Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zppr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    Koplamp rsv en 2 remklauwen! Zelf ook nog een verlanglijstje

    Koplamp RSV Remklauwen 1 is er helemaal compleet 1 mist de borgpennen en afdek kapje. Ben zelf opzoek naar een Tuono koplamp voor modeljaar 2003, en omdat deze kappen en tank slecht gespoten zijn een originele of een carbonnen seatcover tank front kap voorspatbord en luchtinlaten...
  2. Z

    Akrapovic dubbel uitlaat systeem KTM 640

    Aangeboden / ruilen, Een opmaat gemaakt dubbel akra systeem voor een ktm 640. Pas waarschijnlijk ook op andere lc4 modellen. Dempers hebben wat gebruikerssporen. Zonder DB killers. Heb zelf interesse in een enkel systeem incl. db killer! Bieden vanaf 250e
  3. Z

    Tuono start problemen

    Jongens HEELP! Na mijn Ktm ingeruild te hebben voor een Tuono uit 2003 de volgende dag al startproblemen! Motor niet aan te krijgen, start motor draaide wel rond maar maakte flink raar geluid. Accu hield er al snel mee op dus vandaag maar aan een auto gehangen met start kabels. Na lang...
  4. Z

    KTM 640 demper/uitlaat systeem

    Goededag heren, Ben opzoek naar een nette/nieuwstaat demper/uitlaatsysteem voor mij ktm 640 uit 2002. Zit nu een Rino demper onder en deze is zonder DB killer die ik niet heb te luid, vind akrapovic netjes klinken maar voor andere merken sta ik ook open! Hoor het wel evt. de rino demper...
  5. Z

    [gezocht] DB Killer rino uitlaat demper LC4

    Gezocht een rino db killer voor een ktm640 lc4. Hopelijk heeft iemand hier die ergens liggen voor mij!
  6. Z

    Nieuw lid

    Goedemorgen MF leden, Ben Roel 23 jaar, ben in het bezit van een KLX 650C uit 1994. Omgebouwd naar SM. Hiervoor een bmw f650gs en een fireblade gehad maar meeste lol beleef ik toch wel met een SM. Hoop hier veel op te doen en te kunnen lachen! zppr
Terug
Bovenaan Onderaan