Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dennis851
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Gezocht supermono project

    Zit te denken om een supermono te gaan maken voor op de weg en circuit. Heeft iemand toevallig nog wat staan dat ik als basis kan gebruiken?
  2. D

    Gezocht Ducati 851 888 project opknapper

    Voor een Ducati 851 race project ben ik op zoek naar een 851 als schademotor, project, opknapper etc. Hij hoeft niet compleet te zijn. Mocht je nog delen hebben liggen, dan hoor ik het graag.
  3. D

    GEZOCHT: Kawasaki zxr750 J racespul

    Ik ben een zxr750 uit 1992 aan het ombouwen to budget racer. Heeft iemand wellicht nog wat leuke delen liggen zoals: - Polyester kuipwerk - Spruitstuk - Vaste voetsteunen - Zx10R achterveer bouwjaar 2004-2005 en wellicht nog andere zaken?
  4. D

    Verschillende onderdelen van een Ducati st2, st4, st4s

    Verschillende onderdelen van een Ducati st2, st4, st4s Koplamp 20euro Voetsteunenset 40euro Brandstofpomp 40euro
  5. D

    Verschillende onderdelen van een Yamaha R6 uit 1999

    Verschillende onderdelen van een Yamaha R6 uit 1999. Laat maar weten wat je zoekt. Complete achterbrug met veer. 50euro Radiator 30euro
  6. D

    Kawasaki zx9r en zx6r onderdelen

    Kawasaki zx9r en zx6r onderdelen Verschillende onderdelen van een Kawasaki zx9r en zx6r na schuur opruimen. Laat maar weten wat je zoekt. Ik heb vast nog wel wat liggen Achterkappen 20euro Achterbrug 20euro Complete standaard uitlaat. Heel mooi 75euro Subframe...
  7. D

    achterbrug honda fireblade sc28

    Ik zoek een achterbrug van een fireblade. Ik wil de brace eraf halen en deze overlassen op mijn andere achterbrug. Alvast bedankt!
  8. D

    Onderdelen Yamaha R6 1998 - 2003

    Ik heb nog wat delen over van een R6 - K&N luchtfilter - Airbox - Radiator - Zadel met duo zadel Laat mij maar weten als je intresse heb.
  9. D

    Ducati 1098rs koppeling onderdelen

    hallo ik zoe nog wat onderdelen om mij koppeling compleet te maken. Volgens mij mis ik nog de moer en de ring achter de korf. Kan iemand mij hier mee helpen?
  10. D

    Ducati 999 DB killers

    Hallo heeft iemand nog een setje DB killers liggen voor een 57mm termignoni systeem?
  11. D

    Ducati ST4 in onderdelen

    Sil carbon uitlaatdempers 275 Velgen 125 Complete blauwe set inl zadel, bezinepomp en kuipruit. Wel wat kleine krasje. 1 spiegelvoet is stuk. 350 Remschrijven 100 Frame met belgisch kenteken 100 Voetsteunen 50 Achter voetsteunen...
  12. D

    gsxr 750 1985 of 1986 project of een frame

    Ik zoek voor mn project een 750 slabby. Het mag een projectfiets zijn of een hoop onderdelen. In principe heb ik alleen de tank en een frame met kenteken nodig. Hoor het graag
  13. D

    Gsxr 1100 inlaatrubbers 40mm en open kelken

    Ik zoek voor mijn project nog Gsxr 1100 inlaatrubbers voor mijn 40mm carbs en een setje open kelken
  14. D

    Gezocht kroonplaat Honda cbr600 / NTV met risers

    Ik zoek een kroonplaat Honda cbr600 met risers. Ik heb begrepen dat je buiten de dure AMB, Spiegler etc ook er 1 kan gebruiken van van een NTV, CB1, Hawk etc. Deze zijn uiteraard ook prima. Hoor het graag
Terug
Bovenaan Onderaan