Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: p_vervoort
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    HARLEY DAVIDSON 883 Chopper 2010

    In Nieuwstaat verkerende origeneleNederlandse HD 833 chopper 2010. -Speciaal luchtfilter -Skull dekoratie -Vans en Heynes uitlaten met Quiet dempers -Boekjes en facturen erbij incl. 2 sleutels en origineel HD alarm Ik rij er weinig op vandaar te koop.... Prijs € 6200 euro Lokatie...
  2. P

    Goed achterspatbord HONDA CB-250-G

    Keihard en goed achterspatbord voor Honda CB-250-G 1975 35 euro Luchtfilterhuis CB-250-G 10 euro Koppakking en onderpakking cilinders CB-250-G 5 euro Lokatie Sint-Oedenrode vlakbij Eindhoven O-) O-) O-) O-)
  3. P

    Welke OLIE HONDA CB400F

    Welke motorolie kan ik het beste in mijn HONDA CB400F uit 1974 doen ??? SAE 10/40 of de iets dikkere 20/50 ??? En kan half synthetic ook zonder slippende koppeling te krijgen ? Nog een bepaald merk voorkeur ?? Motor rookt nu wat witte rook... kan dit komen door vocht in de oude olie...
  4. P

    Elektra storing HONDA CB400F

    Mijn motor heeft een merkwaardig probleempje, Het is een HONDA CB400F uit 1975 Knipperlichten achter doen het normaal maar voor heel zwakjes, je ziet alleen de gloeispiraal oplichten. En de claxom doet het heel zachtjes......!!!! Iemand een idee wat dit kan zijn ??? MvG Peter :?
  5. P

    Gat boren door remschijf

    Ik heb voor de verzekering een ART4 slot nodig, dit mag ook een schijfremslot zijn. Ik wil dus een schijfremslot (geen zin om met zware ketting te lopen zeulen). Nu heb ik een HONDA CB 400 en deze heeft schijven zonder gaten !!! Kan ik nu gewoon met een ijzerboor hierin 1 gat boren ...
  6. P

    Gevraagd Linker zijkap HONDA CB 250 G 1975

    Ik ben op zoek naar een goede linkerzijkap voor HONDA CB 250 G of 360 uit 1975 blauw Mijn kap was kapot is gerepareerd maar heb liever een heel exemplaar Peter Eindhoven
  7. P

    Koni schokbrekers HONDA CB 400 F reviesie ??

    Ik heb bij mijn motor 2 koni schokbrekers gekregen met nieuwe veren.Ik moet ze zelf nog in elkaar zetten, zie geen lekkage maar de ene gaat iets zwaarder dan de andere ... Wat zou de oorzaak kunnen zijn, en is dit te repareren ? Zit er olie in ?? moet dit ooit ververst worden ?? Peter
  8. P

    Honda CB 250 G

    HALLO, ik heb ook een HONDA CB 250 G 1975 gekocht oktober 2012 was toen 80% gerestaueerd De kleine dingen die nog moeten ben ik nu aan het doen. Achtervelg-ketting tandwielen etc. Had liever het oudere model gehad met trommelrem, maar kon geen goed exemplaar vinden met weinig werk...
Terug
Bovenaan Onderaan