Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. old-scooterfan

    OsmAnd en OsmAnd+ - Ervaringe met GPX-routes en -tracks

    Voor degene die OsmAnd of OsmAnd+ gebruiken : graag jullie ervaringen en opinie Paar vraagjes : - is dit de ideale Android App om GPX-routes en GPX-tracks te rijden en op te nemen ? - werkt deze app voldoende snel - zijn er beperkingen inzake routepunten, afstanden, enz. inzake het rijden...
  2. old-scooterfan

    Sygic en MyRoute App Gold

    MyRoute App Gold zou toelaten om routes te maken of te importeren en dan deze rechtstreeks te openen in de Sygic Navigatie app. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben ? Zo ja, doet MyRoute app de automatische conversie van een route in een ander formaat naar Sygic ? Hoe gaat deze dan...
  3. old-scooterfan

    Dashcam apps via smartphone

    Ik ben er onlangs op uitgekomen dat de Sygic GPS app (betalend onderdeel) een Dashcam-functie heeft die het toelaat om ook te filmen terwijl je je GPS gebruikt. Je hebt natuurlijk wel een degelijke smartphone nodig die alles kan verwerken, best 4-core met voldoende geheugen en best met nog wat...
  4. old-scooterfan

    Verhoogde schermen en spoilers, nut of nutteloos

    Ik had graag enkele vragen naar ervaringsdeskundigen met betrekking tot volgende artikelen : - verhoogde schermen, zoals van GIVI - GIVI Airflow - MRA-X Screen, met zijn verschillende types Ik overweeg om met een schermaanpassing ((nieuw of toebehoren), maatwerk voor MaxSYM of universeel...
  5. old-scooterfan

    MaxSYM 400 & 600 - Deel 3

    We beginnen aan deel 3, ik heb het alvast al geopend. :) ;)
  6. old-scooterfan

    Bijrijders : jullie ervaringen en wensen graag

    Dames, vooral denk ik, maar ook heren of jongelingen, wat zijn jullie ervaringen en wensen als bijrijder ? Wat vinden jullie belangrijk als jullie meerijden of gaan toeren ? Waar storen jullie je aan, wat is totaal "not done", en ook wat is voor jullie als bijrijder de meest comfortabele motor...
  7. old-scooterfan

    Tuning-ervaring met regelbare chipsets voor ECU

    Zijn er mensen met ervaring met regelbare Chipsets die manuele regeling toelaten van de AFC (Air Fuel Controller), dus die de Air Fuel Ratio (AFR) kunnen wijzigen ? Er zouden systemen op de markt zijn die kunnen ingewerkt worden in de electronica van de ECU-gestuurde scooters. Dit zou zonder...
  8. old-scooterfan

    zelf LED-inbouwelementen maken voor GIVI-topkoffer (E55)

    Ik ben op zoek naar goeie inbouwachterverlichting voor mijn GIVI topkoffer E55. De standaard-achterlichtverlichting die men kan kopen is niet afdoende vind ik: a) enkel stoplicht b) lichtsterkte te zwak Ik ben aan het googlen geweest, maar vind in Europe geen product voor die koffer die een...
  9. old-scooterfan

    MaxSYM 400 & 600 Deel 2

    Ja, ik geloof ook dat de MaxSYM iets hoger ligt dan de bv. de Silverwing, maar het blijft een scooter hé, maar ik vind toch ook dat hij behoorlijk zijn deel doet in het bochtenwerk. En de brede achterband plakt ook goed. Ik geloof dat de MaxSYM standaard de breedste achterband heeft in zijn...
  10. old-scooterfan

    Mooiste motorvriendelijke strandplekjes van Nederland

    Welk zijn de mooiste en motorvriendelijkste strandplekjes van Nederland, waar je met de motor dicht bij het strand kan parkeren ... liefst gratis, lol ? Heb enige ervaring met Domburg, Zoutlande, en Hoek van Holland, wat zijn jullie ervaringen, en suggesties ?
  11. old-scooterfan

    Handkappen, handverwarming of handschoenverwarming ???

    Hallo beste motor- & scooterrijders, Wat zijn jullie ervaringen met volgende zaken : handkappen - handverwarming - handschoenverwarming a) helpen handkappen de koude te temperen (bij winterrijden ook op autosnelweg 120 km/u) b) handverwarming echt nuttig of toch liever verwarmde...
Terug
Bovenaan Onderaan