kaarten voor de zondag. Vak GW, rij 15, stoel 1 en 2. Vraagprijs €202 euro. Uitzicht op videoscherm, plaatsen ter hoogte van ingang pitstraat en prima zicht op GT-bocht. Kaarten af te halen in Deventer of eventueel...
  3. Tripler42

    Kaarten TT Assen 2019

    verkocht
  4. Tripler42

    Tanktas Moto-detail Duo

    Te koop wegens aanschaf andere tas, tanktas van Moto-detail, type Duo, o.a. te koop bij Motozoom (euro 79,95) Slechts een weekend gebruikt en ruikt zelfs nog als nieuw. Voorzien van kaartenvak Goed zichtbaar navi-vak voor je navigatie (15x12x5 cm) Verstelbare inhoud 8 liter/maximaal 11...
  5. Tripler42

    Alpinestars rugprotector Bionic

    Kwam bij een kastopruiming nog mijn rugprotector tegen. Ik kon er totaal niet aan wennen, heb hem hooguit een keer of 5 gedragen en vervolgens is ie in de kast terecht gekomen, waar ie nu al zeker een jaar ligt. Betreft een witte rugprotector van Alpinestars, model zou de Bionic moeten zijn...
  6. Tripler42

    Hyperpro verlagingsset GSX-R 600 >06

    Gebruikte verlagingsset voor een GSX R 600 2007. Mogelijk ook andere types/jaargangen (2006/ GSXR 750)? Betreft een set van Hyperpro, veren zowel voor als achter. Zorgt voor verlaging met 25mm tov standaard. Typenr.:SP-SU06-SSC028. Veernrs.: 1231 (voor) 1056 (achter). Prijs: Euro 6,75...
  7. Tripler42

    tanktas(je) Booster Sky

    Wegens aanschaf andere motor is mijn tanktas(je) onbruikbaar geworden. Slechts 3x gebruikt, tijdens weekendjes in Eifel. Betreft een tas van het merk Booster, modelnaam Sky. Kleur zwart. Gekopieerd van internetshops: Voorgevormde tanktas voor maximale stabiliteit. • Gemaakt van Heavy Duty...
  8. Tripler42

    Demper Laser Duotech zx6r '03/'04

    Wegens aanschaf van een andere demper afgelopen zomer heb ik een Laser Duotech demper, met linkpijp, E-keur en een legal DB-killer en een sports DB-killer liggen. Komt van een Kawasaki ZX6R, modeljaar 2003/2004. Vraagprijs 125 euro
  9. Tripler42

    Helder Vizier HJC CL-12/CS-12/AC10/ZF-9/SY MAX

    Van een van mijn oude helmen heb ik nog een helder vizier liggen. Helm zelf ligt inmiddels in de kliko. Vizier heb ikzelf nooit gebruikt, maar is bij aanschaf helm direct vervangen door een smokeversie. Het gaat dus om: (nieuw) helder vizier voor HJC types:CL-12/CS-12/AC10/ZF-9/SY MAX...
  10. Tripler42

    2 kaarten TT, TTWorld-tribune zaterdag

    Op het laatste moment in handen van VIPkaarten gekomen dus mijn eigen kaarten zijn overbodig geworden. Vanavond af te halen in Deventer. Twee kaarten voor de TT-World Tribune voor de zaterdag, Vak JT, rij 7, stoelen 4 en 5. Prijs per kaartje was € 70. Het lieftst wil ik dat er ook weer voor...
  11. Tripler42

    Recente ervaringen Van Gerven in Bergeijk

    Ik heb een leuke ZX6-R zien staan bij ze. Is er iemand die recente ervaringen met Van Gerven heeft? Het gaat me uiteraard vooral om ervaringen mbt de aankoop van een motor bij ze. Via het zoeken kom ik steeds uit bij MCE-verhalen uit het verleden uit. Als ik het goed heb begrepen, hebben ze...
  12. Tripler42

    Aprilia RSV Mille

    Te koop omdat ik graag weer wil overstappen naar een wat lichtere motor als ZX6R of GSX-R 600: Rode Aprilia RSV Mille met sp-demper Originele uitlaat ook in mijn bezit, alleen (nog) geen beugel om em aan op te hangen (kost een eurootje of 30 op Ebay) Model uit 2000, op kenteken gezet in...
  13. Tripler42

    RSV Mille start niet

    Ben sinds een week of 3 de bezitter van een Aprilia rsv mille (bouwjaar 2001, model 2000) *O* .Sinds een week of 2 start hij al moeilijk -O- . Krijg als ik em op contact zet eerst de gebruikelijke EFI melding en een paar seconden erna de temperatuur, echter weer even later springt die weer op...
  14. Tripler42

    Crashpads Suzuki GSX-R 600 1997

    Wegens aanschaf nieuwe motor te koop: B en G Crash Pads Nylon "Strada" Ø 45mm Nieuw in verpakking, incl. bevestigingsmateriaal. Kleur wit. Vraagprijs €50,-
  15. Tripler42

    Buddy Seat Suzuki GSX-R 600 1997

    Wegens aanschaf nieuwe motor heb ik een buddyseat voor een Suzuki GSX-R 600 uit 1997 te koop. Vraagprijs € 40
  16. Tripler42

    Haynes Manual Suzuki GSX-R 600 1997

    Wegens aanschaf RSV Mille te koop aangeboden: Haynes Manual voor Suzuki GSX-R Srad 600, bouwjaren 1997-2000, GSXR-750 1996-1999 Vraagprijs € 30,=
Terug
Bovenaan Onderaan