Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: WIJUKO84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. WIJUKO84

    Triumph Daytona 675 bijgeluiden/harde tik in blok

    Hallo vraagje, ik heb vandaag mijn 675 daytona van 2009 ff uitgelaten na de winter, koude start etc en het ritje ging allemaal top. Na een kmtje of 40 de motor aan de kant gezet want het was toch wel fris, en in het zonnetje een biertje gepakt terwijl we naast de motoren stonden. Toen de buurman...
  2. WIJUKO84

    Te koop, Aprilia SL1000Falco 2001

    Mooie Falco van 2001 Km stand is 18000 en word af en toe mee gereden Olie en filter en ketting en tandwielen en remvloeistoffen zijn afgelopen voorjaar vervangen Achterband en koppelingsvloeistof zijn aan vervanging toe. Voorzien van Bos uitlaten en andere e-prom. Vraagprijs rond de €2350...
  3. WIJUKO84

    nickname wijzigen

    ik wil graag mijn nickname wijzigen van Ninja-Keeltie naar RVS-Keeltie kan dat??
  4. WIJUKO84

    Marcel Road Trip Day, 1 Juni vanaf 12:30 McDonald's Nijkerk

    (imgatt) Kijk ook op Facebook op ' Marcel road trip day' en meld je allemaal aan om Marcel een onvergetelijke dag te bezorgen!
  5. WIJUKO84

    Crooke tuning Car (and Bike) show Hemelvaartsdag 29 mei 2014

    Kom allen met zoveel mogelijk naar deze geweldig leuke Car en Bike show!! Ben jij ook een liefhebber van niet alleen snelle 2 wielers maar ook van 4 wielers? Dan ben je op 29 Mei bij Crooke Tuning aan het goede adres. Want dan Organiseert crooke Tuning een geweldige Car (en Bike) show, in...
  6. WIJUKO84

    Het Meet & Greet Topic!

    [hr]Meet & Greet Laat weten waar je vandaag heen gaat om even te stoppen of een verzamelpunt te maken etc Zodat je eventueel een Meet&Greet kunt houden met andere MFers! Vergeet niet om bijvoorbeeld de volgende dingen te vermelden: - tijden aankomst en vertrek etc - exacte...
  7. WIJUKO84

    Motorscooter invoeren vanuit Belgie

    Beste MF ers! Ik wil mijn motor fiets ruilen tegen een motorscooter, maar die persoon woont in Belgie. Nou is mijn vraag, " hoe gaat dat in zijn werk"? Ik weet dat ik hem moet invoeren en moet laten keuren bij de RDW en een nieuw kenteken aanvragen. Maar waar moet ik het kenteken op...
  8. WIJUKO84

    Animo???? Meeting/Treffen 22/09 boulevard Zandvoort??

    Locatie: Parkeerplaatsen aan het strand beginnen bij Hotel Bloemendaal aan zee dus aan de Noord-kant van de boulevard. Aanvang: 12:00 uur Dit is niks officieels ik heb ook niks gepland gewoon een spontane oproep of er mensen zijn die dit leuk vinden en als er genoeg mensen zijn die dit...
  9. WIJUKO84

    Passen ZX10r velgen onder mijn ZX9R?????

    Ik heb een ZX9-R en zou graag andere velgen onder mijn bike zetten hoe kan ik checken of dit gaat passen enz?
  10. WIJUKO84

    Bunschoten-Amersfoort-Hilversum

    Rijd je vaak in de omgeving van Hilversum Bunschoten of Amersfoort en heb je niemand om mee te rijden laat hier een bericht achter en als we genoeg mensen hebben kun je onderling afspreken, om eens een stukkie te rijden en een beetje dom te ouwehoeren! Ik kom zelf uit Bunschoten, en heb een...
  11. WIJUKO84

    Motopia 7 april, in Ulft

    :] :9~ :9 Brommers kieken in ut oosten van ut langd!! www.motopia.nl
  12. WIJUKO84

    Harderwijk boulevard, voorjaarsmeeting 7 april

    Komt allen op 7 april richting de boulevard om gezellig te ouwehoeren over motors en een beetje te bekijken wat een ander heeft!!! Tijd: vanaf 14:00 uur tot uurtje of 17:00
  13. WIJUKO84

    Bunschoten-Spakenburg

    Zijn er mensen op het MF die ook uit Bunschoten komen?????
  14. WIJUKO84

    Motormeetings regio amersfoort???

    Even een vraagje!! Zijn er binnenkort nog leuke meetings in de regio van amersfoort of utrecht???
  15. WIJUKO84

    Even voorstellen, Juulster2

    Hallo beste forumleden Mijn naam is Julian ik kom uit Bunschoten, ik ben 28 jaar jong en ben getrouwd en heb nog geen kids. Ik heb in mijn motorrijdend leventje 4 motoren gehad nml: een Yamaha virago 500, een Kawasaki Zx6r van 1998 (gifgroen) een Kawasaki Zx6r van 2000 (zwart met...
Terug
Bovenaan Onderaan