Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kamikaze93
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Bellypan voor '04 Bandit 600/ 1200

    Gezocht, een bellypan voor een 2004 Bandit 600 (1200 past ook). Lak beschadigingen is niet erg, dunne krasjes ook niet. Maar moet verder wel heel zijn! Liefst beetje "sportief" model, maarals je wat hebt; bied maar aan met foto, dan kijk ik of het is wat ik in gedachte heb
  2. K

    Diverse Motorbladen

    Ik heb hier nog een aantal motorbladennliggen die weg mogen. Mogen alle 7 weg voor een blikje Monster bij ophalen (Spijkenisse of Vlaardingen) of worden verzonden tegen verzendkosten. Het gaat om; De Transalper; Jaargang 19, nummers Juli/ Augustus en September/Oktober Jaargang 20...
  3. K

    Suzuki Bandit loopt soms zwaar/ valt uit

    Ik heb een heel apart probleem met mijn Bandit 600, waarvan ik het niet helemaal thuis kan brengen. Het gebeurd wel eens dat de Bandit ineens zwaar gaat lopen, alsof hij geen zin meer heeft. Dat gaat gepaard met een redelijk zwaar geluid. Zowel gewoon rijden, als acceleren gaat niet tot...
  4. K

    Camera zekeren aan helm

    Aangezien ik gisteren een spikspinternieuwe tweedehands Drift camera heb gekocht, begon ik me toch wat af te vragen. Er komt een moment dat de adhesive mount besluit los te laten, en dan valt je camera ter pletter. Nu kwam ik bij V-nix het volgende tegen: Actioncamera Kopen? Actioncamera...
  5. K

    Motor parkeren in de "blauwe zone"

    Aangezien er al zoveel parkeer-topics zijn, kan deze er ook nog wel bij :+ Wettelijk - Officieel mag je met de motor niet op de stoep parkeren, en moet je in parkeervakken of langs de stoeprand parkeren. - In de blauwe zone (o.a. bij winkelcentra) moet je een parkeerschijf zichtbaar...
  6. K

    Bluetooth headsetje (ZGAN)

    Bij deze bied ik mijn Bluetooth headsetje aan. Ik heb hem zelf gekocht om te proberen of het bevalt. Op zich is het een goed set, maar persoonlijk vind ik hem niet lekker zitten. Set is alleen maar uitgepakt, opgeladen en één keer kort 5 á 10 minuutjes getest. Set bestaat uit; -...
  7. K

    Seat Cowl/ Cover voor Suzuki Bandit 600

    Ik ben op zoek naar een (metallic) zwarte seat cowl voor een Bandit 600 uit '04. Uiteraard voor een leuk prijsje. Een krasje is geen probleem, maar het liefst natuurlijk zo min mogelijk. Indien iemand iets heeft liggen hoor ik het graag Even twee voorbeeldjes;
  8. K

    Even Aanmelden; Kamikaze93

    Ik ben dus Kamikaze93, ook wel bekend als gewoon Jim. Woonend onder de rook van Rotterdam. Zoals de nickname al doet vermoeden niet al te oud en dan ook nog niet al te lang in bezit van het mooie A(beperkt) rijbewijs. Geschiedenis; - Op mijn 16de mijn AM rijbewijs gehaald met alleen...
Terug
Bovenaan Onderaan