Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Kromme as bij balanceerbok

    Hoi allemaal ik heb een vraag waarvan ik eigenlijk het antwoord al weet maar omdat ik stiekem toch begin te twijfelen vroeg ik mij af of ik het goed heb. Nieuwe band gemonteerd, nieuwe balanceerbok besteld. Balanceren niks spannends zou je zeggen: +-20 minuten zitten kloten met die...
  2. S

    Windscherm hoog Honda sh300i gevraagd

    Gevraagd hoog windscherm met handkappen liefst oem Honda voor een Honda sh300i 2006. Eventueel heb ik een ruil inruil van een laag donker scherm.
  3. S

    Draadborgtang JMP + 30 meter Bihr borgdraad NIEUW

    Draadborgtang JMP + 30 meter Bihr borgdraad NIEUW. Gloed nieuw nog nooit gebruikt in de verpakking. 35 euro.
  4. S

    Verkocht. Circuitdagen te koop Racecracks Zandvoort 22-06 en Assen 27-07

    Bij deze zet ik mijn Circuitdagen te koop bij Racecracks Zandvoort 22-06 en Assen 27-07. Niveau 3A. Zandvoort 159 euro Assen 179 euro Mvgr Sander
  5. S

    .

    .
  6. S

    TKRP rear brake hose / achterrempot delete kit

    Nieuw gekocht, nooit gebruikt. Mag voor een tientje weg, heb er het dubbele voor betaald. Kan het 27-05 mee nemen naar Zandvoort of 04-06 mee nemen naar Assen. Foto met de set op de motor is een voorbeeld foto van internet geplukt.
  7. S

    Advies gevraagd oplichting marktplaats bij kopen motorpak

    Hoi, Ik hoop dat ik het in het juiste topic heb gezet. Zoals de titel zegt ben ik opgelicht via marktplaats. De persoon in kwestie heeft mij een rekeningnummer gegeven om het geld over te maken. Na 2 dagen niks te hebben ontvangen laat ik deze persoon aan de hand van een foto van...
  8. S

    nieuwe auto oplader garmin zumo 340 350 390

    Te koop een oplader afkomstig van een Garmin Zumo 350lm. Past ook op de 340 en 390 en vast en zeker ook op andere modellen. Staat: Nieuw Prijs: 10 euro
  9. S

    tankbeugel passagier / duo tanksteun

    Ik ben opzoek naar een tankbeugel passagier / duo tanksteun. En dan 1 voor een Honda Fireblade 954rr sc50 2002. Wellicht zijn de tankdoppen van verschillende modellen gelijk aan de mijne ? Wie heeft er 1 liggen voor de verkoop ? Dan bij voorkeur een pm sturen want dat zie ik sneller...
  10. S

    Ram mount motornavigatie houder

    Een ram mount motornavigatie houder beugel ophang dingetje. Staat: gebruikt, goed werkend, niks mis mee. Afkomstig van een Garmin maar past ook op TomTom denk ik ? Wellicht handig voor 2e motor te gebruiken of een auto navi of camera op te prutsen. Prijs: Verkocht Bij voorkeur pm.
  11. S

    4 knipperlichten universeel met e keur

    Ik heb 2 setjes knipperlichten welke ik toch niet ga gebruiken dus weg mogen. Staat: gloedje nieuw in de verpakking. Merk: Shin Yo Model: Arrow Uitvoering: Kort Kleur: Behuizing zwart, Glas(plastic) oranje Met e-keur dus. Geen knipperlicht relais nodig, ivm vermogen 12Volt...
  12. S

    honda hiss vraagje

    .
  13. S

    schade aan tank door motorpak

    Hoi, Ik ben in het bezit van een honda cbr954rr fireblade en mijn motorpak is een leren rev-it gt combi. Nu is het mij al een aantal keer overkomen dat na een rit mijn tank flink beschadigd is door mijn motorpak. Ik heb het pak al enkele keren gecontroleerd op vuiligheid of andere...
  14. S

    seat cowl seat cover en uitlaatbeugel 954rr sc50 fireblade

    Ik ben op zoek naar een seat cowl seat cover afdekkap of hoe je het ook noemt voor een honda cbr954rr fireblade sc50 in de kleur rood. Verder zoek ik zo'n ophang uitlaat ophangbeugel welke de duo passagiers steun vervangt zodat deze komt te vervallen. Zie foto. Bij voorkeur een pm, dan...
  15. S

    bi xenon h4

    .
  16. S

    accessoires garmin zumo 340 350 390

    Alles verkocht! Gloednieuw motorlader: Verkocht! Gloednieuw autosteun: Verkocht! Bevestigingsstuk t.b.v. motorsteun: Verkocht! Zie foto's. Wat je ziet is wat je ook krijgt. De voorkeur ligt bij ophalen zodat je alles netje kan testen. Verzender kan ook k.k. Voorkeur heeft...
  17. S

    knipperlichten cbr600f f4 pc35

    Voor een honda cbr 600 f f4 pc35 en waarschijnlijk meerdere modellen heb ik een setje originele knipperlichten. Knipperlichten achter zijn in goede staat. Knipperlichten voor is de linker in goede staat en de rechter beschadigd. Knipperlichtenachter links en rechts: 20 euro...
  18. S

    achterlicht met geintegreerde knippers 954rr fireblade sc50

    Wat de titel zegt. Gloednieuw in gesealde verpakking. Nog nooit open geweest ! Alleen de doos is open geweest. 50 euro vaste prijs. Verzendkosten koper. Mag weg omdat toen ik deze lamp op ging halen ik een aanrijding kreeg en mijn blade totall loss was. Er komt weer een nieuwe 954rr...
  19. S

    onderdelen honda cbr 954 rr fireblade

    Het gaat om de volgende onderdelen: - Duo zadel / passagiers zadel 50 euro VERKOCHT. - Knipperlichten voor met mooiere kleur kapjes (stekkertjes er af geknipt)15 euro VERKOCHT - Knipperlichten achter 20 euro VERKOCHT - Duo steuntjes / Passagiers stepjes 25 euro VERKOCHT - Kentekenplaat...
  20. S

    route blijft na verwijderen steeds terug komen ?

    Hoi, Ik heb een vraagje, hopelijk kan iemand die beantwoorden. Ik heb net een Garmin Zumo 350LM gekocht en een route er op gezet via BaseCamp. Als eerste zegt die dat er te veel via punten op staan en hij gaat de route opsplitsen in 10 routes. Oke denk ik, ik heb ergens iets fout...
  21. S

    gezocht spiegel fireblade

    Ik ben opzoek voor een: Honda cbr 954 rr fireblade sc50 bouwjaar 2002 2003. Een originele spiegel rechts (gezien vanaf dat je OP de motor zit). Pm maar met prijs en waar af te halen. Liefst ook een foto omdat de spiegel die ik er nu op heb zitten staat onder een verkeerde hoek maar...
Terug
Bovenaan Onderaan