Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MadUwe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Sport demper(s) Triumph Speed Triple 1050 bj.2005-2010

    Gezocht voor mijn laatste aanwinst een sport demper of een setje zoals de Arrow's die je bij Triumph kon krijgen. Liefst de stille variant of met db killer.
  2. M

    600 SRAD ‘97 19000km

    Klaar gemaakt voor wat trackdays maar helaas is dat er niet van gekomen. De motor: 600 SRAD van ‘97 met slechts 19000km. De motor voelt fris aan, stuurt goed, remt goed, schakelt top etc. Vorig jaar geruild als een non-runner (had een tijd stil gestaan met Ron95 er in…) en over de winter klaar...
  3. M

    CRT Assen 19 mei ervaren groep

    Aangezien ik mijn circuit fiets niet op orde krijg bied ik aan een CRT’tje Assen ter overname... prijs: 225,- (heeft het me ook gekost).
  4. M

    Benzinekraan GSXR 600 SRAD

    Gezocht origineel benzinekraantje voor een Suzuki GSXR 600 SRAD. Pomp is nieuw dus ik zoek alleen het kraantje en niet het complete setje. Niels
  5. M

    Tank GSXR600 SRAD 1997

    Liefst deze kleur:
  6. M

    Ducati Panigale

    Verbazingwekkend genoeg kom ik geen Panigale draadje tegen. Het kriebelt wat, nogal😝 Qua power is een 899 voor mij meer dan genoeg en prijzen naderen de 10k grens. Is iemand bekend met wat er te koop staat? Zijn er nog frikandellen bij aanbieders die ik absoluut moet vermijden? Komende uit het...
  7. M

    Motor aanhanger, zelfbouw EUR 200-

    Te koop wegens aanschaf dichte aanhanger een zelfbouw motor aanhanger op vermoedelijk een Alpen Kreuzer onderstel. Lekker licht en praktisch, komt met voorwiel stand. De aanhanger is voorzien van goedwerkende verlichting, nieuwe 7 polige stekker, zgan Vredesteijn banden (2 jr oud, geen...
  8. M

    Sportieve ww-motor R1100S of Honda VFR?

    Ik speel met de gedachte om wat woon-werk verkeer op een tweewieler te maken. De R1100S leek me wel een leuke optie maar een V4 van Honda vind ik ook wel smakelijk. Beide lijken me goede kilometer vreters maar ik kom her en der wel tegen dat de BMW toch niet zo bullit proof is als ik dacht en...
  9. M

    Ohlins achterschokdemper Triumph Sprint ST

    Te koop aangeboden een nette Ohlins achter schokdemper voor een Triumph Sprint. History is mij niet bekend en dus de staat technisch gezien ook niet. Visueel derhalve netjes! Veer voorspanning lijkt mij niet te werken, ik voel geen weerstand in de draaiknop toenemen. Demper instelling d.m.v...
  10. M

    Ohlins stuurdemper 125,-

    In nette staat en natuurlijk instelbaar. Gekocht voor een project motor maar past helaas niet..
  11. M

    Yoshimura demper + linkpijp Kawa ZX9R '94-97 (Nieuw)

    Nieuwe ongebruikte Yoshimura demper. Is oude voorraad geweest dus hier en daar een minimale beschadiging maar absoluut ongebruikt! Afmetingen voor de projectbouwer: Demperaansluiting is 54mm binnen, Aansluiting linkpijp - header is 54mm buitenmaat, Lengte zwarte deel/pijp is...
  12. M

    GSXR 750 AMA Superbike (een beetje dan..)

    In navolging van Pedroso zijn project plemp ik mijn project ook maar eens op MF. Het begon een jaar of twee geleden toen ik mijn hobby circuit auto had verkocht. De hobby auto die daarna kwam was technisch af en mijn 91-er GSXR was ook nog niet toe aan een restauratie. Omdat de GSXR zijn 25...
  13. M

    Carbon demper CBR600RR

    Mooie schadevrije slip on Carbon demper voor een CBR600RR. RVS vanaf het spruitstuk, oogt en klinkt zeeeer sportief. Db killer erbij waardoor het geluid netjes wordt. Merk is mij onbekend maar de kwaliteit en afwerking is gelukkig niet van Chinees niveau. De motor had meer power midrange/koppel...
  14. M

    duocover CBR600RR 2003/2004

    In zeer nette staat. Prijsje 65,-
  15. M

    Oldskoolfool: Jaren 80-90 Superbikes! GSXR, ZXR, 916 etc

    Er was nog ruimte voor een topic en waarschijnlijk voor de (iets) ouderen onder ons :X Voor liefhebbers van geweld op leeftijd }) Ben je fan van sport machines van weleer: Ducati 851/888, 748/916 Honda CBR900RR, CBR400RR, VFR750R, VFR400, RVF, Kawasaki ZXR(R), ZX7R(R) Suzuki GSXR 85-95...
  16. M

    4 in 1 Uitlaat spruitstuk GSXR 1100 oliegekoeld L&M?

    Te koop wegens aanschaf Yoshimura een 4 in 1 uitlaat spruitstuk voor een oliegekoelde GSXR1100. Deze past ook op een 750! Het is een leuk spruitstuk vanwege de duplex achtige kamers die de buizen onderling verbindt. Het vermoeden bestaat dat het om een L&M spruitstuk gaat welke in Duitsland...
  17. M

    Monoseat GSXR 1985 - 1987 *Nieuw*

    Te koop een monoseat voor een GSXR van 1985 t/m 1987. Super passing en zeer goed afgewerkt. Gaat in de verkoop omdat ik de motor om wil bouwen naar circuit bike met daarbij een verstelbare/aangepaste zitpositie. Met deze seat is dat niet mogelijk. De monoseat is van polyester en voorzien van...
  18. M

    Linker kuipdeel TL1000S beschadigd

    Geen scheuren alleen schaaf schade. Ligt me in de weg: 15,- ex verzendkosten en gratis af te halen!
  19. M

    Voorremmen set GSXF600

    Twee klauwen en een rempomp (16mm) van een GSXF600. Klauwen passen ook op een eerste type GSXR750 (85-87). Hoeft niet als set weg. Prijsje? Ik heb er 75,- voor gegeven dus ergens in die richting voor alles zou mooi zijn. Mag ook per deel weg.
  20. M

    Clip on GSXR600 Srad 97-00

    Ongebruikt, doe een bod ;)
  21. M

    Yoshimura demper CBR600 F2 en F3

    Te koop aangeboden voor een CBR600 F2 en F3 een mooie Yoshimura demper. Demper heeft een type goedkeuring en is dus een stille versie. Niet in nieuwstaat maar zeker de moeite. Helaas is de bevestigingsbeugel er niet meer bij maar een andere zal geen probleem zijn om te verkrijgen. Prijs 100,-...
  22. M

    Triumph Daytona 675 2011 1800km

    Te koop aangeboden van particulier een echt z.g.a.n. Triumph Daytona 675. Fantastische motorfiets met een briljant geluid. Gaat weg omdat ik een jongensdroom heb kunnen waarmaken en daarom nauwelijks aan motorrijden toe kom. Ik heb er tegen gereden om de motor in te rijden. Dit is zeer...
  23. M

    Kevin Carmichael komt stunten in Groningen 16 april

    Had dit bericht een beetje verkeerd geplaatst (Regionaal) maar hier lijkt het me wel op z'n plaats :o Voor de liefhebber lijkt me dit wel de moeite: De Triumph dealer hier in Groningen houdt 16 april een feestje met wat muziek, barbeknoei en.....Kevin Carmichael :} Kevin is DE stuntrijder...
  24. M

    Kevin Carmichael komt stunten in Groningen 16 april

    Verplaatst naar WWD ;)
  25. M

    Setje op het circuit gebruikte banden 120 en 180 breed

    Voor een projectje waarmee toch weinig gereden gaat worden ;) Liefst een band zonder opwarm periode (of hebben de zachtste versies dat altijd :? ) en liefst in de buurt van Groningen-Assen. Per TNT mag natuurlijk ook :)
Terug
Bovenaan Onderaan