Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Andy2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Motor reviseren of laten reviseren?

    Hallo, Ik ben aan het twijfelen om mijn motor van mijn honda cb 750 K7 te reviseren, ik twijfel om het te laten doen door een professional(wat een berg geld kost) of om er zelf aan te beginnen. Hebben jullie misschien ervaringen/adressen van mensen die het wel al eens gedaan hebben? Of...
  2. A

    Voorvork switchen en olievatje wegwerken?

    Hallo, Ik ben momenteel bezig om mijn honda cb 750 k7 op te knappen.. Ik zou graag mijn voorvork willen wisselen in een USD voorvork, zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden? En het olievatje , hoe kan ik dit wegwerken of oplossen? Ik heb al verscheidene topics gelezen, maar...
  3. A

    Cb 750 onderdelen gezocht

    Bij deze zoek ik nog een mooi zadel met hard onderstel en het rechterkapje wat het olietankje verbergt. Gaat om een honda cb 750 k7 van'78 geloof ik.
  4. A

    Honda cb400 t2 achterlicht

    Ik zoek nog een achterlicht+ houder voor mijn cb400 t2 van '78. Heeft er iemand nog een liggen voor een prijsje?
  5. A

    Honda cb 400T brik combo

    Hallo mede-brikkers, Na mij een tweetal weken geleden voorgesteld te hebben in het gepaste forum , ga ik mijn projectpagina lanceren. Ik ben afkomstig uit Beringen(België), 22 jaar jong. Een goede 3 weken geleden heb ik eindelijk gedaan waar ik al zolang van droomde. Een honda cb400t van 1978...
  6. A

    Honda cb400 t onderdelen

    Hallo, Ik heb me een goede week geleden een project moto gekocht. Deze is volledig gedemonteerd, het gaat om een honda cb400t van 1978. Nu ben ik een paar dagen later onmiddelijk naar mijn lokale honda dealer gereden om wat onderdelen te bestellen, nu een week later heb ik nog steeds niets...
  7. A

    Andy2 stelt zich voor

    Hallo, Bij deze stel ik me even voor. De naam is Andy, wonende te Beringen,Limburg in Belgie. Ik word de 13de juni 22 jaar. Rond men 15de heb ik wat aan camino's gesleuteld. Nu heb ik me vorig jaar een vespa px 125E van 1993 gekocht , na deze wat op te frissen besloten om een projectje te...
Terug
Bovenaan Onderaan