Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: alex64
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. alex64

    Ducati Indiana 750 is verkocht

    Wegens voorgenomen aanschaf van een andere motor mag mijn Indiana 750 weg. Ik heb haar indertijd gekocht om een beetje op te knappen en goed rijdbaar te maken, en later eventueel ombouwen naar een caféracer of scrambler, maar dat laatste gaat er niet van komen. Ondertussen is er wel een en...
  2. alex64

    Heractiveren weekmaker in kunststof

    Beste M-Fers, Ik ben samen met mijn zoon een oudere motor aan het restaureren, enkele kunststof onderdelen zoals de carburateur aanzuigrubbers zijn helemaal uitgehard, terwijl deze soepel zouden moeten zijn. Helaas zijn deze delen niet meer verkrijgbaar, nu kan ik er natuurlijk een K&N...
  3. alex64

    Onderdelen Ducati 125 Regolarita

    Ik heb voor mijn zoon van 15 een opknapmotor gekocht, een tweetakt Ducati 125 Regolarita uit 1976. De motor is helaas incompleet, dus zoeken we diverse onderdelen. Op de bijlagen staat welke delen we sowieso missen, maar ook andere onderdelen graag aanbieden.
  4. alex64

    Shoei NXR

    Wie heeft er ervaring met een Shoei helm model NXR op een naked bike ?
  5. alex64

    Als de nood hoog is.....

    Bericht uit de Leeuwarder Courant. di 29 apr 2014, 11:38 | Man masturbeert op motor Aldeboarn - Een 63-jarige man is maandag opgepakt terwijl hij al masturberend aan het motorrijden was. Het gaat om een inwoner van Aldeboarn. De man reed op de N-weg naast de A32, toen hij werd...
  6. alex64

    verschil Interphone GPS Bike <-> GoRider Biker2

    Ik ben op zoek naar een goedkope maar fatsoenlijke motor navigatie. Nu heb ik twee opties gevonden, namelijk: GoRider en Interphone volgens mij zijn ze redelijk aan elkaar gewaagd, maar misschien dat iemand mij kan vertellen waarom ik de ene juist wel, of de andere juist niet moet nemen. het...
Terug
Bovenaan Onderaan