Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Jochem - SOHC4

    [Overleden] Hans Jellema 'Spitty'

    L.S. Afgelopen nacht is Hans Jellema (hier bekend als Spitty) geheel onverwacht overleden aan een hartstilstand. Ik ontving dit afschuwelijke bericht vanochtend vroeg van zijn vrouw Tineke. Hans was sinds enige tijd een zéér enthousiast lid van de cbfourclub met zijn zilveren CB350. en was...
  2. Jochem - SOHC4

    Heel veel foto's: 100E cb500k1

    Zoals beloofd.... 40(!) fotootjes, vanavond gemaakt voor het schoonmaken... Modemers, beware! Dit krijg je anno 2005 dus nog voor 100 euro.... Ok ok..ik heb een bocht even een beetje opgewreven...ze zijn echt als nieuw....
  3. Jochem - SOHC4

    Pose hier met je SOHC4 CB a.k.a Het grote CB topic

    Pose hier met foto's van je Honda enkelnoks 4 cylinder... Also known as "Het grote Honda CB SOHC4 topic" *D JohnK6's 750K6 JohnK6's 750K7 SuperSjakio3's 750K6 Mijn eigen 750k7 Ivan's 750K2 (?) CeeBee400T's 550F
  4. Jochem - SOHC4

    Greedschap voor brikkers

    Vraagje: wat voor een soort gereedschap werkt de gemiddelde brikker mee? Zo goedoop mogelijk Gamma spul en de rest zelf maken? Of heeft de gemiddelde brikker toch een mooie set van hazet oid liggen? Heel eerlijk gezegd heb ik het meeste sleutelwerk met 'Lux' gereedschap van de Praxis gedaan...
  5. Jochem - SOHC4

    Caférace kuipjes poll

    Om de discussie nog maar eens aan te wakkeren... Wie is er van mening dat een (top)kuipje hoort op een caféracertje? Ik bedoel dan iets van deze orde: Persoonlijk vinnik 't wél passen. Sterker nog: ik ben dringend op zoek naar een paar kuipsteunen/montagebeugels excuses voor de lay-out...
  6. Jochem - SOHC4

    Wereldreis op een Hondaatje..

    Wat een prachtig avontuur.. :} :} Check deze site: http://www.honda50.cc voorproefje: Ik zie kentekenplaten..dus 't lijkt me te kunnen op motor-forum....
  7. Jochem - SOHC4

    Bijladen brikkeaccu

    Medebrikkers! Ik heb toch eens even wat hulp nodig. Van mijn laatste brikkie (een CB550F) laadt de accu niet bij tijdens het rijden. Je kan dus lekker rijden met een volgeladen acccu, tot ie leeg is. Eertse idee: gelijkrichter kapot. Bleek aardig te kloppen:" 't ding ontbrak in z'n geheel. Ik...
  8. Jochem - SOHC4

    M'n nieuwe brikkie

    Je raadt 't nooit....'tis een CB! :)
  9. Jochem - SOHC4

    &^*@ vandalen!!

    Lekker hoor... wil ik vanochtend m'n CB'tje pakken om naar m'n werk te rijden, heeft de één of andere onverlaat 't gore lef gehad 't apparaat om te flikkeren... :( Hij stond op de middenbok met een dik slot d'r om. Ze hebben dus echt veel moeite moeten doen ('t beessie weegt nogal wat) om 'm én...
  10. Jochem - SOHC4

    Restauratie CB500 ('k heb de smaak te pakken ;-))

    Na de restauratie van m'n cb750k7 ben ik eindelijk maar eens begonnen van de demontage/restauratie van m'n 500'je. Op het eertse gezicht zag 't fietsje er nog erg mooi uit, maar schijn bedriegt helaas... Het blok is zwaar toe aan renovatie en het frame kan ook wel een likje verf gebruiken...
  11. Jochem - SOHC4

    Suzuki gsx750e

    Heren/dames, Ik ben op zoek naar wat info over deze fiets. Wat zijn de sterke/zwakke kanten (behalve het uiterlijk :P ) gaat om een 81er of 82er
  12. Jochem - SOHC4

    Brikkenracekuip aangeboden

    Ik heb nog een rode racekuip voor een soch CB750 liggen, die ik kwijt wil. De staat is niet geweldig: lak slecht en hier en daar een klein, met polyster makkelijk te repareren, scheurtje. Wel met 'snel ogende' spiegels en een smoke raceruitje. Incl. bevestigingsbeugels. Dit moois is voor het...
  13. Jochem - SOHC4

    Gezocht: brik...euh, klassieker onderdeel

    Voor mijn restauratieprojectje ben ik op zoek naar het chromen gedeelte van een CB750K7 achterlicht, of een compleet achterlicht. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het model hetzelfde is als bij andere modellen, maar ik denk het niet (wellicht wel hetzelfde als bij een 550k3? -> wellicht kunnen...
  14. Jochem - SOHC4

    CB 750 oshc voorspatbord

    Ik ben voor mijn restauratieprojectje nog op zoek naar een mooi voorspatbord. Het maakt niet uit van wel model CB750, want behalve de F2 (die moet het dus niet zijn ;) ), zijn ze identiek. Ik denk zelfs dat een CB 500 four spatbordje wel gaat passen... Heeft iemand nog een mooi exmplaar liggen...
  15. Jochem - SOHC4

    CB'tjes hemel...

    Mooi hè? :}
  16. Jochem - SOHC4

    Grote OuweBRIKKERS fotogalerij!

    Zoals in het OBT4 topic (bij WIWTD) al geopperd werd, is het wellicht wel een leuk idee om een galerijtje te maken met de brikkers zelf! Dit om elkaar niet alleen van nick/avatar te kennen, maar ook eens te weten hoe iemand er nou werkelijk d'r uitzien. Alleen RDZ en Ralfie hoeven dat niet, ivm...
  17. Jochem - SOHC4

    Restauratie CB750

    Hallo hallo ;) Ik ben druk bezig met de restauratie van m'n cb750K7. Ben momentreel nog in de strip-fase. Volgende week gaat 't beessie naar de poedercoating... Ik hou jullie op de hoogte in dit topic. Als er nuttige tips zijn (of juist niet :P ) laat het hier dan maar horen!
  18. Jochem - SOHC4

    Het Brikste Brik van de OBT 3.5

    Helaas... mij is die eer toebedeeld... Met z'n 4 en bij de afslag veemarkt afgesproken en om 10.15 op weg. Merk na Amersfoort dat ineens alle trekkracht weg is (brik wil niet harder dan 110...) Even gestopt dus (het had er alle svchijn van dat er een bougietje was losgetrild (was me al eens...
  19. Jochem - SOHC4

    Benzine probleem

    Helaas, ook één van mijn CB's heeft problemen ;( Nadat ik gisteren een stukje had gereden, stond ik even te tanken in Breukelen. Na afrtekenen kom ik bij m'n brommertje aan en zie er een enorme plas benzine onder liggen. Dacht eerst benzineslang los/gebroken, maar het was dus afkomstig uit de...
  20. Jochem - SOHC4

    Pekel?

    Die witte poederige aanslag, die alleen maar op aluminium lijkt te zitten, is dat nou opgedroogde pekel? M\'n hele gepolijste alu gaat d\'r aan! Is er wat tegen te doen? WD40 ofzo? Die aanslag vreet behoorlijk in op dat alu...
  21. Jochem - SOHC4

    Deze week nog gereden met de kou?

    Ik moet héél eerlijk bekennen dat ik als ik moet werken nu de trein pak... Heb alleen afgelopen maanda 30Km gereden, maar dat viel zéker niet mee.... Duurt ook wel erg lang voordat ie een beetje mooi stationair loopt en dus goed warm is. ;(
  22. Jochem - SOHC4

    Naar achter geplaatste voetsteunen (Raask) CB750

    Is er iemand die ervaring heeft met een Raask naar-achter-geplaatste-voetsteunenset? Ik heb net een setje gemonteerd, en ik moet zeggen: ze becvallen perfect! De zitpostitie is een heel stuk actiever en je lijkt een stuk meer één met je fiets! Ik ben nu alleen nog op zoek naar mooie...
  23. Jochem - SOHC4

    K&N filter (High flow) veel verschil?!

    Ik heb vandaag m'n oude luchtfilter vervangen door een K&N high-flow geval (niet van die kelkjes, maar een 'normale' voor in de luchtfilterkast) En ik heb de indruk dattie véél beter trekt vanaf ongeveer 5-6000 toeren. Ook is het geluid behoorlijk veranderd. Kan dit idd zó veel uitmaken? Heb nog...
  24. Jochem - SOHC4

    As requested: Hoe oud is de brikker/ster?

    Jochem (CB750K7) is 28
  25. Jochem - SOHC4

    Voxan Cafe Racer ervaringen?

    Heeft iemand op het Forum ervaring met een Voxan Cafe Racer? Ik vind die dingen er persoonlijk schitterend uitzien, maar heb er geen ervaring mee. Weet iemand iets meer? Qua weggedrag etc.
Terug
Bovenaan Onderaan