Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CoolCur
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CoolCur

    Motorstalling te huur in Wateringen

    Goedemiddag! Een vriendin van mij heeft een flinke garage voorzien van electriciteit te huur in Wateringen centrum. Passen met gemak 2 motoren in, wellicht 3 in een schuine opstelling indien de motoren niet te groot zijn. Huurprijs is € 175 met 2 maanden borg. Mocht je interesse hebben of...
  2. CoolCur

    High-End Bluetooth comm. systemen: Een overzicht

    Hallo MFers, Aangezien een paar buddies & ik op zoek zijn naar een high-end communicatie systeem, ben ik gaan speuren. Hier ook de nodige draadjes gelezen, maar besloten om een eigen topic aan te maken, zodat ik het (bij voldoende interesse & feedback) kan updaten. Want het leek me wel zo...
  3. CoolCur

    Originele, uitgeboorde dempers XJR(1300)

    Bij deze bied ik een setje originele dempers aan, uitgeboord en al, inclusief flens en rand. Op te halen voor 75 euro. Ze zijn niet puntgaaf meer, butsje links, schaaf rechts, maar daar is de prijs ook naar. Ideaal voor diegenen die een tijdje willen rijden met aangepaste diameter...
  4. CoolCur

    VRO 1 vs RMT

    Was van plan om binnenkort een vervolgopleiding te gaan doen, gewoon omdat het leuk is en vooral leerzaam. Was van plan om dit bij de KNMV te doen, aangezien dit verzekeringstechnisch handiger is ;) . Maar, er worden 2 opleidingen aangeboden waar ik uit zou moeten kiezen: VRO 1 & RMT. Heb de...
  5. CoolCur

    Tanktas & metalic lak .. Commandant?

    Ben net terug van een paar dagen toeren door de highlands. Absolute aanrader!!! Als je echt motorgevoel wil kweken, moet je daarheen :9~ . Maar naarmate de kilometers verstreken, blijkt dat mijn (magnetische) tanktas zn sporen heeft achtergelaten ;( ;( ;( . Heb er wel een doek...
  6. CoolCur

    motor op de boot... hoe vastzetten (transport)

    Eind van deze maand ga ik met een paar maten richting Newcastle met de ferry. Lekker :] in Schotland. Alleen over die overtocht heb ik alleen een aantal vragen. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar er zijn een aantal tegenstrijdigheden waar ik graag wat zekerheid over zou willen :? . 1)...
  7. CoolCur

    Achterspatbord XJR1300

    Ik ben aan het overwegen om een achterspatbord op mijn (zwarte) XJR te zetten. Bij de dealer nagevraagd en 2 opties voorgelegd gekregen (originele Yam of via Tech-line). Probleem is alleen dat een spatbord (blijkbaar :? ) altijd samen gaat met een chain-guard. Op zich geen drama, maar er zit er...
  8. CoolCur

    Bij hoeveel toeren schakel je?

    Is er nou een bepaalde richtlijn m.b.t. de hoeveelheid toeren die de motor moet maken voordat je schakelt, bijvoorbeeld tussen de 50 en 60% van het maximum ofzo (m.u.z. van sprintjes uiteraard)? Is het een beter voor je blok dan de ander? Snel doorschakelen zal ongetwijfeld een stuk zuiniger...
  9. CoolCur

    Piepende voorrem op een Yamaha Thundercat

    Een maat van mij rijd op een Yamaha YZF600 Thundercat, maar irriteert zich mateloos aan het piepen van zn voorrem. Alleen bij hard remmen is het still, maar alles wat daarvoor komt is piepen. Hij is al terug naar de dealer geweest waar ze in eerste instantie de remblokken hebben bijgevijld...
  10. CoolCur

    Schade vrije jaren auto -> motorverzekering

    Ik heb nu 2 jaar schadevrij in een auto gereden. Helaas is het niet mijn eigen auto (lease), maar ik heb wel een verklaring dat het schadevrij is geweest. Nu sta ik op het punt om een motor te kopen, maar weet niet welke verzekering ik moet gaan nemen. Ik ben waarschijnlijk de 100ste die met...
  11. CoolCur

    Tevreden met XJR 1300?

    Ik sta op het punt om een Yamaha XJR 1300 uit 2000 aan te gaan schaffen. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Is het bijvoorbeeld storend dat ie luchtgekoeld is? Ik vind het een hele mooie fiets, rijdt ook prima (testritje gedaan), maar vroeg me af wat andere, meer ervaren, rijders ervan...
Terug
Bovenaan Onderaan