Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ronaldt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ronaldt

    Gaskabel Suzuki GR650 Waar te krijgen

    Goedemiddag, Ik heb de gaskabel van mijn suzuki GR650X kapot getrokken '( shit happens, maar waar vind ik een nieuwe want mijn normale zoekmethodes hebben nog niets opgeleverd. ook kan ik even niet meer op de sitenaam komen (site met exploded vieuw en alle oem nummer) is er een type...
  2. ronaldt

    Ronald aan de bak

    Goedemorgen allemaal, na een aantal opwellingen en vele hersenspinsels gaat het dan toch gebeuren.. Mijn suzuki gn400 bratcafe ding wordt als het goed is aankomende zondag opgehaald. Dubbele gevoelens bij maar ja. Spijt moet je hebben van dingen die je gedaan hebt ipv dingen die je had...
  3. ronaldt

    opening rusty gold motorshop 13-09-2015

    Kennisgeving voor omleiding opening Rusty Gold Motorshop *D van 12:00 tot 20:00
  4. ronaldt

    GN 400 suzuki 6v stroom probleem

    Goedenavond, Ik ben al een tijdje aan het klooien met de verlichting op mijn gn 400. Hij heeft een 6v elektrisch systeem. Ontsteking werk gelukkig prima. Maar de verlichting is een drama. Lampjes branden door. Vanavond een 12v koplamp (12v 35 /35) geprobeerd. Beetje gas was genoeg om...
  5. ronaldt

    Swapmeet outsiders morgen 12 juli

    Misschien dat er al een topic over was... Maar morge dus.
  6. ronaldt

    Vt600 project DB3

    Morgen een honda vt600 ophalen, lage kmstand en genoeg potentie om er wat leuks van te maken..... Plaatjes volgen :P
  7. ronaldt

    classic demo race heerenveen 21 juni

    Bij het voetbalstadion, leuk race demo evenementen waar van 50 tot 500cc in verschillende klasse een demonstratie race houden. Dus op zondag 21 juni naar Heerenveen :Y
  8. ronaldt

    hoeveel olie in voorvork sportster 1200 sport 1999?

    wie kan me vertellen hoeveel olie er per poot in een sportster 1200 sport van 1999 moet? mijn zwager heeft er een en is aan keerringvervanging toe.... kan het zo nergens vinden op het www :?
  9. ronaldt

    zijspan aan suzukie gn 400?

    het is een gedachten spinsel natuurlijk, maar wat denken jullie als experts/hobbyisten? rijd het dan nog wat en trekt een gn het een beetje? kwam nog niet veel tegen op het net..... als het iets zou worden dan moest het in deze stijl blijven. mijn gn: prachtige inspiratiebron :z :z :z...
  10. ronaldt

    Rusty Gold Swap Meet Amsterdam 2015

    quote: lennyway schreef op 15 mei 2014 @ 23:04: Was weer super vet! Bedankt allemaal. Leuk dat jullie er weer waren met zn allen! Zet maar alvast in je agenda Rusty Gold 2015 is het op 3 Mei :) Zin in!! mag ik mede met het bericht op instagram ervan uitgaan dat dit officieel is? *O*...
  11. ronaldt

    het grote suzuki GN topic en gerelateerde modellen

    Het is er dan toch van gekomen, voor alle liefhebbers en geïnteresseerden. Foto's zijn welkom net als alle nuttige info. Maar ook alle verdere topic vulling rondom deze 1cilinders. En de aftrap..
  12. ronaldt

    vessel slagschroevendraaier draairichting

    weet iemand of je de draairichting van een slagschroevendraaier ook om kunt draaien? ik heb een Vessel uni impact slagschroevendraaier te leen maar het lijkt alsof hij alleen rechtsom wil draaien. vaag want wie wil zijn schroeven nou ongelooflijk vast draaien... :? als ik op de...
  13. ronaldt

    kawasaki vulcan 1500 opfrissen/verbouwen

    Hallo allemaal, ik loop alweer een tijdje mee op het forum. In het kort, ik woon in Heerenveen, rij als ik tijd heb(te weinig) op mijn yamaha trx 850. Daarnaast is mijn eerste project bijna klaar. Een suzuki gn400 verbouwing tot bratstyle (in brikken en klassiekers) van dit Naar dit...
  14. ronaldt

    luchtmengselschroef bs36ss carburateur suzuki gn 400

    Wie kan mij even op weg helpen? Het lijkt niet uit te maken hoeveel ik hem in of uitdraai. Helemaal in loopt hij iets harder lijkt me maar bougie zo zwart als t maar kan... in is toch rijker want minder lucht of heb ik het mis?
  15. ronaldt

    GN 400 cafe/brat/tracker project

    na het regelmatig meelezen en praten in andere topics op dit forum leek het mij tijd om zelf ook maar eens een topic te starten. sinds vorig jaar ben ik in het bezit van een Suzuki GN400, een mooie simpele basis om een cafe/brat/tracker fun-bike van te maken. inspiratie genoeg te vinden...
  16. ronaldt

    aandraaien cilinderkopbouten suzuki gn 400 welk moment?

    Hallo allemaal, ik ben bezig met een suzuki gn 400 brat tracker project. En heb al een tijdje gezocht naar het kracht moment waarmee de kopbouten aangetrokken moeten worden. Nee ik heb geen werkplaatshandboek.... Is er misschien iemand die wel over deze gegevens beschikt? Bij...
Terug
Bovenaan Onderaan