Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wennemers
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wennemers

    Gezocht: Circuitschool 11 oktober

    Omdat ik nog éééééén keer het circuit op wil dit jaar (en ik nu eindelijk ontdekt heb dat later remmen - meer gas geven écht werkt. #duurdelang) zoek ik naar een plekje bij Circuitschool, maandag 11 oktober op Assen. Groep Snel of Minder Snel zou top zijn. Iemand? :)
  2. Wennemers

    Gezocht: Circuitdag 2 oktober, CRT Holland

    Goedemiddag, Ik zoek een plekje bij de groep Sportrijders op 2 oktober aanstaande. Plekje bij minder ervaren is ook prima, red ik me wel mee. Gaat vooral om 't meters maken. Ik hoor 't graag!
  3. Wennemers

    Honda CBR 1000 RR Repsol Fireblade SC59

    Beste, Bij deze bied ik de motor van mijn man aan. Honda CBR 1000 RR Repsol Fireblade SC59 Originele Repsol. Documentatie aanwezig. Gekocht in 2017 bij Motorhuis Bakker Nieuw-Weerdinge. Wij zijn de tweede eigenaar van de machine. Bouwjaar: 2012 KM-Stand: 38.628 KM Onderhoud: Dealer...
  4. Wennemers

    Honda CBR 600RR Limited Edition 2009 PC40

    Beste, Bij deze bied ik mijn Honda CBR 600 RR Limited Edition aan. Originele Limited. Documentatie aanwezig. Gekocht in 2019 bij Ten Kate motoren Nieuwleusen. Bouwjaar: 2009 KM-Stand: 26.083 KM Onderhoud: Dealer onderhouden. Laatste beurt 23.840 KM Banden: Pirelli Supercorsa V2 (2019)...
  5. Wennemers

    2 kaarten Motorbeurs Utrecht 2019

    Goedemiddag, Ik heb twee kaarten over voor de MBU. Ze mogen weg voor 'n klein prijsje; goedkoper dan op de beursvloer of op de website! Aangeboden: 2 tickets voor Motorbeurs – € 11,90 per ticket Wie maakt me los.. :)
  6. Wennemers

    Interphone F5MC

    Op de ipad typt t niet zo makkelijk, zie link. Pas morgen de advertentie even aan :) https://link.marktplaats.nl/m1174627083
  7. Wennemers

    Kaart(en) voor de elfstedentocht a.s. maandag

    Goedemiddag! Wegens omstandigheden heb ik 2 kaarten over voor de elfstedentocht aankomende maandag. Iemand interesse? (1 mag ook, dan ga ik zelf met de andere kaart :)).
  8. Wennemers

    Spanningsregelaar Honda CBR F3 1995

    Dag, Vandaag helaas stil komen te staan met een kapotte spanningsregelaar.. Nu eigenlijk dringend op zoek naar iemand die er nog 1 heeft voor mijn motor. Heb je er 1? Wil je dan alsjeblieft even een berichtje sturen of bellen op 0646655051? Groetjes, Ragni
  9. Wennemers

    Rechter topkuipdeel Honda CBR F3

    Hoi! Ik zoek een onbeschadigd rechter topkuipdeel voor 'n honda CBR F3 uit '95. Mag elke kleur zijn! Groetjes, Ragni
  10. Wennemers

    Kleppen stellen GPZ500s

    Hoihoi, Aangezien ik het onderhoud aan mijn motor zelf wil doen, wil ik ook kleppen kunnen stellen. Nou heb ik dat een beetje moeten leren op mijn opleiding, maar dit was aan auto's ;).. Dus ik weet hoe t ongeveer werkt, maar als er iemand is met ervaring zou dat heel fijn zijn! Het gaat...
  11. Wennemers

    Kawasaki GPZ500s Voetsteuntjes achter

    Hoi, Ik zoek voor m'n motor een setje voetsteunen voor achter.. Inclusief scharnierdingetje! Kun jij me helpen? Groetjes :)
  12. Wennemers

    Kawasaki GPZ 500s daalt in toeren

    Hallo, Mijn Kawasaki daalt in toeren.. als ik rijd, zakt bij snelheden boven de 60 het toerental ineens weg. Als k even flink gas geef, komt ie weer op toeren. Hoe zou dit kunnen? Onder de 60 was er weinig aan de hand. Boven de 60 kwam het af en toe voor.. Groetjes!
  13. Wennemers

    Ragni Wennemers stelt zich voor!

    Hey! Mijn naam is Ragni Wennemers, ik ben een studente van 20 jaar jong en trots in het bezit van een Kawasaki GPZ 500s uit 1995. Ruim 82000 km op de teller maar loopt als een zonnetje! Ik studeer in Driebergen maar woon in Zwolle & in de weekenden in aalten. Verdere hobby's zijn auto's...
Terug
Bovenaan Onderaan