Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DJ.Verhulst
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DJ.Verhulst

    BMW R850R model 2002 te koop

    Te koop BMW R850R model 2002 75K km maar loopt nog wat op =AT1lOmGyIoqHu6T5_gN8Vs_YeZ8sP6Bkj8bUqmMdHFEngmG2X7FjVvM3MMSFEiIiJffdwZJQ85iCqlT07mHg2QoOtty2Mjz4jiz5flrQHPXoIRTBI3GOlRjnipm1ZJbZHKXwqSew0K_vgbZgannckcStWSXt2TCrDog']https://youtu.be/3Y2UiY1Hw0g Heeft vorig jaar nieuwe accu + achterband...
  2. DJ.Verhulst

    BMW F800 S/ST/GS/R/GT topic deel II

    Na deel I http://f800forum.forumup.nl/index.php?mforum=f800forum
  3. DJ.Verhulst

    Tomtom Go 710 Te koop met vele extra's

    Ik heb een tomtom GO 710 in de aanbieding. http://link.marktplaats.nl/437330118 ik doe hem weg omdat ie voor de motor niet geschikt is omdat de stroom aansluiting niet rechtstreeks in het apparaat zit maar in de houder dat is niet handig met montage, voor in de auto heb je daar geen last...
  4. DJ.Verhulst

    Honda Africa Twin RD07A 1999

    Te koop mooie Honda Africa Twin RD07A model 1999 83.000 km Omdat ik na 3 jaar weer iets anders wil bied ik mijn AT te koop aan. Heb deze gekocht toen ie in 2 jaar slecht 100km gereden had met het idee om hem weer helemaal in orde te maken, dat is ie nu klaar, dus ben ik op zoek naar wat...
  5. DJ.Verhulst

    Welke duc een 800 900 of toch een 1000

    Ik vroeg me af nu de prijzen aan het zakken zijn van de meeste motoren dus ook bij Ducati welke zijn het leukste om te kopen ?? Ik dacht toch een wat zwaardere vanwege het koppel en een IE versie ,, geen zin in gedoe met carburateurs . en Ducati van na midden 90 zijn toch niet zo...
  6. DJ.Verhulst

    BMW R1150RT 2002 te koop

    Namens een vriend die stop met rijden probeer ik deze motor te verkopen http://link.marktplaats.nl/183118780 Prijs = € 9.950- in prijs verlaagt Helaas moet ik stoppen met motorrijden.Daarom bied ik mijn schitterende, in nieuwstaat verkerende BMW R 1150 RT te koop aan. Deze motor heb...
  7. DJ.Verhulst

    Ervaring Heidenau K60 (banden)

    Ik heb deze banden onder m'n Honda Africa Twin gemonteerd , en ben best tevreden op het zand zijn ze super , maar op kapot gereden modderweg is het nog wel glibberen maar op de weg na een kort stukje rijden zodra er een beetje warmte in zit gaan ze goed ook op de snelweg . wel zijn ze...
  8. DJ.Verhulst

    MF Oost 44

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  9. DJ.Verhulst

    BMW F800GS Natte droom of nachtmerry ?

    Ik heb wat testen gelezen van de Nieuwe BMW F 800 GS Het klinkt stom maar ik verzamel alles waar ik de hand op kan leggen Ben op zich blij met wat ik nu heb ,, maar eigenlijk had Honda een nieuwe Africa twin moeten maken die qua specs dicht bij deze BMW komt Al moet ik wel zeggen dat ik nu...
  10. DJ.Verhulst

    Vinnie & Cody stappen op bij OCC en beginnen voor zich zelf

    Iedereen die wel eens naar afleveringen gekeken heeft van OCC Weet dat de Teutels custom bikes in elkaar knutselen, en weet van de ruzies die vaak nergens over gaan en dat een aantal er een aantal ontzettend lompe harry's rondlopen met de sociale vaardigheden en tact van een neanderthaler...
  11. DJ.Verhulst

    Het honda Africa Twin topic deel *O*

    Dit topic is om je Africa Twin ervaringen uit te wisselen , je africa twin te laten zien etc Laat ik maar de aftrap geven Na paar jaar een Transalp gehad te hebben , wilde ik toch wat anders, deze heb ik maar kort maar bevalt wel
  12. DJ.Verhulst

    Nederland Oost topic 33

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  13. DJ.Verhulst

    De nieuw Honda Transalp XL 700 is er

    Na een tijd van veel (bewerkte) foto's is er eindelijk een officiele foto Deze Transalp heeft het nieuwe blok wat ook in de dueville 700 zit dus een klep erbij , wat meer cc en een modern injectie systeem van testen met de dueville weten we dat ie 65 pk heeft en een mooi kopel curve en...
  14. DJ.Verhulst

    Campagne over gevaren motorrijden

    Om het aantal verkeersongevallen tussen motorrijders en andere weggebruikers omlaag te brengen, starten het Motorplatform en het ministerie van Verkeer vandaag een campagne. RTL Nieuws De campagne Let op, Val op! moet motorrijders bewust maken van het gevaar...
  15. DJ.Verhulst

    Gaat prins Willem-Alexander motor rijden ?? op een HD ??

    Het lijkt alsof de vandaag 40 jaar geworden prins Willem-Alexander een motor voor z’n verjaardag heeft gekregen. Zo zou hij een nieuwe dimensie aan zijn passie voor vliegen en auto’s kunnen toevoegen. Harley-Davidson Benelux biedt hem de mogelijkheid om zijn motorrijbewijs te halen op een...
  16. DJ.Verhulst

    (mooie) conversatie's met agenten deel 3

    Aangezien we alweer op meer dan 2500 berichten zitten , tijd voor deel 3 *O* Voor de gene die het (vergeten) zijn , dit topic gaat over leuke voorvallen/gesprekken met agenten , a.u.b geen politie bashing topic B|
  17. DJ.Verhulst

    Het Honda Transalp topic I

    Dit forum heeft veel behalve een Transalp Topic *O* Er komen veel goede motoren aan bod met een topic by off/all & SM , welke inderdaad best heel erg goed zijn en erg mooi om te zien. Maar dat zijn geen Transalpen ,, :] *O* ( ben een beetje melig ) Het lijkt me leuk om...
  18. DJ.Verhulst

    wat rijden jullie een allroad, offroad ,Enduro , SM ??

    Ik ben wel eens benieuw waar de gemiddelde off/allroad & SM op rijd ?? En voel je vrij om een pic van je machine erbij te zetten.... En verteld hoe en wat ,, op afgesloten banen , wedstrijden, op de openbare weg Zo gekocht , zelf zo gemaakt, fabriek af etc.
  19. DJ.Verhulst

    Mag dit ?? mag ik hier op de motor langs ?? :]

    Men heeft in alle "wijsheid" besloten een woonerf aan te leggen en te zorgen dat er maar één in/uit gang is door één kant wat paaltjes neer te zetten tegen zogenaamd sluipverkeer of zo,, alleen fietsers/bromfietsers mogen er langs Maar een motor kan daar ook prima langs :] Ik denk van...
  20. DJ.Verhulst

    MotorBeurs Utrecht nov 2006 en Feb 2007

    Op 25 en 26 Nov is er een beurs in Utrecht jaarbeurs hallen. http://www.motornewz.nl/ Maar op 22 t/m 25 Feb is er ook beurs http://www.motorbeursutrecht.nl/sites/bezoekers_motorbeursutrecht_nl/nl/index.asp Lekker dubbel op .... Te dicht bij elkaar amper 3 maanden Op de ene zal het accent...
  21. DJ.Verhulst

    Waar zijn beurzen vandaag 11-11-2006 ??

    Omdat het weer 3 x niks is ,, vroeg ik me af ,, er is ergens een beurs of show ?? De zoekfunctie doet het niet .. En google levert weinig op ,... Zoek wat in de omgeving overijssel ... Er is wel wat in Rosmalen zag ik ..... is wat ver -O-
  22. DJ.Verhulst

    Brommerboete verscheurd dankzij eigen gsm-filmpje

    Iemand van 50 word bekeurd omdat z'n bromscooter te hard zou gaan , meeting word niet volgens de regels gedaan ,, bezwaar word zo terzijde gelegt door officier van justitie ... krijgt een prent van € 90 nou had ie een met z'n telefoon een filmpje gemaakt ,, en de rechter acepteerde dat ,, en...
  23. DJ.Verhulst

    TomTom Rider (europe)

    http://www.tomtom.nl/products/product.php?ID=230&Language=5 Iemand ervaring ?? Lijkt me handig , je route uitzetten en dan tuffen en niet meer moeilijk doen met een kaart op de tank. En je kan hem makkelijk meenemen naar andere voertuigen.... Heb een VDO dayton in het koekblik maar dat...
  24. DJ.Verhulst

    Ik wil een stille helm Schuberth C2 ?? :]

    ik wil een stillere helm... Maar natuurlijk ook niet de hoofdprijs betalen. dus heb ik dit gevonden. http://www.motowebshop.com/nl/shop/helmen/systeem_helmen/schuberth_c2 Heb ook ergens een link van een zaak in de omgevening hardenberg. voor ongeveer het zelfde...
  25. DJ.Verhulst

    Is het seizoen eindelijk begonnen ?

    Het lijkt erop dat het weer "beter" geworden is. Geen sneeuw en - 5c meer. Wie heeft zijn motor uit de stalling gehaald ?? En wie heeft al gereden ?? Zelf ben ik afgelopen winter gewoon door gegaan . het zij dat ik geen lange stukken 50 km + gedaan heb alleen maar korte stukjes van 10 a 50 km...
Terug
Bovenaan Onderaan