Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Papalamepipilos

    Motor Mover Gezocht

    Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een motor mover. Het liefst zo een dat je het achterwiel kan 'moven' en omg. Den Haag (Zuid-Holland). Wie o wie heeft er te koop voor een mooi prijsje? :) Gr, Steven
  2. Papalamepipilos

    Suzuki GSX-R 600/750 hendels 1997-2003

    Ik heb hier nieuwe ongebruikte Suzuki GSX-R 600/750 hendels voor de modellen 1997-2003. Ik heb jammer genoeg een verkeerde bestelling geplaatst en passen deze dus niet op een GSX-R 1000 type. Verzenden/ophalen mogelijk. Doe een mooi bod en ze zijn van jou *O*
  3. Papalamepipilos

    Motorstalling gezocht

    Heeft er iemand een stalling beschikbaar of weet iemand van een motorstalling in scheveningen? Let me know :)
  4. Papalamepipilos

    Ketting klinken

    Wie heeft ervaring met het klinken van een ketting? Mijn ketting schakeltje is niet goed geklinkt en daardoor is hij losgeschoten. Heeft iemand gereedschap of een pers om mijn nieuwe schakeltje te klinken? (Omgeving Den Haag)
  5. Papalamepipilos

    Gestolen den Haag: Honda CBR Fireblade 1000 '09 MV-FS-01

    Gestolen Honda CBR Fireblade 1000 '09 Kenteken: MV-FS-01 Datum: Maandag 27 mei 2013 ~23:30~ Locatie: Den Haag - Looijerstraat (Centrum van Den Haag) De motor heeft maar 10 minuten op stuurslot en schijfremslot gestaan. Niemand heeft iets gehoord of gezien en er zijn ook geen sporen...
  6. Papalamepipilos

    Gezocht: GSXR750 K3 duo-seat

    Ik ben op zoek naar een duo-seat voor m'n gixxer. Zelf heb ik de duo-cover erop zitten die ik daarna niet nodig heb. Iemand? :)
  7. Papalamepipilos

    Let me introduce myself

    Sup, Mijn naam is Steven. Ik ben 21 en ik woon in Den Haag aan het strand van Scheveningen. Ik heb mijn rijbewijs sinds 12-12-12 en ben nog aan het uitzoeken wat mijn eerste motor zal worden. Sinds dat ik mijn rijbewijs heb zit ik al rond te snuffelen op MF. Ik heb besloten om toch maar een...
Terug
Bovenaan Onderaan