Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hatsikidee
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hatsikidee

    Tom Tom Rider 400, automontagekit & BT Headset

    Hoi. Motor verkocht. te koop TT Rider 400: http://link.marktplaats.nl/m1105163053
  2. Hatsikidee

    Legaal "wildcrossen" in Mill 22-09-2013

    Heb zelf 1maal op een all-road in het bos gereden. Beviel prima. Dit krantenartikel las ik in De Gelderlander. Wellicht iets voor de off-roaders: Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl Groet, Hatsikidee 8-)
  3. Hatsikidee

    Topkoffer met of zonder Rek

    Hallo, Voor mijn Moto Guzzi Breva 850 wil ik een topkoffer kopen. De Givi Maxia lijkt mijn 1e keus te worden. De looks en de mogelijkheid om er een 2e remlicht in te bouwen (hoe geen idee, maar dat komt nog wel). Maar nu kun je als accessoire ook een rekje erop kopen. Het lijkt me wel handig...
  4. Hatsikidee

    Wie van de 3?

    Hallo, Na een avontuurtje met een Moto Guzzi V75 ex Polizia (te koop voor 650 euri) ben ik er achter dat ik zelf geen technicus ben en ook niet zal worden. Dus d'r uit en eindelijk iets nieuws. Maar wat? Ben een luie motorrijder zowel in rijsnelheid als onderhoud. Poetsen is niet vervelend...
  5. Hatsikidee

    Politie treedt harder op tegen 'internetwaaghalzen'

    http://www.nu.nl/news/1770023/50/Politie_treedt_harder_op_tegen_%27internetwaaghalzen%27.html Hmm :( Dan kan het wel eens een stuk saaier worden op bepaalde gelegenheden Hatsikidee B| B| B|
  6. Hatsikidee

    bijzondere verrichtingen met een integraal remsysteem?

    Sinds enige tijd heb ik een Moto Guzzi uitgevoerd met een integraal remsysteem. Het keren op de weg en andere bijzondere verrichtingen gaat veel moeizamer dan voorheen met Bandit of de NTV 650. Gedeeltelijk zal dit liggen aan het gewicht van de motor maar het went maar niet dat gecombineerd...
  7. Hatsikidee

    Suzuki Bandit 600N, BSM uitlaat, nieuwe banden

    Mijn Suzuki Bandit 600N Rood te koop voor 2400,- Bouwjaar 1995. Nog net geen 30.000km gereden compleet met Zwart ruitje, Nieuwe banden, Originele uitlaat, Paddock stand, Afdek hoes en een Abus slot. Mooie motor misschien zou je de tankpad willen vervangen, zie foto. September 2005 Grote beurt...
  8. Hatsikidee

    Hatsikidee, stopt ermee

    Hallo, Sinds een paar jaar zwerf ik hier rond als Hatsikidee. Irl heet ik Richard en irl kreeg ik vandaag twee berichten: 1 motorrijder verongelukt buiten zijn schuld. 2 motorrijder zwaar gewond na een ongeval door inhaalfout automobilist. Gisteren ben ik zelf aan een ongeval ontsnapt, een...
  9. Hatsikidee

    Winterslaap uit ... motor reiningen?

    Vandaag (ja in de regen) de Bandit uit z'n winterslaap gehaald. dwz de accu weer op de plaats en rijden, Hatsikidee! Voor de winter heb ik 'm weggezet met een volle tank. Moet ik nu om de motor intern te reinigen een brandstoftoevoeging gebruiken? Ik zag bijvoorbeeld een carburateur reiniger...
  10. Hatsikidee

    Dijkverbod voor MOTORvoertuigen

    Uit De Gelderlander van 6 juli 2005: Waaldijk in weekend op slot Door onze verslaggever OOSTERHOUT/LENT - De Oosterhoutsedijk tussen Lent en Oosterhout gaat deze zomer acht weekeinden op slot voor doorgaand autoverkeer. Het is een voorproefje voor volgend jaar. De afsluiting die na de...
  11. Hatsikidee

    Kettingspray op achterband, is dat een probleem?

    Simpele vraag van een knoeier :( Kettingspray op de achterband, is dat een probleem? Er is wat witte kettingspray op m'n achterband gekomen en morgen wil ik de Newbie tour 01 - 2005 : Salland Edition rijden. Moet dat eraf of slijt ik dat er wel af? Slippery when white? Tot morgen...
  12. Hatsikidee

    Ervaringen met Bayard Helmen?

    Hoi, Zondag was ik bij Motoport Zelhem en die had deze helm: Een Bayard Gravity. De pasvorm was goed maar ik kon niet proefrijden vanwege de drukte (en je verkoopt mij nix meer zonder het uit te proberen). Dusss... Is het een stille helm? Bedankt. Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
  13. Hatsikidee

    20-3 Stukkie rij'en Alverna-D-Achterhoek

    Zondag 20-3 om 10.30u verzamelen bij de Markies Alverna. Voor een route van Alverna -> Kleve -> Varsseveld -> Ruurlo -> Wichmond -> Duiven -> Lent -> Alverna. Het weer volgens Piet (KNMI voorspelt bijna hetzelfde): Morgen bewolking maar ook flink wat zon en overdag temperaturen rond 10 of...
  14. Hatsikidee

    Spiegels met ingebouwd knipperlicht

    Ik heb een paar mooie spiegels met knipperlicht gezien bij www.polo-motorrad.de maar daar staat deze opmerking bij: "nicht zugelassen für den öffentlichen Strassenverkehr". Volgens mij betekent dit "niet in het openbare verkeer toegelaten" (mein deutsch ist nicht so super, Jah). Maar wat is er...
  15. Hatsikidee

    Ruitensproeiers

    Enorm irritant, Sta ik in de rij voor een stoplicht (de stadsbus rechtsvoor was te breed, de weg te smal om ertussendoor te sluipen) achter een dame in een Astra. Het regent drie druppels, dus ja hoor gelijk wassen die ruiten met de ruitensproeier. |( En ik stond erachter :( Even duidelijk...
  16. Hatsikidee

    Dit topic "Koekblik... zag me niet!!"kan

    Dit topic "Koekblikturk zag me niet!!!!!!!!!" plus inhoud kan toch niet op een motorforum. Laat alle niet verkeerspolitiek buiten de deur aub. Motorrijders zijn VRIJE weldenkende mensen die iedereen in hun waarde laten en gewoon lekker willen :] Hatsikidee 8-)
  17. Hatsikidee

    Mijn NTV frame word erg heet

    Op een kort woon/werkverkeer ritje van 12 kilometer loopt het frame erg warm. Hoe warm? zo warm dat je er een verbrande hand van krijgt. Als je gewone schoenen en een spijkerbroek voel je de hitte continu. Hatsikidee 8-)
  18. Hatsikidee

    Verhoogde kuipruit zelf maken?

    Hoi, Op m'n NTV650 zit een kuip met een laag kuipruitje en een helmuitsparing. Nadeel is dat de wind voortdurend onder de helm "slaat". Daardoor veel windruis en insecten overlast. Nu ben ik op zoek gegaan naar een verhoogde kuipruit voor deze kuip, maar die is niet (meer) verkrijgbaar. ;(...
  19. Hatsikidee

    4 is niet meer dan 2

    Ben het helemaal beu :r met die koekblikkers. In 1 week 3 bijna ongelukken meegemaakt op 2 wielen. Dinsdag: Kom vanaf werk naar huis op een 4 baans weg rijdt er rechts minder alerte dame ofwel een m.ts, pink naar richtingaanwijzer, stuur naar links en oh gut waar komt die motorrijder...
Terug
Bovenaan Onderaan