Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FredVN
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FredVN

    Defecte bosmaaier

    Ik heb een bosmaaier van Vietnamese kwaliteit. Sinds kort weigert hij alle dienst. Bij testen bleek er geen vonk te zijn. Bij doormeten van de bobine bleken de waardes af te wijken van dit artikel: Hoe het ontstekingsmechanisme op de juiste manier op de trimmer te zetten: de opening tussen de...
  2. FredVN

    Problemen met editen nieuwe post

    Voor zover ik mij kan herinneren kon je vroeger bij het maken van een nieuwe post, binnen die post scrollen, waarbij de randen van die post met de icoontjes op zijn plaats bleven. Nu, als je iets te enthousiast naar boven scrolt, zit je ineens in de oude posts. En dan is het zoeken om weer terug...
  3. FredVN

    Documentenlijst

    Zijn er wijzigingen aangebracht in de documentenlijst? Bij het toevoegen van een foto aan een post zie ik alleen de laatste 20 foto's en kan niet meer door naar de volgende pagina. Daar zat tot aan vandaag ook een fout in. Als je naar pag. 2 ging, dan was de pagina een cm. hoog en moest je...
  4. FredVN

    Voorvork: problemen met vervangen oliekeerring

    Ik heb een Vietnamese RebelUSA, min of meer een kloon van een Honda Rebel. Voor sleutelen aan het blok kan ik gewoon het Honda Rebel werkplaatshandboek gebruiken. Dus een oliekeerring vervangen zou ook moeten kunnen, dacht ik in mijn onschuld. Mis. Als ik de bovendop losdraai, blijkt...
  5. FredVN

    Lekkende cilindervoet compressor

    Ik heb een eenvoudige 3 HP, 8 bar compressor met 24 ltr. tank. Deze lekt sinds kort olie bij de voetpakking. Ik heb de cilinder gedemonteerd en delen van de voetpakking zijn gewoon weg. Ik heb alles netjes schoongemaakt, maar ze verkopen hier geen losse voetpakkingen. Ik wil op niet al te...
  6. FredVN

    Vietnam Deel 2

    Vietnam Deel 2 Vervolg van deel 1 op FredVN in "Vietnam" Xin Chao Bij de start van het eerste topic was het de bedoeling om wat zaken over Vietnam te vertellen, die je niet in reisgidsen vindt en ook niet te weten komt, als je er een keer op vakantie heen gaat. En zelfs niet als je...
  7. FredVN

    Rijbewijs verlengen

    Bij mijn eerstvolgende bezoek aan NL met de feestdagen wil ik meteen mijn rijbewijs verlengen. Ik moet tegelijk met de aanvraag mijn huidige rijbewijs meesturen naar de RDW. De RDW levert geen verklaring, waarmee ik zonder rijbewijs mag rijden. Kortom, tijdens mijn verblijf in NL achter het...
  8. FredVN

    Zo moet Big Data doden voorkomen op de motor

    Zo moet Big Data doden voorkomen op de motor Tussen 1907 en 2014 vielen er 245 dodelijke ongevallen op het beruchte Snaefell Mountain Course-circuit op de openbare weg van het eiland Man. EMC en 21-voudig Isle of Man TT-winnaar John McGuinness willen de sport met behulp van Big Data veiliger...
  9. FredVN

    Vliegtickets tips en trucs

    Vliegtickets In FredVN in "Vietnam" en FredVN in "Vietnam" staan veel tips over vliegtickets en buitenlandse boekingssites.
  10. FredVN

    25% korting op vliegtickets tbv motorreis

    Van 21-24 oktober krijg je bij Quatar 25% korting op alle vliegtickets. Dit is de maatschappij waar ik al een aantal jaren mee naar Vietnam vlieg. Ze vliegen alleen niet rechtstreeks op Schiphol, dus dat wordt Brussel of Londen, al dan niet via Schiphol...
  11. FredVN

    Zelfbouw Throttle-Rockers

    Zelfbouw Throttle-Rockers Tijdens het zoeken op Motor-forum kwam ik een link naar Motorcycle Cruise Control and Assist - tegen. Dat leek me wel wat. Probleem is alleen dat ze die dingen hier zeker niet verkopen en ik heb bovendien niet zoveel vertrouwen in de postbezorging in Vietnam...
  12. FredVN

    Het werken met gereedschappen door het MIT

    Het werken met gereedschappen door het MIT Bij toeval kwam ik op een niet nader te noemen downloadsite een dvd tegen, die door het MIT is gemaakt. Hierin wordt onder de titel "How to use machine shop tools to build prototypes with MIT" in 10 lessen van ca. 40 min. uitgelegd hoe te boren...
  13. FredVN

    Uploaden zip naar documenten werkt niet goed

    Het uploaden van zip-files met foto's naar documenten werkt niet goed. Ik heb het volgende gedaan. 1. Op pc AA.zip aangemaakt met 4 foto's. 2. Upload AA.zip naar documenten. Gaat goed. 3. Op pc AA.zip gedelete. 4. Op pc AA.zip aangemaakt met 2 andere foto's. 5. Upload AA.zip naar...
  14. FredVN

    Meerdere foto's in één post

    Hoe kan ik meerdere foto's in één post opnemen? Ik krijg nu maar 1 veld te zien waarin ik 1 foto kan kiezen. Bij het wijzigen van een post kan ik zelfs helemaal geen foto's toevoegen. Ik zie regelmatig posts met meerdere foto's. Hoe doen ze dat?
  15. FredVN

    Rebel USA loopt niet hard genoeg en komt niet op toeren

    Ik woon in Vietnam. Om het niet te duur te maken heb ik een Vietnamese fiets gekocht, de Rebel USA CB170R. Zie o.a. Protected Ziet er niet zo slecht uit, maar blijkt dus van Vietnamese kwaliteit. Meest belangrijke klachten toen ik hem net had (nieuw!): zeer sterk trillen en slecht optrekken...
  16. FredVN

    Vietnam

    Xin chao (Hello) Ik heb me elders al voorgesteld. Als aanvulling: mijn eerste reis naar Vietnam was een georganiseerde in 1997. In 1998 ben ik 2 keer teruggeweest en van 1999-2000 heb ik in het kader van een sabbatical een half jaar in Ho Chi Minh City gewoond. In die periode gekeken of het...
  17. FredVN

    "Even" voorstellen: FredVN

    Xin chao (Hello) Ook maar even voorstellen. Ik ben Fred, woon sinds ruim 2 jaar in Vietnam, ergens in the middle of nowhere in de buurt van Nha Trang, de badplaats van Vietnam. In een zeer grijs verleden heb ik o.a. een Ducati 200 cc Supersport, een Suzuki T500 en een BMW R90S gehad...
Terug
Bovenaan Onderaan