Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ExPLoDa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Gezocht: Vizier sluiting HJC IS-17

    Heeft iemand toevallig nog een vizier liggen wat hij/zij niet gebruikt en waarbij het "clipje" weg mag? Kan dit onderdeel nergens los bestellen. Plus de helm is ongeveer 6 jaar oud, dus om daar nu een geheel nieuw vizier voor te kopen vind ik ook redelijk zonde. Plaatje hier onder voor beeldvorming:
  2. E

    Op zoek naar een Circuit kuipen set Honda 600 f4i (jaar 2001

    Ik ben op zoek naar een (gebruikte) kappenset voor een honda 600 f4i. Als je iets hebt liggen hoor ik het graag
  3. E

    Gezocht: paddock stands

    Ik ben op zoek naar paddock stands voor voor en achter. Als iemand nog iets heeft liggen hoor ik het graag. Opsturen is een optie. Alvast bedankt
  4. E

    Honda CBR600F4i onderdelen

    Betreft Honda CBR600F4i (dus 2001 >) onderdelen Ik was op zoek naar: Tank (liefst zwart, maar kleur maakt niet heel veel uit) Tellerset Remschijf rechts voor Mvg, ExPLoDa
  5. E

    remschijf voor honda cbr 600 f4i (2001)

    Ik ben op zoek naar een remschijf voor een honda cbr 600 f4i (rechts voor). Hoeft niet nieuw te zijn.
  6. E

    Honda CBR 600 f tank pc35 zwart

    Ik ben op zoek naar een tank voor een: Honda CBR 600 f tank pc35 Het liefst de kleur zwart. Een krasje of deukje mag, maar liever niet. Hoop dat iemand me hiermee op weg kan helpen
  7. E

    Honda CBR 600 f tank pc35

    Ik ben op zoek naar een tank voor een: Honda CBR 600 f tank pc35 Het liefst de kleur zwart. Een krasje of deukje mag, maar liever niet.
  8. E

    Uitlaat voor Honda CBR 600F uit 2001

    Ik had een kort vraagje Ik heb een Honda CBR 600F van 2001. Nou wil ik misschien een sport uitlaat, iets wat goed klinkt. Maar ik raak een beetje de weg kwijt in al de keuzes die er zijn. Zijn er mensen die hele goede ervaringen hebben met mijn type motor in combinatie met een bepaalde...
  9. E

    Knee downen op klaverblad gorinchem

    Heren, Ik ben aan het proberen mijn knie aan de grond te leggen op dit klaverblad, maar het wil me niet lukken. Is er hier iemand aanwezig die mij kan laten zien hoe dit wel moet en/of eventueel uitleg + tips geven? Ik hoor t wel ;)
  10. E

    GEZOCHT: Honda cbr 600 f originele demper

    Ik heb een honda cbr 600 f uit 2001 en ik was op zoek naar een tweedehands (niet per se in perfecte staat zijnde) standaard demper (Yutaka HM MBW E2). Dan vooral gelet op de E2 aanduiding, want de E1 variant past niet. Mocht u deze hebben liggen of als u deze op korte termijn in bezig heeft...
  11. E

    Ketting staat strak en dan weer los

    Vreemd verhaal eigenlijk. Ik heb mijn achterband vervangen en na het terug zetten van de band en het stellen van de ketting staat hij het ene moment super strak en het andere moment (te) los. Hij klappert dus als het ware. Als ik het wiel een halve slag doordraai staat hij dus weer vast. Nou...
  12. E

    Scala rider g4 boom compatible met g9 boom?

    Heren, Ik ben eigenlijk op zoek naar uitbreidingsset voor mijn scala rider g9 voor mijn tweede helm. Ik hoef dus niet het gehele systeem nogmaals te kopen, maar alleen het gedeelte waar je de scala rider in klikt. Het gedeelte met de microfoon zeg maar. Nu kan ik online alleen maar de set...
Terug
Bovenaan Onderaan