Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Soesoeki
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Soesoeki

    Bezoeken Circuit Zolder

    Ik weet niet, of ik de vraag op de goede plek stel ... maar het leek mij de meest logische plaats :Y Ik ben van plan naar het Circuit in Zolder te gaan ( als bezoeker ). Ik kan er alleen verdomd weinig ( niets ) info over vinden als het gaat om tribunes ( taluds? ) kijkmogelijkheden voor...
  2. Soesoeki

    Het Wegraceboek

    Weet iemand hier of het Wegraceboek nog te koop is in winkels, of dat dit boek alleen nog via Veldhuis Media besteld kan worden? Voorheen kocht ik hem altijd bij de Bruna en was het een "vast" Kerstcadeau maar ik zie ze de laatste jaren niet meer ... en mis er nu dus al 2 -O-
  3. Soesoeki

    Melandri naar Sterilgarda Yamaha!!

    Misschien hoort dit thuis in het 2011 zadeltjesdans topic, maar ik vond dit wel een apart topic waard :Y Melandri '99%' for BMW World Superbike switch Als deze man ook ( Colin Edwards gerucht leeft ook nog steeds ) overstapt naar het WSBK dan weet ik wel welke competitie er steeds meer aan...
  4. Soesoeki

    2 Rossi Figurines en 3 helmpjes

    Beste mede MF-ers, Hierbij bied zoals de titel al zegt 2 figurines en 3 helmpjes te koop aan. Nee ... dit heeft niet te maken met de overstap naar Ducati :+ ;) Het gaat om figurines: Motogp 2006 Sachsenring met Italie shirt en spuitende champagne. Motogp 2006 Team outfit met helmpje...
  5. Soesoeki

    Leuk Yamaha filmpje ..... day at the office ;-)

    klikkerdeklik 2018 Season MotoGP Videos Media gallery leuk gedaan _O-
  6. Soesoeki

    Simoncelli twee wedstrijden in het WSB

    Bron : racesport.nl Nieuw gerucht :P Lijkt mij erg gaaf als het waar is. Simoncelli heeft wel de juiste mentaliteit en lef om mee te rijden/strijden denk ik :Y :Y Als een soort van cadeau voor het behalen van zijn 250cc wereldtitel kreeg Marco Simoncelli eind november de gelegenheid om...
  7. Soesoeki

    Kredietcrisis en de motorsport

    Gaat het in "onze" favoriete sport ook toeslaan :? '( In de F1 stopt Honda vanwege tegenvallende autoverkopen etc.... In de WRC kondigde gister Suzuki aan te stoppen en Subaru volgde vandaag... Hoe gaat dit lopen voor de Motogp, de WSB en de WSS ( denk aan het Suzuki team in beide...
  8. Soesoeki

    MotoGP » Eurosport loses MotoGP

    En nu ......... waar ga ik het nu volgen '( Leuk dat je kunt uitwijken naar de BBC maar die zenden niet alle klassen uit ......... paniek dus ........ ;( Bron: Eurosport loses MotoGP.
  9. Soesoeki

    BMW echt in het WSB

    Zie deze link Montezemolo to stay at Ferrari. en kijk naar de plaatjes. Wow :9~ BMW niet langer de behouden motor ( no offense uiteraard )
  10. Soesoeki

    Geen TT Xtreme dit jaar ?????

    Bekeek ik zojuist het jaarboekje van het TT-circuit. Geen 500 km van Assen ( Endurance ) :( Drukfoutje of ............. :? Was echt een onwijs gezellig evenement en lekker laagdrempelig. Echt iets om de kids mee te nemen enzo.....stunten, minibikes enz. Erg jammer!!! Weet iemand hier meer van...
  11. Soesoeki

    Verzameling miniaturen te koop

    Eens even peilen of er interesse is voor mijn miniaturen. Het liefste verkoop ik alles dus eens even kijken hoe het gaat. De volgende modellen heb ik : Minichamps Kenny Roberts kamioens RGV nr 1 ( vrij zeldzaam ) € 75,- Ben Bostrom LM Duc zonder reclame tekst. GERESERVEERD Guiloy Katoh RCV €...
  12. Soesoeki

    Info Fireblade 92

    Dames en heren kenners......ik ben zoekende naar een SS motor en heb mijn oog op dit model laten vallen. Wat zou het mogen kosten met 56000 km op de klok. Voor- en nadelen van deze motor en zouden jullie sowieso een Blade met deze kilometerstand overwegen??? Wat zijn hier eigenlijk zo'n...
  13. Soesoeki

    Gezocht....MF-er met nickname PULSE

    Geen rubriek gezocht en gevonden meer dus dan maar op deze manier. Wie kent hem en kan mij in contact brengen met deze MF-er. Via deze advertentie http://www.motor-forum.nl/forum/topic/101816?highlight=pulse kocht ik een op het eerste gezicht aardige GSXR600 van Pulse. Ik wist dat er een...
  14. Soesoeki

    SRAD kuipenset

    De titel zegt het al...............te koop een SRAD kuipenset inclusief tank. Zie de foto's hieronder. Vraagprijs :?
  15. Soesoeki

    Waar zijn ze te koop?

    Jaja waar zijn ze te koop? Replica stickersets voor motoren. Voor scootahs geen probleem ze te vinden, maar voor een motor. Op engelse sites worden ze wel te koop aangeboden, maar dit moet toch ook in ons kikkerlandje verkrijgbaar zijn :? Wie o wie weet het?
  16. Soesoeki

    Brandstofpomp SRAD 600/750

    Zie de topic titel. Wie o wie heeft er een werkende brandstofpomp voor een SRAD te koop?
  17. Soesoeki

    TT Xtreme 2006

    Voor zover ik heb gezien is er nog geen topic over dus dan bij deze maar hier :9 Wat leuke plaatjes van een geslaagd dagje Assen. Helaas was het nieuwe deel van het circuit niet toegankelijk voor het publiek. Door het plaatsen van een achterlijk hoge vangrail was fotograferen helaas ook niet...
  18. Soesoeki

    Tanks wisselen SRAD 600/750

    Voor de techneuten onder ons .............. passen de kuipdelen van een 98-er GSXR750 op een 97-er GSXR600? De kuipdelen zijn denk ik zelf geen probleem, maar hoe zit het met de tanks? Zijn deze identiek aangezien de 98-er 750 injectie heeft en de 97-er 600 niet????? Ik heb de tank net ff gelift...
  19. Soesoeki

    ( Race ) Kuipruit ( Zwart ) GSXR600 ( 97 )

    Vanwege vervanging te koop. Zwarte race ruit ( met bobbel dus ) voor een GSXR600. Op de bijgaande foto kun je zien dat ie op een 97-er zat, maar misschien past ie wel op alle srad's van dit model ( 97 - 00 ) en de 750 ( 96 - 00 ). Prijs :? Roep maar iets redelijks.
  20. Soesoeki

    Kadootje voor onder de boom!

    Ik was laatst, zoals zo velen, aan het shoppen bij de Kruitvat om de box van Lord of the Rings te kopen..........en wie niet eigenlijk :? En wat lag daar? Twee videobanden van Duke van de seizoensoverzichten WSB 2002 en 2003 voor € 1,99 per stuk. Mocht je dus nog een aardigheidje zoeken en nog...
  21. Soesoeki

    Ben Bostrom terug naar AMA SBK

    Gelezen op Crash net.....jammer. Iemand die toch wel bijzondere dingen heeft gedaan in het WSB nu weer terug naar het AMA kampioenschap. Wat had hij kunnen doen met het juiste materiaal in het WSB? Dat zullen we dus niet meer te weten komen. Na zijn goede jaar ( 2002? ) had ik toch wel veel van...
  22. Soesoeki

    Slimme keuze van Vermeulen?????

    Las net dit stukje op Crashnet......is dit een slimme keuze van Vermeulen :? Zou een jaartje wachten en dan op een Honda stappen slimmer zijn....of :? komt Suzuki met een winnende motor volgend jaar :? Australian rider Chris Vermeulen is set to be announced as a Suzuki rider alongside John...
  23. Soesoeki

    Foto's WSB Assen 2005

    Beter te vroeg dan te laat........plaats in dit topic je foto's van komend weekend. Wie o wie begint O-) Er zijn hier vast wel wat liefhebbers naar de open paddock geweest .......toch :? Ik zal zeker vanaf zondagavond wat piccies plaatsen want ik ben uiteraard in Assen aanwezig met voldoende...
  24. Soesoeki

    8 uren van Suzuka

    Waarom vind ik, behalve op Motorfreaks, niets over de 8 uren van Suzuka :? Ben wel benieuwd wie er heeft gewonnen en hoe Veneman het heeft gedaan? En natuurlijk naar plaatjes. Het gerucht ging trouwens toch ook dat JvdG zou meedoen.....zie hem niet bij de deelnemers.
  25. Soesoeki

    Verschillen US ZX7R en ZXR750 Europa

    De titel zegt het al. Ik heb een "goedkope"ZXR op het oog en dit blijkt een amerikaans model te zijn. Naam ZX7R i.p.v. ZXR750 en er staat Ninja op de tank. Het is een 91-er. Wie weet wat de verschillen tussen de europeese en de us-versie zijn :? US versie geknepen ofzo????? Vraagprijs €...
Terug
Bovenaan Onderaan