Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: motor_arie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. motor_arie

    Kawa EL 250 start slecht met jiffy uit

    Wij hebben een Kawasaki EL 250. Nu is het al enige tijd zo dat wanneer de jiffy uit staat en de versnelling in z'n neutraal staat, hij wel start maar dan even heel beroerd loopt alvorens af te slaan. Dat er een beveiliging op de jiffy zit is ons bekend, alleen het beroerde starten in neutraal is...
  2. motor_arie

    Welkom bij het levendige Leiden, Alphen e.o. topic deel 16

    Welkom Bij Het Levendige Leiden, Alphen e.o. 'Off-topic' Topic part 16 Je kwebbelt gezellig mee en wilt ook met je kop er op? Mail even een foto onder vermelding van je nick naar motor_arie en het komt helemaal goed. Algemene zaken:[br] [hr] Het verzamelpunt Onze eigenste Hyve...
  3. motor_arie

    Buikschuiver carbs gezocht

    Voor een project (licht circuit koekblik) van een vriend ben ik op zoek naar 2 carburateurs 1 setje carburateurs van een supersport fietsen. Merk maakt niet zo veel uit zolang de poort groottes maar rond de 35mm liggen en bouwjaar niet ouder is dan van 1990. Het is een low-budget project dus...
  4. motor_arie

    Tankschade repareren

    Na een schuiver heb ik schade aan de tank van m'n Honda NTV. 2e hands zijn ze moeilijk te vinden en nieuw zijn ze behoorlijk aan de prijs. Heeft iemand ervaring met het (laten) repareren en opnieuw spuiten van een motortank?
  5. motor_arie

    Welkom bij het levendige Leiden, Alphen e.o. topic deel 15

    Welkom Bij Het Levendige Leiden, Alphen e.o. 'Off-topic' Topic part 15 Je kwebbelt gezellig mee en wilt ook met je kop er op? Mail even een foto onder vermelding van je nick naar motor_arie en het komt helemaal goed. Algemene zaken:[br] [hr] Het verzamelpunt Onze eigenste Hyve...
  6. motor_arie

    Verscheidene onderdelen Honda NTV 650 Revere

    Ivm een schuiver ben ik op zoek naar de volgende onderdelen voor een Honda NTV 650 Revere uit '92 Remhevel Rempedaal Rechter spiegel Rechter stuurgewichtje
  7. motor_arie

    Honda CB450S

    Wegens nieuwe motor, mijn Honda CB 450 S te koop: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/motoren-honda/108948214-honda-cb-450-s.html
  8. motor_arie

    Uitlaat '86 Honda CB 450 S

    Wie heeft er voor mij een uitlaat systeem voor een CB 450 S? Hij is nu wel provisorisch gerepareerd met van die uitlaat-dichtsmek-prut maar dat houdt natuurlijk ook niet eeuwig. Hij hoeft niet in nieuwstaat te zijn als hij maar dicht is en voorlopig nog dicht blijft.
  9. motor_arie

    We beginnen simpel

    Het klinkt misschien té simpel voor woorden, maar kan iemand me uitleggen hoe ik het zadel/buddyseat van mijn '86 Honda CB 450 S kan halen? We kijgen het niet voor elkaar! |(
Terug
Bovenaan Onderaan