Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. guzzi 1100 sport

    Mooie Guzzi 1100 Sport van 1995

    Voor de liefhebbers van Italiaanse raspaarden: Guzzi 1100 Sport van 1995 In zeer goede staat. 52.000 km gelopen, en bij 43.000 is de koppeling vernieuwd. Iedere 5000 km is er olie vervangen, en ook altijd het oliefilter. Ook bij elke beurt klepcontrole uitgevoerd, en wanneer nodig de...
  2. guzzi 1100 sport

    Geweldige Guzzi 1100 Sport vr.prijs 5000 euro

    Voor de liefhebbers van Italiaanse raspaarden: Hm, foutje met opmaken van dit topic.... zie vorige hierboven...
  3. guzzi 1100 sport

    Mooie Aprilia RSV Mille

    Aprilia RSV Mille -Bouwjaar 1999 -31000 km -Donker kuipruitje -Stalen remleidingen -Orginele uitlaat De motor rijdt uitstekend, en verkeert in een nette staat. Zeer betrouwbare motor die mij ook nog nooit in de steek heeft gelaten Na 6 jaar heerlijk gereden te hebben met de RSV...
  4. guzzi 1100 sport

    Vraagje over de xr 600's

    Ik ben van plan om weer af en toe een beetje voor de fun te gaan crossen, maar dan wel een crosser/off the road met kenteken. Nu heb ik de XR 600's altijd erg mooi gevonden, en ben dus benieuwd of er mensen zijn die hier het één en ander over weten te vertellen, en of het ook een echte goede...
  5. guzzi 1100 sport

    Stuurgedrag RSV 1000R...

    Hier even een vraag over het stuurgedrag van de ''R''. Mijn baas heeft er zo een gekocht, maar vindt zelf dat hij niet zo goed stuurt, ik ben er vanavond ook even een rondje mee gaan rijden, en er is idd iets mis, want ook al zit je op een vlak en recht stuk weg, dan voel je hem overduidelijk...
  6. guzzi 1100 sport

    GUZZI 1100 SPORT (eventueel ruil......)

    Ik heb hem al eens eerder te koop gehad, maar ben toen gestopt met adverteren omdat ik het toch zonde vond, maar ben er toch echt achter dat ik elke paar jaar wat anders wil. -Bouwjaar 1995. -45000 km (dan moet je niet denken dat dat veel is voor zo een Guzzi....). -Open uitlaatsysteem met BSM...
  7. guzzi 1100 sport

    Show hier jouw 500 2 takt

    Hier even een fotootje van mijn KTM (orgineel een GS 350), maar er hangt een 500 blok onder en natuurlijk op kenteken.... en uhhh ik heb hem gekregen van een oude crossvriend!!! Ik heb eigenlijk al heel wat crossjaartjes achter de rug en was toch weer een beetje op zoek, dus dat kwam goed van...
  8. guzzi 1100 sport

    Wie ruilt zijn motor met mijn Guzzi?

    Wie ruilt zijn Triumph daytona? (kwil namelijk geen japanse motor) Zie. ook: http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=motoren&u=triumph&ID=2722
  9. guzzi 1100 sport

    Show jouw BMW foto(s)

    Hier ff een fotootje van mijn 'nieuwe' aanwinst om samen met vriendin te toeren. (R100)
  10. guzzi 1100 sport

    mensen hier met een oude JUNAK??????

    ben benieuwd of hier mensen zijn die een junak hebben uit ongeveer jaren 50 en begin 60..........
  11. guzzi 1100 sport

    triumph foto's?? plaats ze hier

    ben erg benieuwd of er hier nog mensen te vinden zijn met vooral daytona's(van nieuw tot oud)dus plaats hier je foto en vertel wat jij vind van de triumph.... alvast bedankt.
  12. guzzi 1100 sport

    Italiaanse motordag (12/04)

    maandag 12 april bij Motortoer, naast safemotors: Italiaanse dag. zie ook www.motortoer.com/magazine.html
  13. guzzi 1100 sport

    yamaha szr660 en/of muz 660 rijders

    hallo zijn hier mensen die één van deze motoren berijden.....zoja...wil de ervaring van jullie weten met deze motoren en het liefst ook fotoos natuurlijk!! alvast bedankt!
  14. guzzi 1100 sport

    toon jouw italiaanse v twin!!!! (japans mag ook)

    nou hier mijn 1100 sport van 1995
  15. guzzi 1100 sport

    over de bijeenkomst op 9 mei

    hallo ik lees af en toe iets over een bijeenkomst op 9 mei......uhhh wat en waar??????of gaat het om een bepaald merk??? of zit ik er zo erg naast dat dat vorig jaar was??? i.v.m de vele oude berichten hier??? hopelijk hoor ik wat....
  16. guzzi 1100 sport

    vraagje over szr 660 of muz 660

    hallo,ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die yamaha szr 660 of muz scorpion 660 hebben,en dan heb ik namelijk een vraagje......zijn het betrouwbare motoren....(dus ook als je er af en toe eens even lekker mee brult..)en hoe zit het met die 5 kleppen? moeten die vaak gesteld worden? kun je die...
Terug
Bovenaan Onderaan