Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rik B
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rik B

    Kawasaki zx10r ninja 2005

    Doe de motor weg om dat ik wat anders wil. Heb er 4 jaar heerlijk mee gereden en rijd als een zonnetje. motor is in topconditie, onderhoud boekje aanwezig en gebruikers boekje. Wat zit er allemaal op. *Hyperpro veren set en afgesteld, *Stalen remleidingen voor en achter, *alarm met 2...
  2. Rik B

    Kawasaki vn 800 vulcan 1996

    Zeer mooie vn 800 vulcan met 5100km op de teller word nog wel mee gereden bij mooi weer. Er zit mooie highway hawk slashcut onder voor mooi geluid. Originele reparatie setje zit er nog bij. 2 sleutels. Onderhouds boekje. Verder is die nog standaard. Prijs €2800,- met Orginele controls. Voor...
  3. Rik B

    difi broek

    te koop zo goed als nieuwe motor broek nog geen half jaar oud doe hem weg van wegen een complete pak gekocht merk is difi en maat is 50 inc knie pats 125euro of een ander goed bod
  4. Rik B

    complete zx6r 03 04 kappenset

    goede dag heb hier nog een complete zx6r 03 04 kappen set ze liggen me beetje in de weg dus ze mogen weg mag weg voor 160euro of doe een aantrekkelijk bod mag ook in onderdelen weg stuur maar een pm wat en je prijs er zitten paar beschadigingen aan mvg rik
  5. Rik B

    zx6r 03 04 kuip delen vfr 750 onderdelen

    goede dag ik heb hier nog een complete kuipen set liggen er zit wat schade aan daarom hoef ik ook niet de hoofd prijs voor http://link.marktplaats.nl/m782053442 en heb nog een race kontje van een zx6r 03 04 VERKOCHT http://link.marktplaats.nl/m782054607 en nog wat goed spul van...
  6. Rik B

    koelvloeistof tank gezocht

    ik ben op zoek naar een koelvloeistof tank mag niet hoger zijn dan 8cm en niet langer dan 23cm kan iemand me helpen ??? mvg rik
  7. Rik B

    accu vraag

    hoi ik ben op zoek naar een kleine accu voor me project maar weet niet welke ik moet hebben wat goed is voor mijn motor ik heb een kawa zxr 750 bj 91 accu moet ongeveer L 150,0 x B 85,0 H 50,0 mm al vast bedankt mvg rik
  8. Rik B

    zx6r onderdelen gezocht

    ik zoek nog wat onderdelen voor de zx6r 03 04 alle maar van de kont deel oa seat growl kont paneel onder tail bovenste binnen bakje en de achterlamp bevestiging plaatje en alle schroefjes moertjes boutjes al vast bedank mvg rik
  9. Rik B

    zx6r 03 04 onderdelen gezocht

    ik zoek nog wat onderdelen voor de zx6r 03 04 alle maar van de kont deel oa seat crow kont paneel onder tail bovenste binnen bakje en de achterlamp bevestiging plaatje en alle schroefjes moertjes boutjes al vast bedank mvg rik
  10. Rik B

    honda vf 1000f en vfr 750 spull

    goede dag mensen ik heb hier nog een en het ander aan spul liggen voor de vf 1000f en vfr 750 vf 1000f spullen achter band is zo goed als nieuw voor band moet vervangen vfr 750 spull originele uitlaten zijn verkocht voor knippers verkocht band is nog in goede staat...
  11. Rik B

    vf 1000f en vfr 750 onderdelen

    heb hier nog wat originele onderdelen van zx6r 03 04 kuip set mag weg voor 160 euro bieden toegestaan honda vf 1000f 1985 originele uitlaten zijn VERKOCHT voor knippers VERKOCHT en van een vf 750 1993 velg VERKOCHT stuur maar een pm wat je wil en je prijs mvg rik
  12. Rik B

    rem/schakelset zx6r

    Ik ben op zoek na een setje rem schakel van kawasaki zx6 bouwjaar 2005-2011 Gr rik
  13. Rik B

    Mooie vfr 750 voorvork

    Ik heb hier nog een super mooie vfr 750 voorvork te koop Alles mag in een keer weg of in onderdelen Eventueel ruilen met wat geld er bij tegen een gsxr 1100 w voorvork remklauwen tstuk kroonplaat as en spatbord En als iemand het te koop heeft staan een van deze onderdelen wie ik graag zou...
  14. Rik B

    Complete voor kant vfr 750 1993

    Door een foutje en niet genoeg info heb ik deze nog over Ik wilde hem op me vf 1000 f zetten alles zat goed en mooi alleen motor is te zwaar en heb dan geen km teller. Dus bij deze een super mooie en goed voorkant van een vfr 750 Stale remleidingen Nieuwe band en velg nieuw gespoten...
  15. Rik B

    Klein vraagje achterveer

    Hoi Ik heb sinds kort een honda vf 1000f uit 88 en ziet er nog super uit ^^ Mijn vraag is Of er een andere veer is voor deze motor dat hij wat hoger komt en wat stugger Of wat anders veer die je moet aan passen Gr rik
Terug
Bovenaan Onderaan