Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tomba
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tomba

    Kettingset Suzuki SV1000 met tandwielen

    aangeboden nieuwe kettingset voor Suzuki SV 1000. voortandwiel : 17 tands achtertandwiel : 40 tands ketting : DID50zvm2 X ring versterkt 530, 110 schakels Nieuw in verpakking! Prijs in overleg
  2. tomba

    Tomtom One op motor laad niet op

    Een technische vraag: Ik gebruik mijn tomtom One op de motor, hiervoor heb ik een steun gemaakt voor op het stuur. De voeding gaat via een sigarettenaansteker aansluiting onder mijn zadel. Routes maak ik met Tyre. Dit weekend 3 dagen in de eifel geweest en aan het einde van de 1e dag...
  3. tomba

    Boldor 900 FZ uit 1979

    Iemand interesse in een Boldor 900 FZ uit 1979? Vriend van me heeft er 1 te koop. (is van mij geweest) 58000 km. nieuwe ketting tandwielen, nieuwe achterband, nieuwe gelijkrichter bougies en bougiekabels. Recent grote beurt gehad. Kleur grijs. Motor staat in amsterdam Prijs 800 euro...
  4. tomba

    Onderkuip VTR 1000 F

    Aangeboden: originele onderkuip Honda Vtr 1000 F. Deze heb ik geschuurd omdat ik hem in de kleur van de motor wilde spuiten. I.v.m. andere motor is het er nooit van gekomen, misschien iets voor VTR rijders van het forum. Vraagprijs 25 euro.
  5. tomba

    Aangeboden Zadeltassen Oxford

    Zadeltassen bijna nieuw. In twee maten te gebruiken. Op foto is links de grote maat en rechts de standaard maat. Inclusief diverse bevestigingsmaterialen. Prijs € 75
  6. tomba

    Tomtom routes buitenland

    Ik wil dit weekend richting duitsland met de bike, nu heb ik een tomtom route naar een bestemming in duitsland gedownload op www.gpstracks.nl. Als ik deze route in de tomtom laad kan hij de route niet doorrekenen omdat een gedeelte in duitsland ligt, als ik de duitse kaart gebruik kan hij het...
  7. tomba

    Leren broek Buse Maat 62

    Te koop: Zwarte leren broek maat 62 met in grijze letters Buse op de bovenbenen. Voorzien van klitteband voor kneesliders en grote en kleine rits. De broek is nieuw maar toch iets te groot voor me. Nieuwprijs 199 euro doe een goed bod. gr. Tomba
  8. tomba

    Tomtom routes downloaden

    Zag gister op MotorXperience dat je ook routes direct vanaf de site van Tomtom kan downloaden en in je pda of tomtom rider kan laden. Wie heeft hier ervaring mee, en andere vraag wie heeft er een account om routes te kunnen downloaden. Ik rij nu een jaartje met pda met tomtom op de motor en het...
  9. tomba

    Inkorten Bos Uitlaat

    Hallo, Ik wilde graag mijn bosdemper (T-six alu) inkorten. Dat lijkt me veel mooier. Is het gewoon een kwestie van de uitlaatmond demonteren (popnagels eruit boren), buiten en binnenpijp inkorten en daarna uitlaatmond weer monteren? ik wil hem dus aan de achterkant inkorten. Graag jullie advies.
  10. tomba

    Banden montage apparaat

    Gezien de banden prijzen in het buitenland en mogelijkheden om circuitbanden te gebruiken. Ben ik met wat vrienden aan het kijken zelf een bandapparaat aan te schaffen, weet iemand of een autobanden apparaat makkelijk aan te passen is tot motorbanden apparaat?? Wat is precies het verschil...
  11. tomba

    Aandraaimoment Achterwiel??

    Even een vraagje, in het WPH van mijn vorige motor (Honda VTR 1000 F) stond een aanhaalmoment van het achterwiel van 93nm, mijn huidige motor (Yamaha Fazer 1000)moet volgens het WPH met 150nm aangedraaid worden. Mijn vraag waarom zo'n groot verschil en wat houden jullie aan?? Men moment...
  12. tomba

    Klinken van ketting

    Kan ik een RK Takasago "o"-ring 530(50)LFO klinken met dit apparaatje? Dit apparaatje is van louis en speciaal voor DID kettingen.
  13. tomba

    Open filter en afstelling Carberateurs

    Ik wil open filters gaan monteren op mijn HONDA CB 900 F uit 1979, moet ik dan ook de sproeiers en afstelling aanpassen? Of kan ik ze 1 op 1 verwisselen en rijden maar?? Graag jullie ervaringen / visie... :}
  14. tomba

    Voorvorkpoten Allereerste Honda Fireblade

    Hallo deskundigen, een vriend van me zoekt binnenpoten van de allereerste fireblade (1993). Nu heef hij al 25 motorzaken en heel internet gehad maar ze zijn niet te vinden. De meeste fireblades rijden nog of hebben schade aan de voorkant. Weet iemand of een ander type Honda dezelfde...
  15. tomba

    Ervaringen Aprilia RSV Mille 1999

    Heren, Een vriend van me wil een RSV Mille aanschaffen uit 1999. Hij vraagt zich af of jullie de sterke / zwakke punten kunnen opnoemen, denk hierbij aan: - Remmen - Onderhoud - Prijs onderdelen - Verbruik Olie / benzine - Stuureigenschappen - Gasreactie ivm injectie - Bandenslijtage Ik hoor...
  16. tomba

    Krijg remmen niet ontlucht!!!

    Afgelopen zaterdag nieuwe remblokken en stalen remleidingen gemonteerd, ging allemaal heel goed, alleen ik krijg de boel niet ontlucht. De blokken zitten zelfs nog los in de remklauwen. We hebben toch wel een uur geprobeerd om de lucht eruit te krijgen (pompen, pompen pompen vasthouden en...
  17. tomba

    Mooie Bochten in de omgeving Breda

    Wie kent er mooie bochten in de omgeving Breda?? :? Er zitten wel wat mooie bochten in het mastbos of bij de galderse meren maar die zijn niet echt overzichtelijk. Waar het ons om draait is om 's avonds een paar lekkere snelle bochten te kunnen maken om zodoende die knie een keer aan de grond...
Terug
Bovenaan Onderaan