Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Romamima
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Olieaftapbout

    Wilde vandaag bij mn yamaha xj700s de olie van het blok verversen. De motor lekker warm laten lopen, daarna het oliefilter vervangen Toen op zoek naar de olieaftapbout in de carterpan. Helaas kan ik die niet vinden. Weet iemand of deze motor dat wel heeft? Zo ja, waar zit die dan? alvast...
  2. R

    Alle olieen verversen xj700s

    Weet iemand welke olie er in het blok gaat? Volgens yamaha sae20w40 se of sf of sae10w30 se of sfdat was althans in 1986 zo. Ik kan me voorstellen dat dat veranderd is in de loop der jaren. Voor de handrem en cardan kan ik niets vinden. De motor heeft een tijd stil gestaan en loopt nu weer...
  3. R

    werkplaatshandboek yamaha xj 700 s

    Is er misschien iemand die deze voor mij heeft? Het mag ook een kopie zijn of een cdtje. Alvast mijn dank.
  4. R

    Goed en goedkoop ultrasoon laten reinigen

    Heeft er misschien iemand een adresje waar ik mijn carbs ultrasoon kan laten reinigen? Schijnbaar heb ik mijn carbs niet goed schoongemaakt en na diverse motorzaken gebeld te hebben kwamen ze tot de conclusie dat het beter is om ze ultrasoon te laten reinigen. Het gaat om carbs van een Yamaha...
  5. R

    Hulp nodig bij carbs terugzetten, Zevenaar

    Mijn xj700s bleef benzine uit de overloop gooien waardoor ik de caburateurs eraf heb gehaald. Bij 1 van de vlotternaalden zat groenachtige drap dat ik verwijderd heb en meteen de andere vlotternaalden etc ook schoongemaakt. Nu komt echter het probleem. Ik krijg de carburateurs, dat zijn er 4...
  6. R

    Romamima

    Hoi, Mijn naam is Romamima en ben woonachtig in Zevenaar. Momenteel ben ik in het bezit van een Yamaha XV535 uit 1988 en een Yamaha XJ 700 S uit 1986 en ingevoerd in 1993 vanuit Amerika. Mocht je meer willen weten, dan kun je dat gewoon vragen.
Terug
Bovenaan Onderaan