Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wouzziej
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Streetfigter "kuipje" met verlichting

    Ivm het leegruimen van mijn Bedrijfsruimte heb ik het volgende in de verkoop: Streetfighter kuipje, met ingebouwde knipperlichten Vraagprijs: 30 euro.
  2. W

    Sebring demper

    Ivm het leegruimen van mijn Bedrijfsruimte heb ik het volgende in de verkoop: Sebring einddemper, in redelijke staat! Vraagprijs: 20 euro
  3. W

    Datona Universeel Motorbanden demonteerapparaat

    Ivm het leegruimen van mijn Bedrijfsruimte heb ik het volgende in de verkoop: Datona Universeel motorbanden demonteerapparaat. Apparaat is maximaal 10 keer gebruikt, en komt met een nieuw 1kg emmertje bandenzeep! Vraagprijs: 50 euro
  4. W

    Caferacer kontje

    Ivm het leegruimen van mijn Bedrijfsruimte heb ik het volgende in de verkoop: Caferacer kontje. Vraagprijs: 30 euro.
  5. W

    Grote zware werkbank!

    Ivm het leegruimen van mijn Bedrijfsruimte heb ik het volgende in de verkoop: Grote zware werkbank! Afmetingen ongeveer 240 lang, 80 diep en 90 hoog (Exacte afmetingen komen morgen) Werkbank is zeer stevig, en zwaar. Zit 1 lade in van ongeveer 90cm breed en 60cm diep. Bovenblad is van 2...
  6. W

    Steady Stand

    Ivm het leegruimen van mijn Bedrijfsruimte heb ik het volgende in de verkoop: Steady Stand! Acebikes Motorfiets steun, Steady Stand Fixed (152) | Trailerplus.nl Doordat u het wiel klemt in de unieke steun, blijft uw motorfiets stevig en recht staan. Door de zwaartekracht fixeert het...
  7. W

    Maxxis Promaxx M-6102 100/90-18 56H Nieuw!

    25 oktober besteld, in de veronderstelling dat het de goede maat was.... Vandaag wou ik de band monteren, dus ik controleer alles, helaas...ik heb 19 inch nodig :z Dus, bij deze een nieuwe Maxxis Promaxx M-6102 100/90-18 56H. Heeft mij 42,29 gekost. Dot: week 16 2016 Vraagprijs: 25...
  8. W

    USD voorvork Kawasaki ZX-9R 1994

    Ivm het leegruimen van mijn Bedrijfsruimte heb ik het volgende in de verkoop: Voorvork Kawasaki ZX-9R De voorvork komt met de volgende items: Voorvork T-stuk Kroonplaat Clip ons Stuurschakelaars Remklauwen Remlidingen Rempomp Koppelingshendel Spatbord Velg Remschijven Band...
  9. W

    Stalen stelling, ideaal voor je hobbyhok!

    Helaas moet ik mijn bedrijfsruimte verlaten, en heb hierbij besloten te stoppen met mijn bedrijfje. Daardoor heb ik het volgende in de verkoop: Stalen stelling, stelling is oud en van zware kwaliteit! Afmetingen: 286 breed 220 hoog 60 diep Draagvermogen per plank, minimaal 100...
  10. W

    ZionAir Cmopressor, 40 Liter, 2 Cilinder

    Helaas moet ik mijn bedrijfsruimte verlaten, en heb hierbij besloten te stoppen met mijn bedrijfje. Daardoor heb ik het volgende in de verkoop: ZionAir compressor. 40 Liter tank 2 Cilinder Compressor is ongeveer 2 jaar oud, en heeft ongeveer 75-100 uur gedraaid. De olie word voor de...
  11. W

    HBM 15 Meter professionele automatische luchthaspel

    Helaas moet ik mijn bedrijfsruimte verlaten, en heb hierbij besloten te stoppen met mijn bedrijfje. Daardoor heb ik het volgende in de verkoop: HBM 15 Meter professionele automatische luchthaspel. Luchthaspel is zo goed als nieuw, en een maand geleden aangeschaft! HBM Professionele...
  12. W

    Motorheftafel + SteadyStand + Motorlift

    Helaas moet ik mijn bedrijfsruimte verlaten, en heb hierbij besloten te stoppen met mijn bedrijfje. Daardoor heb ik het volgende in de verkoop: Motorhefbrug; met voetpomp. De afmetingen zijn ongeveer 180 lang, 65cm breed de hoogte is rond de 80cm. Op de hefbrug zit een SteadyStand...
  13. W

    Motorblok Yamaha TDM850

    Ivm het demonteren van mijn Yamaha TDM850 (1993) (ivm gescheurd frame), heb ik het volgende over: Motorblok Yamaha TDM850, KMstand: 49.xxx Motorblok is uiterlijk in redelijke staat, maar technisch in goede staat. 1500km geleden is het volgende onderhoud gepleegd: Bougies vervangen...
  14. W

    Yamaha TDM850 "Tuningspul" (Hagon, Dominator, RVS Bochten)

    Ivm een gescheurd frame, gaat mijn TDM in onderdelen de deur uit. Bij deze alvast een lijstje met de aftermarket goodies die te koop zijn: Alles is nog geen 3000km oud! Hagon Schokdemper 62045. Vraagprijs: 225 euro Dominator RVS Einddemper + Linkpipe + DB-killer. Vraagprijs: 175 euro...
  15. W

    Frame gescheurd bij TDM

    Oke, ik heb sinds vandaag iets interessants ontdekt bij mijn TDM. Er zit namelijk een scheur in mijn frame.. Weten de TDM-kenners misschien of dit vaker voorkomt? Op de foto's lijkt het niet veel, maar hij loopt door tot aan de binnenkant van het frame.
  16. W

    Suzuki GSX250E Ombouwgebakkie

    Hoi! Van de week heb ik een Suzuki GSX250E uit 1984 opgehaald. De fiets stond al ongeveer 13 jaar stil in de beste man zn schuur. Zo stond ze er bij: De soes opgehaald, even langs de wasbox om alle stof en dergelijke eraf te spuiten! Hierna meteen de loods in. Toen even verse...
  17. W

    Complete Kawasaki GTR 1000 1990 in onderdelen!

    Ivm het aanschaffen van 2 GTR 1000's, waarvan ik er 1 rijdend ga maken heb ik nagenoeg een complete GTR1000 in onderdelen over! Foto's zal ik zsm maken, maar als je iets specifieks zoekt roep maar! Dit topic zal ik zo snel mogelijk uitbreiden met foto's en specifieke onderdelen!
  18. W

    Alperkreuzer onderstel (afgeveerd)

    Was van plan deze om te bouwen naar een motortrailer, maar ik heb er nu een kant en klaar gekocht. Lengte: 300 cm (Totale lengte) Breedte: 125cm (Buitenkant wielen) Volgens het typeplaatje (zeer slecht leesbaar) mag deze aanhanger totaal 680 kg wegen. Aanhanger is afgeveerd en er zitten...
  19. W

    Suzuki GS850 '80 van Choppert naar Caferacer!

    Hoi! Ik ben Wouter, kom uit Delft (woon in Rotterdam) en dit is mijn Suzuki GS850L uit 1980! Ik kocht de motor zo over van een collega voor 200 euro! Het plan is om de motor om te bouwen naar Caferacer, aangezien ik niet echt het een Choppertype ben! Na een tijdje strippen stond...
  20. W

    Setje zijkoffers

    Aangezien ik voor mn pa een Yamaha XJ750 heb gekocht, en hier een zijkofferrek op zit. Ben ik op zoek naar een goedkoop setje zijkoffers!
  21. W

    Custom RVS uitlaat Suzuki GS850!

    Ivm het ombouwen van mijn GS850 naar Caferacer mag de uitlaat de deur uit! Uitlaat is ongeveer 4 jaar geleden gemaakt (op bestelling van de vorige eigenaar) Kosten toen der tijd ruim 750 euro! Geluid is bruut, maar niet oorverdovend hard! Filmpje voor een impressie van het...
  22. W

    4 in 1 uitlaat GS850 gezocht!

    Voor mijn caferacer project zoek ik een 4 in 1 uitlaat. Het gaat om een Suzuki GS850 uit 1980!
  23. W

    Bagagerek Kawasaki GPZ500

    Voor mn motorvakantie komend jaar ben ik op zoek naar een bagagerekje voor mn Kawasaki GPZ500S uit 1993.
  24. W

    Originele einddempers Kawasaki GPZ500S

    Ivm monteren van een 2 in 1 uitlaat heb ik de originele einddempers van mijn Kawasaki GPZ500S over. Dempers zijn in goede staat, moeten alleen even goed gepoetst worden. Vraagprijs: 50 euro.
Terug
Bovenaan Onderaan