Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NDC
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NDC

    Post je mooiste motorroute foto plekje

    Post hier je mooiste motorroute plekje, een foto van bijvoorbeeld het mooiste plekje tijdens je reis. Het meest gezelligste of het meest bijzondere plekje. Voorwaarden: (niet verplicht) Het is leuk als je motor op de foto staat. - Het land waarin je was (zodat we dat kunnen ordenen) - De...
  2. NDC

    Hoe met 5 motoren naar het buitenland?

    Leden, Ik heb het plan om over een paar maanden een lang weekend (donderdag t/m maandag) naar Oostenrijk/Zwitserland te gaan om daar motor te gaan rijden. :] Samen met 4 anderen. Nu zijn we met 5 motoren (4 shoppers en 1 supersport) en willen we eigenlijk zorgen dat we daar gaan rijden, en...
  3. NDC

    Motor verzekering

    Ik heb mijn eerste motor aangeschaft, en ben nu aan het kijken naar een passende verzekering. Heb met mijn auto toch al bijna 9 schade vrije jaren opgebouwd inmiddels. Hebben jullie een motorverzekering bij een andere verzekering dan waar jullie de andere zaken hebben, of alles onder 1 dak...
  4. NDC

    NDC

    Hallo :) Ik heb mij hier ook maar aangemeld, ik ben al zo'n 5 jaar in het bezit van een motorrijbewijs. Nu is de tijd daar dat ik ook zelf een eigen motor kan gaan kopen, dus ben ik druk op zoek. Vanavond heb ik een eerste testrit op vergelijkbaar type als wat ik al eens heb gehuurd. (noeme...
Terug
Bovenaan Onderaan