Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jacobsieger
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jacobsieger

    Shoei x-14 laverty uitvoering maat M

    Of dit t juiste topic is geen idee, dan mag t geplaatst worden waar het hoort. Ik ben op zoek naar een groene shoei X-14 laverty replica maar M. Mocht iemand eentje hebben liggen dan wil ik die graag overnemen mist onbeschadigd. Zoek al langer deze helm, de mijne is overleden. dus een laatste...
  2. Jacobsieger

    Oldskool akrapovic, bos of leovince sportdempers bakker barracuda tlr1000/sv1000/tl1000

    Hoi, Ik ben op zoek naar een set sportdempers met db killers voor een bakker barracuda project. Voorkeur gaat uit naar titanium of carbon van de merken Akrapovic, Bos of Leovince. Andere merken ook welkom
  3. Jacobsieger

    Gezocht bakker barracuda racekuip

    Hoi, Het is een gokje en probeer het ook via deze weg, weet ook niet of dit de juiste afdeling is voor de vraag...in ieder geval...., voor een project ben ik op zoek naar een bakker barracuda kuip. Mocht je toevallig een set hebben liggen met schade oid dan houd ik mij van harte aanbevolen...
  4. Jacobsieger

    Revisie kit carbs 2002 zzr600, nu overlopen

    Hallo, Ik heb een technische vraag.... Recentelijk heb ik een carburateur revisie kit geplaatst in een zzr600. Nadat alle gemonteerd was, kraan open en starten maar, motor liep tot een zeker procent prima. (Km minder dan 9000km) Maar het duurt maar even en dan loopt de benzine uit de boven kant...
  5. Jacobsieger

    Tankdop zzr600 wil niet open

    Hallo graag tips voor het openen van de tankdop van een zzr600 van 2002. Volgens de manual (ja soms lees ik die wel voor de RTFM opmerkingen komen) zou er een uni sleutel ofwel een universele sleutel moeten zijn voor alle sloten op de motor. De sleutel gaat er wel in en draait ook iets los maar...
  6. Jacobsieger

    Gsx1100e

    Hoi, Weet niet of dit de juiste plaats is op t forum voor m’n vraag...probeer t toch mocht t niet geaccepteerd worden dan zal t wel verwijderd worden..in de te koop gevraagd sectie word nog niet gereageerd Heeft iemand hier een buddyseat te koop voor een 1980 gsx 1100? liefst origineel met...
  7. Jacobsieger

    buddy seat gsx 1100

    Hoi, Heeft iemand hier een buddyseat over voor een 1980 gsx 1100? liefts origineel met beugel, mag in minder goede staat zijn, imitatie of sportbuddy is ook goed. mvg/jaap
  8. Jacobsieger

    werkplaatshandboek 1980 suzuki gsx 1100

    Hoi, ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek van een 1980 suzuki gsx1100. Bij voorkeur een origineel suzuki werkplaatshandboek, of tips waar ik het eventueel kan downloaden. Mocht je er eentje over dan graag reactie via PB. Mvg/jaap
  9. Jacobsieger

    iemand van hier?

    Hoi, vanmiddag haal ik een "classic streetfighter"op deze is in 2002 verkocht bij een bedrijf in Drachten EDIT, kobo motoren. Wat ik graag wil weten is of iemand van hier de motor heeft gebouwd. Het gaat om een 1980 gsx 11/7 ofwel een 1100 motorfiets met gsxr750 motorblok. Vermoedelijk eind...
  10. Jacobsieger

    Opsporing verzocht MR-88-BX gsxr1100

    Hoi allemaal, Ik heb hulp nodig naar de zoektocht van mn oude gsxr1100 van 1989, kenteken 1990. Via kentekencheck weet ik dat ie voor het laatst is overgeschreven in 2007. Overleg met rdw en politie kom ik niet verder vanwege de wet op privacy, wat natuurlijk ook logisch is. Wellicht dat...
  11. Jacobsieger

    Nieuw hier met 1990 gsxr 1100

    Hallo zal me bij deze voorstellen, ik ben Jaap woonachtig in het friese.. vorige week heb ik mijn vierde gsxr 1100 gekocht. dit keer eindelijk een streetfighter...altijd al gewild maar nooit aangedurfd om een goeie R te verbouwen.. Mijn eertse R was 1 uit 89, daarna twee uit 95 en nu een 90`er...
Terug
Bovenaan Onderaan